Oszukać umysł

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • JamCi 07.08.2019
    Strasznie ciemno, mroczny klimat, taki bez nadziei. Ciekawe nazwy. Dobre i bardzo smutne. Pozdrawiam.
  • Pasja 07.08.2019
    Pięknie dziękuję za spojrzenie i ocenę. Pozdrawiam
  • Artbook 07.08.2019
    Zapowiada się interesująca historia. Podoba mi się klimat w jakim utrzymana jest ta pierwsza część.
    Coś z gatunku thrillera z elementami dramatu.
    Może być ciekawie.
    Trzymam kciuki za kolejną część ;-)
    A zatem do następnego razu...
    Pozdrawiam! :-)
  • Pasja 07.08.2019
    Tak klimat trochę mroczny i wychodzący poza obszary wyobraźni. Zapraszam na następny i ślicznie dziękuję.
    Pozdrawiam
  • Hestia 07.08.2019
    Mnie też się podoba klimat, zwłaszcza że szukałam właśnie czegoś takiego. :)

    „Jechała po lepsze jutro. Uciekała od przeszłości. Nagle przyhamowała gwałtownie, gdy trzy czarne ptaki załopotały skrzydłami przed przednią szybą. ”
    Jakoś słowa „jechała” i „przyhamowała” tak blisko siebie mi nie grają, ale może się czepiam? W każdym razie postaram się śledzić tekst. :)
  • Pasja 07.08.2019
    Miło powitać bogini ogniska domowego. Dzięki za mile słowa. Co do zapisu... obadam.

    Pozdrawiam
  • Angela 07.08.2019
    Przerażający obraz świata nam tu przedstawiasz, " tylko zło zwycięży dobro". brrr, aż strach pomyśleć.
    Tekst napisany ciekawie i aż ciekawa jestem co dalej.
    Pozdrawiam.
  • Pasja 07.08.2019
    Witaj Angela
    Dzięki za spojrzenie i zapraszam na dalsze przerażenie. Milej nocki
  • Canulas 08.08.2019
    Ło Panii. Pięknie malujesz. Nie oceniasz. Nie ferrujesz wyroków. Opisujesz dość klinicznie i przez to jest straszniejsze. Warstwa języka - bezbłędna. Technika zapisu - również. Treść się rozkręca, ale już widać, że świat mroczy. Albo może nie tyle mroczny, co uczciwie (pod kątem logiki) zaserwowany. Lubię teksty nieugrzecznione. Ty pokazujesz, że nie trzeba epatować tandetnym gore, żeby robić "ała".
    Pięknie.
    Uszanowańsko LePasją.
  • Pasja 09.08.2019
    Witaj Can
    Miło, że czytasz i pozostawiasz ciekawe spojrzenie. Staram się pisać w miarę dobrze, a że czasem nie wychodzi? Bywa tak. Cóż wszyscy jesteśmy tylko ludźmi. Nie jestem pani Canulasie.

    Pięknie dziękuję
  • nimfetka 09.08.2019
    Czytanie tego w nocy, na zewnątrz, wśród ćwierkających świerszczy, nadaje niepowtarzalny klimat temu opowiadaniu. Też chciałam pójść spekulatywną fikcję kiedyś, ale poległam, nie dla mnie. Mam nadzieję, że Ty dasz radę, bo zapowiada się świetny kawał tekstu. Malujesz porażające obrazy przyszłości, ludzkiego sparszywienia. Pięknie.
    Pisz pani, pisz.
  • Pasja 09.08.2019
    Witaj nimfetko
    Piękna oprawa czytania. Widzę to i moja fikcja "sparszywienia" nabiera przy tym inny oddźwięk. Ludzie jeszcze potrafią słuchać świerszczy przy blasku Księżyca. Czy dam radę? Pytanie jak loteria. Jestem czasami nieznośna i jak mnie ktoś uderzy potrafię skasować i nigdy nie powrócić już do tego.
    Pięknie dziękuję
  • kalaallisut 10.08.2019
    Pamiętam ten tekst! Pewne skojarzenia z filmem tytuł "niesklasyfikowana" chyba jakoś tak.
    I ogólnie lubię klimaty SF bardziej niż fantasy.
    Super że powróciłas do losów bohaterki o jakże pięknym imieniu.
  • Pasja 03.09.2019
    Dzięki za wspomnienie i pozdrawiam
  • MarBe 11.08.2019
    Świat dziecka jest piękny i trwa do zetknięcia się ze złem, później już nic nie jest takie same.
    Pozdrawiam.
  • Pasja 03.09.2019
    Witaj MarBe
    Dziękuję za takie słowa. Pozdrawiam
  • Lakion 22.09.2019
    Trochę chaotyczne, ale podoba mi się wizja świata. Trochę za bardzo wyidealizowana (czyste zło, więc i pewnie będzie czyste dobro), ale i tak interesującą ;) 5.
  • Pasja 23.09.2019
    Witaj
    Dziękuję za spojrzenie. Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania