.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Nuncjusz 02.10.2016
    jesienna deprecha
  • Ritha 02.10.2016
    Taki powiedzmy, gorszy dzień...
  • Freya 02.10.2016
    To niedziela tak dobija, bo zaraz trzeba iść znowu do roboty. I cały tydzień pod górkę, no przynajmniej do środy, a potem do piątku, a potem... Pętla. Praca stała się niechcianą koniecznością, obowiązkiem bez satysfakcji. Minęły już te czasy z ludzikami z żołędzi i kasztanów, teraz trzeba zmagać się tymi prawdziwymi... Tak już bardziej poważnie, to bardzo duży wpływ na gorsze samopoczucie, ma krótsza emisja światła słonecznego, jego barwa i takie tam pierdoły. Są specjalne lampy, które mogą zrekompensować te braki. Smaku kopytek chyba nie poprawią, a może? Narka;-)
  • Ritha 02.10.2016
    Spoko będę żyć :))) za kilka dni znów napiszę coś zabawnego i lekkiego, różnica pomiedzy zszywaczem i dziurkaczem, czy coś xD
  • Freya 02.10.2016
    Niezły pomysł, różnica jest widoczna. A co myślisz na temat robienia, ehem, niegrzecznych zabaw z kserokopiarką?
  • Ritha 02.10.2016
    Moja kserokopiarka jest w wieku poprodukcyknym, wszelkie zabawy niewskazane :)
  • Niemampojecia96 03.10.2016
    Takie...bliskie. Dobre. Też się kiedyś zastanawiałam, czy to je boli. Albo czy liść boli, jak mu wygrzebać te żyłki. Bo robię tak czasem, ze zdenerwowania. Takie...żadne może moje słowa, nie wiem, eh. Czy cokolwiek jakieś. Zgłaszam, że ja kontent. Sobie przeczytam raz jeszcze.
  • Ritha 03.10.2016
    Dzięki Niemampojecis96 :)
  • Iskierka 03.10.2016
    Kiedyś będzie marzec.
  • Ritha 03.10.2016
    Nom.
  • Ritha 03.10.2016
    Dziękuję za anonimkowe piątki :)
  • Violet 03.10.2016
    Pięć, za odkrycie stanu mojej duszy i czytanie w myślach.
  • Ritha 03.10.2016
    Ha, przyjemność po mojej stronie, grazie

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania