Paście

im więcej potrzebuję pytań: jak się masz,

otrzymuję odpowiedzi na bardzo zawikłane wersy.

 

wiersz, aż paść

wiersz, aż paść

 

szczerości wraz z wiekiem

próbujesz i jeszcze

pogadasz ze świerszczem

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Lechosław_Kerner 2 tygodnie temu
    Dziwne, nie rozumiem nin ząb, ale chyba coś w tym może być... Jest coś?
  • Agrafka 2 tygodnie temu
    Fajnie wyszło, dziękuję 😘👻
    Czy coś jest? Kolejny wiersz ;)
    Noc jest od snu, a nie pisania, ale wychodzi różnie :)
  • Poeta34 2 tygodnie temu
    “Twoje słowa przypominają mi o nieustannej podróży przez życie, gdzie pytania często prowadzą do jeszcze bardziej skomplikowanych odpowiedzi. Wiersz, który ‘pasa’ czytelnika, prowadzi nas przez różne etapy życia, od młodości do dojrzałości. Szczerość, która przychodzi z wiekiem, jest pięknie przedstawiona. Dziękuję za podzielenie się tym z nami.”
  • Agrafka 2 tygodnie temu
    Dziękuję Damianie :).
    Raz Dwa Trzy - Idź swoją drogą (My Way)
  • wikindzy 2 tygodnie temu
    Obniżyć by "ze świerszczem" o wers i w kosmos wywalone, ale to obniżyć, to takie moje, że fantazja, może nie obniżać, bo chodzi o wyrównanie poziomu. Po prostu mi się podoba, tylko świerszcz bliżej ziemi lepiej, ale i tak też.
  • Agrafka 2 tygodnie temu
    Świerszcze, a chyba częściej koniki polne, ale do wierszy świerszcze chyba bardziej pasują:)
    Ile wersów by było, gdyby o gwiazdach?
    Dziękuję za miłą niespodziankę i odwiedzinki 🌞
  • jesień2018 5 dni temu
    Podoba mi się, jak i inne Twoje wiersze (zajrzałam do kilku), ale boję się komentować, bo rozumiem tylko fragmentarycznie, więc nie wiem, czy w ogóle. Czy można rozumieć jeden wers nie rozumiejąc pozostałych? Tak czy inaczej, podoba mi się melodia, z jaką są napisane. I jest w nich coś nowego, świeżego, intrygującego.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania