.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Ronja 28.07.2015
    Przeczytałam 2 i 3 na raz więc komentarz zostawiam tylko tutaj, bo bez sensu tak się rozdrabniać. Tekst bardzo mi się podoba i mam wrażenie, że jest jeszcze bardziej dopracowany niż rozdział pierwszy. Ciekawa jestem jak to się wszystko rozwinie :) Szkoda mi głównego bohatera bo znalazł się w wyjątkowo paskudnym miejscu (i jeszcze samotnie) ale uważam, że znosi to dzielnie :D.
  • Kubryk 28.07.2015
    Dzięki za komentarz! Bardzo przyjemne to uczucie, wiedzieć, że ktoś przeczytał mój tekst.
  • Anonim 30.07.2015
    Praca biurowa... mam podobne przemyślenia co bohater :) Tak to jest, że kiedy zbyt często patrzy się na zegar, to czas niemiłosiernie się wlecze... Na tą chwilę zgadzałoby się, natomiast że bohater to jakiś rodzaj społecznego outsidera, dekadenta, który za bardzo skupia się na otoczeniu, przez co sam stawia sobie bariery niepowodzeń. Jestem ciekawy, do czego dalej będziesz zmierzać w swojej historii, tu dam jednak 4.5 - bo mimo wszystko jest to trochę powtórzenie schematu z roz. 2.
  • Kubryk 30.07.2015
    Kluczowe w tym rozdziale są ostanie dwa zdania.
  • Anonim 30.07.2015
    Hmmm koszmary senne? Teraz to wszystko nabiera sensu, tak jakby tytuł podpowiadał, że to wyobrażony poprzez sen obraz przyszłej pracy bohatera. No nic, zobaczymy co będzie dalej :B

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania