.

.

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Aisak 13.09.2018
    Moje internetowe "wcielenie" jest kompletnym przeciwieństwem mnie.
    Nienawidzę, jak ktoś się na mnie gapi, próbuje patrzeć mi w oczy i gadać prosto w twarz. Szczerze nienawidzę.
    Nie jestem towarzyska i absolutnie nie lubiana.
    Kompletnie mi to wisi.

    Dlatego, jak czytam o takich Haniach, toczuję zazdrość w serduszku :(
  • kalaallisut 13.09.2018
    Oj tam ajsik przeczytaj jeszcze raz nie ma tej Hani czego zazdrościć, przekonasz się w krótce ;)
  • Canulas 13.09.2018
    Świetnie nakreśleni bohaterowie, to pierwsze co daje po oczach. Dokładnie, ale nie nudno.
    Ostatnio tu taki jeden miał z tym problem, i aż mam chęć złapać go za łeb i tu przyciągnąć.
    Very git tekst.
  • kalaallisut 13.09.2018
    Dzięki Can, w sumie rys psycholiczny bohaterów ich historia i charaktery są dość istotne do zrozumienia przyszłych wydarzeń.
  • kalaallisut 13.09.2018
    Zrobię z tego thriller/kryminał.
  • Aisak 13.09.2018
    Coš ty wymyśliła?
    Narodziny Boga?
    Kryminał?
    Hanka zabije Krzyśka?
    ?
  • Aisak 13.09.2018
    Przeczytam przed snem :)
  • kalaallisut 14.09.2018
    Aisak I co jak się czyta? Obiecuje to zamknąć w dwóch max trzech następnych częściach, żeby nie wyszedł jakiś tasiemiec. Z akcją wkroczeniu pod sam koniec, będą elementy też erotyczne małe, co pewnie tu może się spotkać z negatywnym odzewem, ale końcówka na pewno będzie dobra to obiecuję.
  • Justyska 13.09.2018
    No pięknie się to zaczyna. Postaci przedstawione malowniczo bym rzekła. Podoba mi się bardzo. Tytuł intrygujący... ciekawa jestem tego tekstu.
    "które rozrywały ja od środka, " ją
    "Dwa krańce kartki, gdzieś ktoś pożar środek i stabilność." piękne zdanie
    Zostawiam pięć gwiazd i pozdrowienia!
  • kalaallisut 14.09.2018
    Hej Justyś miło, że wpadłaś tak mnie naszło na coś innego napisać po przerwie, taki szkic powieści thriller psychologiczny, a szkic bo nie mam za bardzo czasu na formatowanie i ubarwianie tekstu więc będzie miał nie dociągnięcia, bo na bieżąco na gorąco będę wrzucać. Zakończenie wyjaśni tytuł:) Mam zaległości w czytaniu Was ale jak wyrzucę tego potworka z siebie, będę nadrabiać zaległości, bo wy ciągle wszyscy tak dużo piszecie ;)
  • Aisak 14.09.2018
    Był inny tytuł.
    Lecz został zmieniony, tzn, że pierwotnie było inne zamierzenie.
    Ok.
  • kalaallisut 14.09.2018
    Tak. Był inny tytuł tak z powodu jesiennej grupy i Kataru, nie mam glam spać i coś zaczęłam pisać dla "jaj" u zaczęło się samo pisać po 2/3 części tzn w głowie. Także w głowie mam już całość inną niż zamierzenie, tylko muszę ją przerzucić tutaj tak, by nie zrobić za dużo części.
  • kalaallisut 14.09.2018
    *Był inny tytuł a z powodu jesiennej grypy i kataru, nie mogłam spać i coś zaczęłam pisać tak dla "jaj". zaczęło się samo pisać po 2/3 części tzn w głowie. Także w głowie mam już całość inną niż zamierzenie, tylko muszę ją przerzucić tutaj tak, by nie zrobić za dużo części.
  • No jako początek opowiadanie bardzo ok, opisy i rys bohaterów bardzo wyraziste. Aby powiedzieć coś więcej trzeba by czytać dalej... No to idę.
  • Kapelusznik 15.09.2018
    Ciekawy początek, choć mam bardzo dużo pytań. Szczególnie co do tytułu i bohaterów. Przede wszystkim, przedstawiasz dwóch obserwatorów. Każdy ze swoimi dziwactwami. Tytuł "narodziny boga" jest dla mnie niesamowicie niejednoznaczny. Szczególnie w odniesieniu do tego pierwszego rozdziału. Osobiście zawszę kryję w tytule jakieś ukryte lub oczywiste przesłanie, nawiązujące do fabuły, tu jednak nie mogę go na razie dojrzeć. Cóż. Na razie 4/5, bo mam od cholery pytań i nie lubię zbytnio miodzić tylko na zachętę.
    Od razu zabiorę się do analizowania następnej twojej części. Mam nadzieję że moje uwagi- rozdział po rozdziale, pomogą ci w złapaniu czytelnika w wspomnianą przez ciebie "pajęczą sieć"
    Ukłony od kapelusznika dla pająka pióra.
  • kalaallisut 15.09.2018
    Poczekaj!!!!i nie duś;) 2-4 do redagowania, nawet tego nie przeczytałam dokładnie, bo chciałam jednym tchem dobrnąć do finału. Więc się nie pastw. Ale na końcu już jest zbudowany raj. Jeżeli nasz ochotę przebrnij, bo byłam ciekawa opinii samego rysu nie tyle jakości, ale będę nadrabiać i obiecuję, że reszta będzie wyglądać tak jak ostatnia część.
  • kalaallisut 15.09.2018
    kalaallisut ci do tytułu wyjaśnienie jest na końcu. W wizji, z jednego bohaterów, i również jego boskich rękach.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania