-

.

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • TeodorMaj 22.10.2016
    A dlaczego w tytule znak zapytania?
  • Pan Buczybór 22.10.2016
    Bo nie wiem czy będę kontynuował.
  • Violet 22.10.2016
    Pan Buczybór Lepiej nie. Kiedy wróci dawny autor P.Buczybór?
  • Pan Buczybór 22.10.2016
    Violet jak rozumiesz "dawny"? Jestem ciekaw jak się zmieniłem w oczach innych.
  • Violet 22.10.2016
    Pan Buczybór Może nie w innych, a w moich. Zgubiłeś gdzieś swoje prześmiewcze spojrzenie i brakuje tej charakterystycznej dla Ciebie pewności siebie w tekstach, chowasz się za ogólnikami, nie ma głębi. Zaznaczam, to moje odczucie, ale nie mam zamiaru kadzić Ci nad czymś co jest dużo słabsze niż wiele innych Twoich pozycji i nie chcę też marudzić, bo to twoje teksty, i piszesz je jak chcesz. Pozdrawiam.
  • TeodorMaj 22.10.2016
    Pan Buczybór, zdecydowanie zgadzam się z Violet. Twoje poprzednie teksty były dużo lepsze. Nie znaczy, że ten jest zły, ale wolałem tamte :)
  • Pan Buczybór 22.10.2016
    TeodorMaj To tylko złudzenie. Po prostu zmieniłem trochę tematykę. Spokojnie. Nadal będę pisał tak jak zawsze pisałem. To tylko jeden tekst.
  • Dimitria 22.10.2016
    Masz ciekawy styl pisania. Tekst bardzo wciąga i czekam na kontynuację.
  • Pan Buczybór 22.10.2016
    A dziękuję bardzo madam
  • Nuncjusz 22.10.2016
    Kontynuuj, jest dobrze a początek mnie zaciekawił - i nie słuchaj marud
  • ausek 22.10.2016
    ''Mało mówni'' - Małomówni
    Krótkie zdania. Za dużo. Krótkich. Zdań. - Tu masz przykład, jak to spowalnia czytelnika. Można je stosować, by zdynamizować akcję, pewne sytuacje, ale tu nie wygląda to dobrze. Pisz dalej, chętnie zobaczę jak to pociągniesz.
  • Quincunx 22.10.2016
    To się nie liczy.
    Bez ostatniej kropki nie ma pisadeł.
    Chociaż...
    Wystukaj do końca. I uważaj na zdania złożone.
    Pożegnalne padło. Coś.
  • NataliaO 23.10.2016
    Zaintrygował, zaciekawił początek; Ładnie napisany został 5:)
  • Mogal 27.11.2016
    Wieź coś jeszcze dopisz :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania