Oto ja! ~ Autocharakterystyka

Witam, z tej strony xDysia. Tak naprawdę mam na imię Klaudia i... za niedługo " pyknie " mi czternastka.

W pisaniu jestem amatorką, ale się staram. Na opowi.pl trafiłam nieprzypadkowo. To dzięki mojej najlepszej przyjaciółce, która dość długo nalegała, żebym się tutaj zarejestrowała.

Oprócz zainteresowania pisaniem, moimi hobby są także: rysowanie, czytanie, granie na komputerze oraz gra na flecie ( i gitarze ).

Jestem też początkującym otaku. Kocham Norwegię, ale tę miłość postaram się ograniczyć na forum. Nie chcę po prostu zawalić opowiadań niepotrzebnymi informacjami.

 

Czytałam stąd kilka opowiadań i spodobały mi się te konta:

 

- Natalia0

- Drassen Prime

- xnobodyperfectx

- LinOleUm

- Kosogłos ( dokładnie nie pamiętam nazwy )

 

Szczerze ich polecam :)

 

A co do błędów w tekście... Przyjaciółka prowadzi korektę, więc nie powinno być tragedii. Nie chcę oczywiście zganiać winy na nią - błądzić rzeczą ludzką. W każdym razie nie będę wymigiwać się jakąkolwiek chorobą. Jak wspomniałam na początku - staram się.

 

Mam nadzieję, że moje opowiadania się wam spodobają. Za niedługo startuję z pierwszą serią.

 

PS Pozytywne komentarze i pdpowiedzi mile widziane ;)

 

xDysia

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • LinOleUm 05.12.2014
    Miło cię powitać w naszych szeregach! *salutuje*
  • NataliaO 05.12.2014
    Fajnie, że grono nam się powiększa. Witamy :)
  • xDysia 05.12.2014
    Dziękuję ^^ Ja też bardzo się cieszę ;)
  • Drassen Prime 05.12.2014
    Witaj w świecie o nieograniczonej fantazji i upośledzenia umysłowego w paru przypadkach :D
    Grono Opowijczyków się nam powiększa, mam nadzieję, że to dobrze ;)
    Życzę powodzenia przy pisaniu
  • wolfie 05.12.2014
    Drassen, masz kogoś konkretnego na myśli? :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania