Poprzednie częściPanie...

Panie dobry jak...

Czy tylko ja nie lubię jeść zeschniętego chleba? Jakbym chciała jeść zeschnięty chleb to kupiłabym sobie sucharki! Z rodzynkami, albo dla hardkorów beskidzkie suchary z kminkiem. Wiele czasu zajmuje zawinięcie chleba w folię, którą została fabrycznie zapakowana? Parę sekund. A chlebek dzięki temu jest świeży. O wiele dłużej można się cieszyć jego smakiem. Ale po co, myśli sobie LEŃ. Zjem świeży, a jutro niech się martwią i jedzą suchary. Niech jedzą CIASTKA. Nie jesteśmy we FRANCJI. Po prostu lubię mięciutki chleb, czy trudno to zrozumieć?

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Rasia 02.11.2015
    "Z rodzynkami, albo dla hardkorów" - tutaj bez przecinka i... czy istnieje takie spolszczenie? ;)
    Test pozostawiam bez oceny, bo nie potrafię obiektywnie wypowiedzieć się na temat chleba, przepraszam :( Pozdrawiam.
  • comboometga 02.11.2015
    Tekst o chlebie...
    Nie czytałam nigdy czegoś takiego, lecz musze powiedzieć, że zbytnio do mnie nie przemówił :/ Może gdybyś napisała tekst z punktu widzenia chleba i wplotła do niego wątki filozoficzne...
    Na razie daję 4 ;)
  • Rosa 02.11.2015
    Ciekawe przemyślenie..Może zabiorę się i za coś takiego. Warsztat musi pracować :)
  • ausek 02.11.2015
    Kompletnie nie rozumiem co chciałaś przekazać tym fragmentem tekstu, zlepkiem wybranych zdań, bowiem takie odniosłam wrażenie. Może mi to wyjaśnisz, bo nie łapię. Pozostawiam bez oceny. :)
  • elenawest 02.11.2015
    Dla mnie również tekst jest całkowicie niezrozumiały. do czego on się właściwie odnosi? po tytule przypuszczałam, ze będzie to jakiś tekst o tematyce religijnej... no chyba, że tak mamy interpretować ten chleb...
  • Rosa 02.11.2015
    Nie chciałam takiej burzy niezrozumienia...Zwykłą w sumie proza, chcoiaż jak widać nie do końca to przemyślałam ;p
  • elenawest 02.11.2015
    Rosa no chyba niestety nie :/
  • Anonim 02.11.2015
    DOBRE! Jeżeli "zeschnięty chleb" jest symbolem ortodoksyjnej religii, to tekst jest rzeczywiście niezły :D
  • Anonim 07.11.2015
    Jared, nie potrafię się nadziwić twoim myśleniem, aluzjami i interpretacjami.

    Rosa, tekst bym zupełnie inny niż się spodziewałam, za to w głowie gdy go czytałam miałam takie "to ja chyba pójdę kupić chleb do piekarni, a nie do supermarketu", a potem myślałam, że i tak mi się nie chce. Nie oceniam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania