.

.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (33)

  • Angela 24.09.2015
    Na błędach się nie znam, zauważyłam jedynie brak myślnika przy wypowiedzi jednego z bohaterów.
    Rozdział był interesujący, i wiele wyjaśniał na temat bohaterki 5 : )
  • elenawest 24.09.2015
    dzięki :) błąd już poprawiłam :) miło mi, że dobrze się to czyta :)
  • Slugalegionu 24.09.2015
    1) Co masz zamiar z nimi zrobić? Faktycznie osądzisz ich w zamku? ~ To chyba tutaj brakło myślnika.
    2) Nie możesz m w żaden sposób podpaść. ~ mu.
    3) A on ci tez nie odpuści, ~ też.
    4) - TO CO MAM ZROBIĆ?! – nieomal wrzasnęłam, ~ wykrzyknik oraz caps lock, czyli raczej wykrzyknęła.

    Mam lenia... idę pisać. Nawet nie wiem, czemu zabrałem się od dupy strony, ale węszę Yuri i mamy kazirodctwo. Może czytnę.
  • elenawest 24.09.2015
    Przepraszam, kogo węszysz? Bo nie bardzo wiem o co ci chodzi? A błędy poprawię- dzięki.
  • Slugalegionu 24.09.2015
    Lesbijki.
  • elenawest 24.09.2015
    Lesbijki. Hmmm.... Ok. A w stosunku do kogo? Mnie czy głównej bohaterki? :@
  • Slugalegionu 24.09.2015
    Bohaterki, ale jak by co, to ja nie mam nic przeciwko.
  • Slugalegionu 24.09.2015
    On cię toleruje tylko dlatego, że jego córka cię lubi…. ~ Stąd moje przypuszczenia. Przy okazji, wielokropek ma trzy kropki.
  • elenawest 24.09.2015
    Córka króla ją lubi, bo jest pod ochroną Mii już około dwa lata i zdążyły się polubić. Nie ma tutaj żadnego związku między dwoma kobietami... Czy mężczyznami :-P
  • Slugalegionu 24.09.2015
    Eee... jaka szkoda.
  • elenawest 24.09.2015
    Dlaczego? :-)
  • Slugalegionu 24.09.2015
    Lubię Yuri, ale rzadko trafia się dobre.
  • elenawest 24.09.2015
    Ah, no rozumiem. Może coś wplotę tu w ten deseń, ale niczego nie obiecuję.
  • Slugalegionu 24.09.2015
    Specjalnie dla mnie? Nie ma sensu, jeszcze obniżysz przez przypadek poziom: )
  • elenawest 24.09.2015
    Pomyślę ;-)
  • Olcia<3 01.10.2015
    Slugalegionu ja wolę yaoi ale yuri też jest ok :)
  • Slugalegionu 01.10.2015
    Kobiety lubią Yaoi, a faceci Yuri: )
  • KarolaKorman 24.09.2015
    ,, – powiedziałam. Jeden z was'' - – powiedziałam. - Jeden z was ... , bo to dalsza część dialogu
    ,, Wrócił wycierając zbroczony krwią miecz o najbliższą kępę trawy.'' - tu się prosi o jakiś przecinek, może Wrócił wycierając, zbroczony krwią, miecz o najbliższą kępę trawy.
    ,,Co masz zamiar z nimi '' - tu powinien być myślnik rozpoczynający dialog
    ,, Nie możesz m w '' - coś zgubiłaś
    ,,on ci tez nie odpuści,'' - też
    ,, zasad.….. '' - nie wiem czemu miały służyć to kropki, ale jeśli chcesz ich dać więcej jak jedną, to trzy nie więcej
    ,,- TO CO MAM ZROBIĆ?!'' - strasznie krzyczysz :)
    ,, Młode a czasami '' - Młode, a czasami
    ,, Panie mój.''- myślnik dialogowy
    ,,- DOŚĆ! '' - wykrzyknik wystarczy. Jeżeli chcesz nadać temu większe emocje, daj trzy wykrzykniki
    ,, powiedział szybko do mnie podchodząc.'' - powiedział szybko, podchodząc do mnie.
    ,,przekazałam stajennemu,'' - /to tylko dla ciebie jako ciekawostka, a może o tym wiesz/ stajenny w owych czasach to mastalerz
    Bardzo ciekawie prowadzisz to opowiadanie. Głowna bohaterka jest interesującą postacią. Silną, upartą, wiedzącą czego chce, a do tego z nieprzyjemną przeszłością. Czekam na dalszy ciąg, 4 :)
  • elenawest 24.09.2015
    Dzięki dzięki ;-) błedy oczywiście poporawiam ;-) co do stajennego, to akcja nie dzieje się w naszym średniowiecznym świecie, tylko w zupełnie wymyślonym. I tam stajenny nazywa się stajenny.
  • KarolaKorman 24.09.2015
    To tylko jako ciekawostkę napisałam :)
    Pisz dalej, bo dobrze Ci idzie, a mało mamy takich rzeczy pisanych kobiecą ręką :)
  • elenawest 24.09.2015
    Jeszcze raz dzięki :-) to mówisz, że takie tematy opisują tu bardziej faceci?
  • KarolaKorman 24.09.2015
    Fantazy piszą też kobiety, ale Ty piszesz coś innego. Wplatasz walkę, nazwy broni, pięknie prowadzisz konia / jakbym na nim siedziała / to wyjątek :)
  • elenawest 24.09.2015
    A miło mi ;-) muszę przyznać, że konie i broń biała to moje hobby, więc pisze mi się tym łatwiej :-)
  • Numizmat 24.09.2015
    Czyli znamy praktycznie całą historię życia bohaterki, a jej imię przepadło gdzieś w mrokach kosmosu. Poza tym wymienianie jej osiągnięć i starań na rzecz jakiego takiego porządku w oddziałach i potępianiu gwałtów jakoś nie zrobiło na mnie pozytywnego wrażenia tuż po tym, jak ta sama osoba kazała dosłownie zajebać w lesie dopiero co zgwałconą dziewczynę. Coś mi tu moralnie nie pasuje.
    No i to nazewnictwo xD Albus, Draco... Gdzie już to słyszeliśmy?
    Królestwo Dagoba(h). Nie włada w nim czasem Yoda? :D
    Stolica o nazwie Kitos też nie brzmi jakoś szczególnie reprezentacyjnie ;)
    No, ale to bez znaczenia. Takie szczególiki, które mnie rozśmieszyły 4/5
  • elenawest 24.09.2015
    Co do imienia bohaterki - Mia, jest to wspomniane kilka razy w tekście.
    Zgładzenie zgwałconej dziewczyny- decyzja podjęta bo zagrażała oddziałowi bohaterki - jeśli by zaciążyła, Mia musiałaby zapewnić jej godne warunki, co w tej sytuacji nie było porządane, dlatego też nie tolerowała takich zachowań.
    Imiona- interpretuj to jak chcesz. Później opiszę szczegółowo króla, więc będziesz wiedział, że oprócz imienia nie ma nic wspóllnego z dyrektorem Hogwartu. Draco- po prostu tak mi pasowało, a że wystąpił też Albus to już czysty przypadek.
    Dagoba- nie kojarzyć z Gwiezdnymi wojnami. Yoda tam również nie mieszka. Nazwa faktycznie podobna, moje niedopatrzenie :-P
  • Numizmat 25.09.2015
    Mia rzeczywiście. Niewyspany jestem i mi się przed oczami miesza. Przepraszam Cię najmocniej za swoją nieuwagę :)
    Co do zabicia dziewczyny, to fajnie gdyby to wyjaśnienie było w samym tekście, zamiast "Nie potrzebni mi żadni świadkowie". Zabrzmiało to dosyć okrutnie, a właściwie nie wiadomo, o co chodzi :)
    Co do Yody to raczej spodziewałem się przypadku, ale kto wie, kto wie...
  • elenawest 25.09.2015
    Oczywiście, postaram się wyjaśnić dlaczego ta dziewczyna zginęła, gdzieś w dalszej części opowiadania ;-) dzięki za podpowiedź i nie gniewam się, że nie zauważyłeś imienia bohaterki :-)
  • Slugalegionu 25.09.2015
    5) Gdy coś idzie nie tak jak on chce, potrafi być bardzo nieprzyjemny. ~ Bez "on", bo to oczywistość.
    6) Młode (przecinek) a czasami wręcz małe dziewczynki zmuszane były do kopulacji z dużo starszymi mężczyznami, często będącymi członkami ich rodzin.
    7) Wybrałam Królestwo Caldarii, ~ Królestwo małą, chyba że to część nazwy.
    8) Panie mój. ~ Zjadłaś dywizon.
    9) - Z wielkimi przygodami (przecinek) ojcze. – odparła Lady zanim zdołałam cokolwiek powiedzieć. ~ Przy czynnościach gębowych pomijamy kropkę.
    10) król Albus odwrócił się i powoli wszedł do środka ~ Niegębowe wielką literą.

    Ciekawa historyjka: ) No, ale to chyb Fantasy, a nie Fantastyka, mam rację?
  • MrJ 25.09.2015
    Fantastyka to szersza kategoria wiec jesli cos jest fantasy jest tez fantastyka.
  • MrJ jemu chyba chodzi o kategorię na tym serwisie, nie bez powodu istnieje kategoria fantasy i fantastyka - osobno.
  • Olcia<3 01.10.2015
    Jak już wcześniej pisałam opowiadanie interesujące ;).
  • patyy 15.01.2016
    Jak na razie, to mi się podoba. :)
  • elenawest 15.01.2016
    :-D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania