Piatek

Dzis jest taki dzien w ktorym czuje sie bardzo zmeczona jestem wolontariuszem pomagam biednym za darmo dzis wracajac z wolontariatu zadzwinil moj brat powiedzial ze jestes bardzo na mnie zly ale czulam szczes odebrales.scie to,ze cie mam wrocilam do domu.zadzwonilam do ciebie nie oddzwaniales bo byles na mnie zly bo ci nic nie powiedzialam. Odebrales,w koncu spytalam czy sie gniewasz mowiles ,ze tak i nagle mi powiedziales, jak dobrze pojdzie to w wielki piatek bedziesz w polsce,przyjedziesz mialam ocjote Ci powiedziec ,ze Cie kocham gdy ty spytales:kochasz mnie?powiedxialam kocham cie a ty:nieprzytomnie a ja tak kocham powiedziales ,ze wieczorem zadzwonisz ucieszylam sie jak male dziecko bo za szesc dni bedziesz lezal obok mnie przytulal do mnie i mocno calowal rozuumiesz? Nie, bo ty masz szczescie swohe obok a ja musze odliczac dni az znowu przyjedzie.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Ktokolwiek 28.03.2015
    Badzo trudno czyta się to opowiadanie. Nie podobało mi się. Ogólny wątek załapałam (albo Tak mi sie wydaje) ale opowiadane mi się nie podobało. Interpunkcji leży i pełno tu literówek i zdań, w których sama musze domyślać się, o co chodzi. Straszne. Nie ocenie tego tekstu, bo nie chce robić ci jeszcze większe przykrości, niż zrobi ci ten komentarz. Przepraszam cie za to.
  • nightwatcher 28.03.2015
    Dziwne. Poprzednie Twoje teksty są napisane "poprawnym polskim" językiem. O co chodzi z tym? Wytłumacz proszę
  • BreezyLove 28.03.2015
    Rzeczywiście w niektórych momentach trzeba się samemu domyśleć o co chodzi. Rozumiem, że chcesz się podzielić z Nami swoimi uczuciami, z którymi chyba Ci ciężko, ale mogłabyś robić to bardziej zważając na błędy i interpunkcje. Wtedy Nam będzie łatwiej Cię zrozumieć.
  • NataliaO 28.03.2015
    może błędy same wpadły, tekst idzie zrozumieć. Ale mi też trochę się go czytało pod górkę.3:)
  • KarolaKorman 28.03.2015
    Wiesz, że jesteśmy z Tobą i czytamy wszystko co wstawiasz, pozdrawiam :)
  • Coś nie tak - bez edycji tekstu tekst pozostanie gniotem.
  • Tajemnicza... 18.04.2015
    Trudno mi się to czytało, nad niektórymi zdaniami musiałam się dłużej zastanowić o co chodzi. Tekstu chyba w ogóle nie zrozumiałam. Wiem, że sama nie piszę super, ale taka moja opinia. Daje takie liche 3.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania