Poprzednie częściOstatni pocalunek

Ostatni moment

Czasami jest ciężko zrozumieć miłość ....mówią że wszystko przebacza. Czy można wybaczyć zdradę? Czy można wybaczyć krzywdę która kiedyś komuś zrobiliśmy ? Znam taką osobę nawet nie wyobrażacie sobie jaką krzywdę zrobiła wielu osobom po drodze myśląc tylko o sobie kiedy postanowiła odejść od męża zapytała swojej mamy czy tak ma właśnie zrobić odpowiedziała jej tylko jednym zdaniem na to pytanie...

Kiedy zostaniesz... wszyscy będą szczęśliwi tylko nie ty... Kiedy odejdziesz...tylko ty będziesz szczęśliwa. Wtedy po prosiła Boga żeby dał jej siłę odejść, żeby dał jej maleńki cud jak ma to zrobić po kilku tygodniach okazało się że jest w ciąży, nie było wtedy kroku wstecz, choć mąż był gotowy przyjąć dziecko był w desperacji miłości kiedy jechała do partnera spał na jej miejscu kochał ją, choć ona tak bardzo go skrzywdziła. Dziś wiele zrozumiałam patrząc na tą miłość, dziś wiele przez te wszystkie krzywdy które zrobiłam odbiłam się od dna totalnego dna z kobiety sukcesu, stałam się matką polką, którą nigdy być nie chciałam. Odbiło się to na moim życiu wszystkie krzywdy, które robiłam ludziom w koło zdrada rozwalenie małżeństw czy tak zachowuje się kobieta i matka ? Stałam się wrogiem wielu bliskich i choć dziś już jest dobrze kocham i jestem kochana to przeszłam przez piekło, które sama sobie stworzyłam nosząc głowę do góry dziś jestem normalną kobietą .

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania