Patrzę

Patrzyłam na jego lekko unoszącą się skórę, która wraz z oddechem i wydechem- ożywała. Tak jakby miała żyć i żyła swoim niezmiennym trybem. Dotknęłam swojej twarzy. Suche usta, włosy oplatające czoło i oczy. Zamknęłam powieki i podrapałam się delikatnie po nich. Wykonywałam powolne ruchy, zupełnie odmienne od tego co działo się we mnie samej.

Twój oddech. Jednostajny, niczym nie zaburzony. Skóra miękka, lekko oplatająca spokojny umysł. Nie wiesz, że wewnętrznie szaleje. Krzyczę, lecz nie umiesz mnie zrozumieć. Jesteś głuchy i nie dlatego że śpisz. Widzisz gotowe obrazy, które sama poddaje ci pod nos. Nie umiesz dostrzegać niuansów i spoglądać za barykady. Barykada to ja i obraz tuż za nią. Nie pozwolę ci się tam dostać. Strasznie tam i zimno. Nie lubisz przecież chłodu, uciekasz od obcości. Twoja skóra- taka ciepła. Nie pozwolę narazić jej na termiczne zmiany.

Śpisz, kiedy na zewnątrz dzieją się rzeczy niepohamowane. Księżyc pada na zmierzwioną kapę, ulica żyje, ja leżę tuż obok i patrzę.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • KarolaKorman 18.02.2015
    Światło księżyca pada na ... Myślę, że tak byłoby lepiej. Bardzo krótkie, ale napisane z sercem. Nie oceniam.
  • NataliaO 19.02.2015
    Bardzo ładne. 5:)
  • marylou2304 19.02.2015
    Wole krótkie formy. Zawierają całą esencję. Przy dłużych to mi umyka ;D
  • Prue 19.02.2015
    I jeśli tak czujesz to pisz. Nie lubię krótkich opowiadań ale to traktuje jak właśnie taką esencję/ lekcję. Dam 4
  • Ekler 20.02.2015
    Rozumiem, ze akcja dzieje sie jednej nocy.
    Jesli tak to powinnas trzymac sie jednego czasu. Albo wspominasz, ze patrzalas na niego "wczoraj" no i wtedy trzymamy sie czasu przeszlego.
    Albo przezywasz to w tym momencie i wtedy mamy czas teraźniejszy.
    Poczatek masz w przeszlym, a pozniej terazniejszy.
  • marylou2304 20.02.2015
    Chciałam zrobić zabieg: przejść z przeszlosci do terazniejszosci, w tak krotkim fragmencie :)
  • Ekler 02.03.2015
    Co to za brak nowości ma być!?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania