Pięćdziesiąta dziewiąta edycja na Drabble. Zapraszamy!

Pasja zaprasza do zmierzenia się ze Stu-słówkami!!!

 

Entuzjastów Drabble i nie tylko? Każdy może ze stu słów stworzyć ciekawą historię i wygrać przyjemność podania tematów na kolejną Bitwę. Jednocześnie otrzymać wirtualne podziękowanie w postaci dyplomu.

 

Po namyśle podaje dwa tematy do kolejnej Bitwy na Drabble:

 

~ NA KOŃCOWEJ STACJI

 

„Mamy bilet tylko w jedną stronę, a to jest stacja końcowa”. - Cornelius Ryan.

 

~~~

 

„Pośród nas jest także ekspert od dworców. Uwielbia samotność na końcach linii, gdzie podróż dobiega kresu. Mawia, że to miejsca metafizyczne, w których człowiek uświadamia sobie znikomość swojej egzystencji. Na stacji końcowej wyraźnie widać, że życie nie trwa wiecznie”. - Jaroslav Rudiš

 

~~~

 

~ WPÓŁ DO DRUGIEJ

 

„Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie, jak go wskrzesić.” - Albert Einstein.

 

~~~

 

“Człowiek może sam dla siebie stać się takim kłopotem, że już nie wystarczy mu czasu na zajmowanie się czymś więcej”. - Ryszard Kapuściński.

 

Czas pisania do 12 lutego / poniedziałek/ 23.59!

 

Zachęcamy do zaciekawienia się z ciekawą formą i zaskoczenia innych.

 

Pasja i Literkowa

 

Tematy można łączyć i interpretować dowolnie.

Piszmy więc...

Jak napisać sto słów. Jak podpalić Sto(s)ik, aby rozpalił czytelnika. Drabble to historia, taka mała brukselka i fajna zabawa.

Opowiadanie ograniczone do STU słów. Po napisaniu musimy sprawdzić, czy zamiast myślnika nie ukrywa się gdzieś łącznik; który liczy się jako osobny wyraz.

Drabble powinny być przyjemne i łatwe w odbiorze. Język lekki i nieskomplikowany. W stu słowach każde zdanie powinno być przemyślane i dopasowane do całości. I końcowa puenta musi błysnąć ogniem.

Trening czyni mistrza. Nie wymyślajmy zbyt trudnych tematów, bo otaczające nas przedmioty czy przyziemne sytuacje, potrafią zaskoczyć i niewyobrażalnie zainspirować do podpalenia Sto(s)iku.

 

Literkowa

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • LBnDrabble 3 miesiące temu
    Zapraszamy gorąco do udziału. Stałych Autorów i Nowych.

    Literkowa

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania