LBnDrabble: Opowiorror

Pewien poeto-literat tak się rozdomagalił, że publikował pięć wierszy dziennie. Wiersze, początkowo krótkie, z czasem się wydłużały. Aż do feralnego wtorku. Tego dnia, wpół do drugiej, klawiatura ogłosiła strajk: Nie będzie byle pisarzyna nią pomiatał! Miała dość pasjami stukanych wierszy, metaforzących wszystko co wpadło w jego terkoczące, tłuste paluszki. Miała po dziurki w nosie różnozgłoskowców i częstochorymów. Każde uderzenie w klawiaturę spotykało się z natychmiastowym odporem. Samogłoski, z niespotykaną mocą, oddawały uderzenia w wytrzeszczone, najpierw zdziwieniem a potem strachem, oczy. Granatowy siniec pojawił się pod lewym okiem a za chwilę jego bliźniak wykwitł pod prawym.

- Ręce precz od klawiatury!

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 16

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (37)

  • Grafomanka 3 miesiące temu
    Inteligentne klawiatury... Fajny pomysł. 5
  • piliery 3 miesiące temu
    Dzięki. To marzenie, które narodziło się podczas lektur opowijskich publikacji w ciągu ostatniego półrocza. :)
  • Grafomanka 3 miesiące temu
    Fakt, ciężko tu niektórzy pracują nad zrobieniem z portalu dna literackiego. Te publikacje, to kpina z prozy i poezji.
    Ale tyle radości piszącym sprawia, taki zachwyt kto gorzej napisze, że żal to przerywać...
  • piliery 3 miesiące temu
    Grafomanka Czasem demokracja przynosi niekoniecznie dobre efekty. Głos większości potrafi stać się mniejszością a mniejszość staje się większością i wtedy mamy do czynienia z rozpasaniem anarchicznym. Jakieś ograniczenia powinny istnieć. :D
  • Grafomanka 3 miesiące temu
    piliery, powinny, a najbardziej zdrowy rozsądek, ale o to trudno. Ludzi gubi duma z każdej napisanej bzdury, a jak jeszcze działają wspólnie i za porozumieniem, to widać co tworzą. Zero wstydu... Daleko nie trzeba szukać, choćby Niepowtarzalny... Tak rodzą się "sławy portalowe"
    Żenada do potęgi...
  • piliery 3 miesiące temu
    Grafomanka Opokliki? Harry miałby pole do popisu. :D
  • LBnDrabble 3 miesiące temu
    Czy bierzesz udział w Bitwach?
  • piliery 3 miesiące temu
    Co prawda temat narodził się jako efekt zadania konkursowego (bardzo mi trzynasta trzydzieści pasowała :) ) ale zdaje mi się, że to bardziej komentarz niż praca konkursowa.
  • piliery 3 miesiące temu
    W sumie czemu by nie. Kiedyś miałem inny pomysł na tę zabawę ale ... Jak zabawa to zabawa.
  • Noico1 3 miesiące temu
    Kiedy koniec tego cyrku? Ja też wezmę w nim udział i zagłosuję na Ciebie. Wreszcie coś oryginalnego i na poziomie.
  • piliery 3 miesiące temu
    Dzięki. Ciekaw jestem Twojego drabble. Choć to konkurencja życzę powodzenia.
  • Noico1 3 miesiące temu
    piliery opka nie zamieszczę, bo mam zablokowaną opcję dodawania tekstów /motyw jakaś prywatna dintojra miejscowego żulika admina/, ale ocenię Twój tekst w konkursie.
  • piliery 3 miesiące temu
    Noico1 Liczę na to. Nawiasem: popsułeś mi plany: liczyłem że średnia zejdzie w okolice jedynki a Twoja punktacja podniosła ją powyżej 2. Miałbym większe szanse na zwycięstwo. :)
  • Noico1 3 miesiące temu
    piliery nie bój nic, to najlepsze opko.
  • Dekaos Dondi 3 miesiące temu
    Piliery↔Zaiste fajny pomysł. I tak mógł być zadowolony, że mu klawiatura paznokci nie wyszarpała. Kiedyś napisałem w podobnym klimacie, ale to z ekranu, nastąpił atak.
    Pozdrawiam😊
  • piliery 3 miesiące temu
    Pamiętam ale nie ściągałem. :) Dzięki za fajny komentarz.
  • LBnDrabble 3 miesiące temu
    Witamy w Bitwie! Dobrej zabawy i powodzenia.
    Zmień kategorię na Bitwy

    Literkowa
  • andrew24 3 miesiące temu
    Gdyby tak automat wybierał piłkarzy, liderzy nie mieliby z kim grać, zniknęliby.
    Podobnie jest z pisaniem.
    Za pomysł... 5*
    Pozdrawiam serdecznie,
    Miłego popołudnia
  • piliery 3 miesiące temu
    Póki co pilnujmy sami swojej godności bo kiedy powierzymy ją maszynom możemy nie przetrwać. Warto jednak szanować innych i w swoim dążeniu do twórczej ekspansji uwzględniać, nie tylko ludzką, cierpliwość. :) Dzięki za interesującą opinię.
  • ZielonoMi 3 miesiące temu
    🤣🤣🤣
  • piliery 3 miesiące temu
    Te główki to się kulają w lewo czy w prawo? :D Dzięki za odwiedziny
  • ZielonoMi 3 miesiące temu
    piliery Chyba w obie strony. ;)
  • piliery 3 miesiące temu
    ZielonoMi Czyli są obiektywne. :) Dzięki za odwiedziny i obiektywizm.
  • ZielonoMi 3 miesiące temu
    piliery Proszę. :D
  • Poncki 3 miesiące temu
    Pomysł ciekawy, ale moim zdaniem za szybko zdekonspirowano klawiaturę. Stępiło to efekt zaskoczenia, a szkoda bo potencjał był. Niemniej powodzenia 😃
  • piliery 3 miesiące temu
    Nieco inne intencje mi przeświecały więc się z Tobą pozwolę nie zgodzić. Dziękuję bardzo za pochylenie się nad tekstem. To miłe, że odwiedzasz konkurencję.
  • Poncki 3 miesiące temu
    Nie krępuj się. Było by nudno gdybyśmy się wszyscy we wszystkim zgadzali 😃

    Staram się zawsze odwiedzać każdy tekst biorący udział w konkursach, to taka niepisana (albo i nawet pisana) zasada wzięcia udziału.
    Piszesz, czytasz, komentujesz, oceniasz, wygrywasz 😃
  • piliery 3 miesiące temu
    Poncki Przyznaję: komentarze dla mnie są najważniejsze. Nawet te z którymi się nie zgadzam.
  • Ad Aś 3 miesiące temu
    Przeczytałem i tak się zastanawiam, kiedy to mi klawiatura podbije oczy :) Może już powinna za niektóre teksty? Właściwie, ja to nie poeto-literat lecz totalny amator, więc póki co uważam moje oczy za bezpieczne :)

    Komentarze ważne również dla mnie, szczególnie lubię te pokazujące mi błędy.

    Poziom mojej wiedzy w temacie, najlepiej pokazuje fakt, że 3 tygodnie temu nie wiedziałem iż istnieje coś takiego jak drabble. :)

    5
  • piliery 3 miesiące temu
    Podbije. I ja jej pomogę jeśli nie będziesz się rozwijał, jeśli nie będziesz brał pod uwagę rzeczowych argumentów. Póki co możesz czuć się bezpiecznym. :D Prawda zaś taka że aby cokolwiek osiągnąć trzeba pisać, pisać i pisać ale szanować klawiaturę i portale oraz nie ładować jak leci, bezrefleksyjnie, codziennie, nieobrobionych kilku utworów, blokując innym ekspozycję ich twórczości. :) Dzięki za odwiedziny i sympatyczny komentarz. Powodzenia.
  • Pasja 3 miesiące temu
    Wreszcie miała dość i ukazała swoją nagość. W końcu kobieta. Lubi być dopieszczana dotykiem i pięknymi słowami.
    Ciekawe uczlowieczenie klawiatury w oprawie wystukiwanego słowa. Czy nie zmierzamy do samounicestwienia siebie przez sztuczną inteligencję? Myślę, że wszystkiego nam nie może ona zabrać. Empatii i godnego człowieczeństwa.

    Miłego dnia
  • piliery 3 miesiące temu
    My sami zagrażamy swojemu człowieczeństwu. Bo przecież to do nas należy WYBÓR każdej chwili. Dzięki za odwiedziny i interesujący komentarz. :)
  • LBnDrabble 3 miesiące temu
    Rozpoczynamy głosowanie. Zapraszamy!
    Głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego? Komentujemy i zostawiamy ślad.
    Głosujemy do 17 luty /sobota/ godz. 23.59
    Dziękujemy wszystkim za udział i zapraszamy do zaglosowania na Forum: https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Literkowa
  • Kinka 3 miesiące temu
    Starch stuknąć w klawiaturę, zwłaszcza że dziś wtorek... Na wszelki wypadek daruję sobie dziś pisanie 🙂
  • jesień2018 2 miesiące temu
    Hej Piliery, mam nadzieję, że to nie jest proroczy tekst;) Tak, zerknęłam, że nadal tu jesteś (jak miło!), ale piszesz mało...
  • piliery 2 miesiące temu
    Jak Ty wrócisz to zacznę publikować więcej. :) Dzięki za pamięć i odwiedziny.
  • jesień2018 2 miesiące temu
    piliery jeden tekst wrzuciłam, heh, Obczaj w wolnej chwili, pls :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania