Owłosione

Nogi owłosione to nie tylko znak natury, która pokrywa nas włosami dla ochrony i ozdoby. To także znak osobowości, która nie poddaje się modzie i presji społecznej. Nogi owłosione to nie tylko kwestia estetyki, która podlega zmianom i upodobaniom. To także kwestia higieny, która zapewnia nam zdrowie i komfort.

 

Nogi owłosione to nie tylko sprawa kobiet, które muszą się golić, depilować i woskować. To także sprawa mężczyzn, którzy mogą się pochwalić, zrelaksować i poczuć. Nogi owłosione to nie tylko problem lata, kiedy odsłaniamy więcej ciała i narażamy się na ocenę. To także zaleta zimy, kiedy chronimy się przed zimnem i cieszymy się ciepłem.

 

Nogi owłosione to nie tylko nogi owłosione. To także ręce, pachy i twarz. Nogi owłosione to nie tylko włosy. To także skóra, mięśnie i kości. Nogi owłosione to nie tylko część ciała. To także część duszy.

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Nogi wydepilowane - ogolone to nie tylko znak kultury, która wymaga od nas dbania o wygląd i prezencję. To także znak szacunku, który okazujemy sobie i innym. Nogi wydepilowane - ogolone to nie tylko kwestia gustu, który podąża za trendami i wzorcami. To także kwestia zdrowia, która zapobiega infekcjom i podrażnieniom.

    Nogi wydepilowane - ogolone to nie tylko sprawa kobiet, które chcą się podobać, uwodzić i zaskakiwać. To także sprawa mężczyzn, którzy chcą się wyróżnić, zademonstrować i zaimponować. Nogi wydepilowane - ogolone to nie tylko problem lata, kiedy pokazujemy więcej ciała i narażamy się na słońce. To także zaleta zimy, kiedy odkrywamy więcej ciała i narażamy się na mróz.

    Nogi wydepilowane - ogolone to nie tylko nogi wydepilowane - ogolone. To także ręce, pachy i twarz. Nogi wydepilowane - ogolone to nie tylko włosy. To także skóra, mięśnie i kości. Nogi wydepilowane - ogolone to nie tylko część ciała. To także część osobowości.
  • il cuore 5 miesięcy temu
    Chciałeś być zabawny?
    Bardzo prymitywny chwyt.
    cul8r
  • il cuore takie jest życie! jestem życiowy!
  • il cuore 5 miesięcy temu
    Ale tutaj pokazałeś, że jesteś manipulatorem, masz nieczyste intencje – propagujesz szemrane idee👎👊👅💪👮⛄😈👺
    cul8r
  • słone paluszki 5 miesięcy temu
    Moja babcia depilowała nogi podpaloną gazetą.
  • Marcia 5 miesięcy temu
    Temat, aktualnie, ważny. Podoba mi się zdefiniowanie tego wyrażenia. Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania