Pasja - Drabble

Moją pasją jest pomaganie, wszystkim i we wszystkim. Czerpię w tego wielką radość wiedząć, że dzięki pomocy życie innych staje się lepsze, i zaczynają wierzyć, że może im się coś udać.

Błąkając się w ciemnej otchłani tego świata, poszukują światła jakim jest pomoc. Chcę nieść to światło do każdego zakamarka ich dusz i rozświetlić ich wyblakłą tęczę, milionami kolorów. Chcę by uwierzyli, że potrafią, nie tylko sami, lecz z kimś. "Radość jest wspaniałym uczuciem, lecz radość, którą się dzielisz z kimś jest jeszcze wspanialsza".

Pomoc- tak krótkie słowo, a może zmienić świat na lepszy. To właśnie jest moja pasja.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • EmilyTodd 28.07.2015
    Tekst mi się podoba, ciekawie opisalaś pomaganie :) zauważyłam błędy, przeważnie w końcówkach, np. "chce" - chcę, "czerpie w tego" zamiast czerpię z tego . Jednak przez małe potyczki nie będę zaniżać oceny, zostawiam 5 :)
  • Haruu 28.07.2015
    Ooo dziękuje za poprawe! C: i za ocenkę^^
  • KarolaKorman 28.07.2015
    Piękna pasja, na 5 :)
  • Anonim 28.07.2015
    Zgadzam się z Karolą ;)
  • Anonim 28.07.2015
    Ugryzłaś temat od drugiej strony i to całkiem pomysłowo. :) Więcej ludzi z takimi pasjami :D Dam 4, bo przesłanie mi się spodobało, ale tekst technicznie dobry, ale bez szału.
  • Haruu 28.07.2015
    Dziękować c:
  • NataliaO 28.07.2015
    Ładna pasja, napisane lekko ale czegoś mi brakowało. 4:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania