.

.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Angela 30.09.2015
    Nadal nie widzę błędów. Całkowicie mój klimat. Bardzo podobały mi się dialogi między głównymi bohaterami : ) 5
  • elenawest 30.09.2015
    Ja też coraz bardziej wczuwam się w historię i postacie, więc staram się pisać tak, jakbym to ja faktycznie rozmawiala ;-)
  • Angela 30.09.2015
    Tak mi się wydawało że w postaci bohaterki umieściłaś wszystkie te cechy które posiadasz, lub też
    chciałabyś posiadać. Niecierpliwie czekam na dalsze rozdziały : )
  • elenawest 30.09.2015
    No głównie te, które chciałabym posiadać ;-)
  • KarolaKorman 01.10.2015
    Co do dialogu bohaterów, wydawało mi się, że zakochujący się mężczyzna nie mówi do wybranki ,,- Chcesz mi powiedzieć, ze od dziesięciu lat z nikim się nie rżnęłaś? '', ale on nie jest pewnie romantykiem :)
    Oceniłam na 5 :)
  • Slugalegionu 01.10.2015
    1) Najbliżej mnie jakieś dwie młode dziewuchy ostro się bzykały. [...] Niewiele dalej dwóch facetów rżnęło jakąś rusałkę. Pod jedną ze ścian namiętnie całowało się dwóch mężczyzn. ~ A to, jeśli dobrze pamiętam, dla mnie: ) Dziękuję bardzo: )
    2) Odwróciłam się i spostrzegłam stojącego nieopodal draco. ~ Imię zapisujemu tylko i wyłącznie wielką literą.
    3) Mój wuj mnie tak nazywał zawsze, gdy mnie gwałcił. ~ Zjedzony dywizon: ) Czyli -
    4) - Może. – mruknął niechętnie. – więc jak? ~ więc = Więc.
    5) [...] delikatnie przejechał palcami wolnej ręki po moim lewym ramieniu, wzdłuż linii piersi, by zatrzymać rękę na moim biodrze. ~ Wydaje mi się, że Mia raczej by dała mu w twarz, no chyba że też miała ochotę.
    6) - Chcesz mi powiedzieć, ze od dziesięciu lat z nikim się nie rżnęłaś? – zapytał zaskoczony. ~ I właśnie romantyzm otrzymał obrażenia krytyczne. Ma dziesięć sekund, aby wstać.
    Dziesięć.
    Dziewięć.
    Osiem.
    Siedem.
    Sześć.
    Pięć.
    Cztery.
    Trzy.
    Dwa.
    Jeden.
    Zero.
    Nokaut! Zwycięscą jest... DRACO MALFO... czekaj, co? DRACO!!!
    7) ty byłeś pierwszym od tak długiego czasu, który się do mnie tak zbliżył. ~ Zdania zaczynamy wielką literą.
  • elenawest 01.10.2015
    Dzięki za wszystkie wypisane błędy, postaram się je poprawić jak najszybciej :) niektóre mogą być spowodowane faktem, że szwankuje mi klawiatura nie wpisują się jakieś literki :/ a co do dywizonu i myślnika, to piszę w wordzie, więc pomiędzy wypowiedzią a określeniem jak dana osoba to powiedziała czy zrobiła, z zasady wstawiam ten znak "-" tyle że przed i po nim następuje spacja a word automatycznie go zmienia, więc to nie moja wina.

    co to tego czy Mia dałaby Draco w twarz - jest to kwestia sporna, ale uznałam, ze tak będzie ciekawiej ;)
    aha, o butach faktycznie zapomniałam ;) mój błąd :D
    Imię Draco i osoba nim obdarzona - nie mylić z Draco Malfoyem ;) są to dwie różne postacie, poza tym pełne imię mojego bohatera brzmi właśnie Draco, a nie jak w Harrym, Dracon ;)

    pozdrawiam serdecznie, dzieki za poświęcony czas :)
    a proros - czy wy tutaj chociaż trochę śpicie?:D bo z tego co widzę, jest dopiero 7:50, a te komentarze wstawione były prawie godzinę temu już ;)
  • Slugalegionu 01.10.2015
    Elenawest, niestety ja tak wstaję do szkołyXD
  • elenawest 01.10.2015
    Slugalegionu to kiedy ty masz czas jeszcze komentarze wpisywac? :-P
  • Slugalegionu 01.10.2015
    Ostatnio nie piszę opek, więc się go trochę zwolniło: )
  • elenawest 01.10.2015
    Slugalegionu rozumiem :-D
  • elenawest Draco Malfoy, które w języku polskim odmienia się przez przypadki dodając "n" - "idę z Draconem" bo "idę z Dracoem" jest nie po polskiemu, ale on miał na imię Draco, tak jak smok z jednego filmu.
    Poza tym Mia! Tak jak Mia z Tawerny, córka karczmarza :)
    Ja nie sypiam, sen jest dla słabych.
  • elenawest 01.10.2015
    Sebastian Adamski tylko o ile pamietam pelne imie bohatera z kiażek Rowling brzmiało Dracon ;-)
    Chyba nawet pamiętam o jawi fil ci chodzi, Ostatni Smok, prawda? :-P
    A tak, Mia, wiesz, bardzo to imię lubię - wpływ filmu Szybcy i Wściekli :-D
  • Numizmat 12.10.2015
    Po przeczytaniu tego konkretnego rozdziału mam nieco mieszane uczucia. Pomijają fakt, że niemal przez cały czas kręcił się wokół gwałtów, to dodatnie do tego wszystkiego jakiś motywów romantycznych wydało mi się strasznie nie na miejscu. W przeciwieństwie do Mrocznego Świata Nieludzi, tutaj jakoś ciężko uwierzyć mi w zachowania bohaterów. Miejscami są dla mnie mało wiarygodni w tym co robią. Mam nadzieję, ze Cię tym nie urażę, ale całe te zaloty Draco do Mii wydają mi się trochę śmieszne. Jej reakcje na to także. Literówki pomijam, bo wspominałaś, że masz problemy z klawiaturą ;) Za ten rozdział ode nie 3,5 czyli 4

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania