Piękno

Mało jest rzeczy tak naprawdę pięknych. Co to znaczy piękno? Piękne rzeczy, uczucia i ludzie chodzą sobie od tak po ulicy albo trwają cały czas, ale nie dla wszystkich są piękne. Każdy ma swoje piękne rzeczy i ludzi, którzy czynią jego świat lepszym, wartościowym i sensownym.

Piękne są zachody słońca nad wodą, kiedy wszystko zalewa pomarańcz i czerwień.

Piękne są wschody w górach, kiedy wszystko jest nowe, świeże.

Piękna jest czysta miłość starszych ludzi, którzy przeżyli ze sobą najgorsze chwile w życiu i nadal patrzą na siebie tak, jakby nie widzieli się od lat.

Piękna jest cisza, kiedy siedzisz z ważną osobą i nie musicie nic mówić, moglibyście, bo tematów nie brakuje, ale nie przerywacie ciszy, słuchacie tylko swoich oddechów i bicia serc.

Dla każdego człowieka, gdzieś na świecie, przeznaczona jest jedna wyjątkowo piękna osoba. Dla całej reszty może być ładna, atrakcyjna, ale dla ciebie będzie miała piękną twarz, piękne ciało, ale i piękną duszę. Każda jej rana, blizna, wada i błąd będzie idealnie piękny. Gdzieś jest taka osoba, dla każdego, bez wyjątku.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania