"Piękny Ból"

Nigdy mnie nie spotkasz

Już zawsze będę cieniem

Cieniem który był kiedyś wszystkim

Dla innych tylko nie dla ciebie

 

Gdy nadejdzie koniec świata

Nadarzy się okazja

I wtedy ujawnię Ci

Czym jest piękny ból

 

Codziennie czułam się tak

Jakbym ubierała szczęśliwe szaty

Na swoje ciało

Przesiąknięte żalem i goryczą

 

Mój świat stał się szary

Postanowiłam więc odejść

Zabrałeś mi wszystko

Nawet pluszowego misia

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Rasia 17.02.2016
    Ten wiersz jest taki prosty, ale taki przejmujący swoją treścią. Niby można interpretować go na różne sposoby, ale ta końcówka... zachciało mi się od niej płakać. Ogółem może wiersz mógłby być bardziej sylabiczny, byłoby przyjemniej, ale i tak nawet samym tym prostym zdaniem odwaliłaś kawał dobrej roboty, gratuluję. Zostawiam 5 :)
  • NataliaO 17.02.2016
    Nigdy mnie nie spotkasz
    Już zawsze będę cieniem
    Cieniem który był kiedyś wszystkim
    Dla innych tylko nie dla ciebie

    Gdy nadejdzie koniec świata
    Nadarzy się okazja
    I wtedy ujawnię Ci
    Czym jest piękny ból - ten fragment był doskonały; Potem gdzieś zmieniło się brzmienie i czytało mi się jak coś oddzielnego. Przyznaję, że całość jednak miała w sobie coś ujmującego. Pięknie wyszedł; 4 :)
  • Pierwsze co...pomijamy cudzysłów. Tytuły utworów zapisujemy w cudzysłowie tylko wówczas, gdy zapisujemy je ręcznie lub na maszynie. Pisząc na komputerze wyróżniamy je za pomocą kursywy, a gdy wstawiamy tekst na portal taki jak ten mamy rubrykę TYTUŁ, więc wiadomo, że w niej znajduje się tytuł i już nie trzeba go dodatkowo wyróżniać.
    Wszystkie wersy są zdaniami lub równoważnikami zdań, a tu ni z tego ni z owego pojawia nam się "Na swoje ciało" ten wers zupełnie nie pasuje do reszty, wygląda jakby był wciśnięty tylko po to, aby zapełnić lukę.
    Wiersz wygląda mi na nieprzemyślany. Raczej napisany dla zabawy (lub po to aby pozwolić ujść emocjom). Co nie jest czymś złym, bo sztuką też można się tylko bawić. Jednak ja jako odbiorca, który w tym nie uczestniczył, który dostaje tylko efekt końcowy - nie mogę się nim zachwycić, ani odnieść do siebie, bowiem poezja ma zachwycać, szokować, lub skłaniać do przemyśleń.
  • Panna Weronika 18.02.2016
    U mnie takiej poezji nie znajdziesz ;)
  • little girl 18.02.2016
    A mi się wiersz podoba. Choć smutny i pełen żalu, ma w sobie urok. Lekko się czyta,5 :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania