.

 

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • oxygen 30.12.2014
    Od razu poprawiam literówkę: nie sutenery, tylko sutereny. Sorki.
  • NataliaO 30.12.2014
    fajna świeżość opowiadania ; 4:)
  • Prue 30.12.2014
    Słowo matka cały czas mi się rzuca w oczy. Rozumiem, że musi ono być. Dobrze, że akcja zwolniła. Taki spokój zapanował. Dlatego czyta się przyjemnie. Masz prosty opis ale bardzo dopasowany do całej sytuacji. Dam 5
  • oxygen 30.12.2014
    Wooow, dzięki Dziewczyny za odwiedziny, okraszone , jakby nie bylo, miłymi komentarzami.
    Po Twojej sugestii Prue, przeczytałam raz jeszcze tekst i rzeczywiscie, masz rację, za duzo tej 'mamusi' :), ale to pewnie wynika z tego, ze przez tyle lat jej nie bylo...
    Pozdrawiam.
  • Nie jestem jakimś zajebistym pisarzem, ale mi brakowało troszkę bardziej szczegółowego opisu mieszkania :/ Mało się działo to mógłby być bardziej szczegółowy. Fajnie opisane meble, można je sobie wyobrazić ;) Jeśli matka jest schorowana i większość akcji będzie się działa w jej domu to dawałoby to duży + do atmosfery. Jeśli później będziesz dodawała kolejne obiekty do mieszkania, to te poznane wcześniej będą się gdzieś w głowie zacierały. Lepiej zbombardować (nie do przesady) czytelnika opisem, a potem tylko odświeżać elementy wystroju ;) Milej się czyta ;) Fajny element z tatuażem na końcu! Daje "to coś" do opowiadania : D Ale niestety ode mnie 4 :/ Może następna część będzie na 5?
    Pozdrawiam :* (nie musisz brać mojego komentarza jakoś specjalnie do serca xdd piszę gorzej niż przeciętnie :D)
  • oxygen 30.12.2014
    Witaj, milo mi znowu gościć...:)
    Cieszę się z każdego komentarza, bo, gdyby ich nie było, to pomyślałabym, ze mam wyjątkowy dar zanudzenia czytelnika 'na śmierć'.
    No właśnie... akcja nie będzie się działa w tym mieszkaniu, nie będzie też dodatkowych opisów. Potraktowałam lokum troszkę po macoszemu, ponieważ nie ono będzie stanowiło epicentrum najważniejszych wydarzeń.
    Eunika otworzy kabinet albo sekreterę ( nie wiem jeszcze) i w środku znajdzie listy. Myślę, ze to one wytyczą sierocie nowe, zaskakujące szlaki w jej smutnym życiu...
    A pomysł z tatuażem pojawił się z myślą o Tobie... Jak to nazwałeś ? Brakowało Ci tego pierdol...tego no ! :D Mówiąc szczerze, bałam się, ze moderator ten pomysł odrzuci. Jestem tu nowa i nie wiem, na ile mogę sobie pozwolić.
    Szkoda, ze nie mogę przeczytać Twoich tekstów. Niestety, nie mam konta na Facebooku.
    I ...Dlaczego niestety czwórka ? Całkiem fajna ocenka. Pozdrawiam :)
  • oxygen 30.12.2014
    W sumie to przyznaje Ci rację. Moglam to mieszkanko opisać raz, a porzadnie :D
  • Nawet jakbyś miała konto na facebooku to i tak nie przeczytałabyś więcej moich tekstów niż jest tutaj na tym portalu ;)
    Wrzuciłem tutaj pilot do opowiadania, którego nie miałem czasu skończyć. Napisałem go daaaawno temu, ale opublikowałem tutaj chyba przedwczoraj, jak nie miałem konta. Może znajdziesz "Paolo - 0 - Pilot". Będzie bodajże na 2 stronie ;) Resztę tekstów jak dotąd, pisałem do szuflady.
    Nooo, ale to pierdolnięcie na koniec Ci się udało :D
    Myślę, że modek jest wyrozumiały ;) Sztuka to przecież sztuka! :D
    Trzymaj się Tlenku ;) Czekam na trójeczkę :P
  • Przepraszam... Dodałem w sobotę. Jak przeczytałem te moje dzieło, mam ochotę iść do kąta i się rozpłakać nad interpunkcją oraz językiem xD
  • oxygen 31.12.2014
    Hahahahaha
    Wiesz, nie wiem jak Ty, ale ja, po przeczytaniu wszystkiego, co udało mi sie napisać, zawsze czuje niedosyt.
    Malo kiedy jestem z siebie zadowolona:)
    Aczkolwiek zaznaczam, ze to permanentne "moglo byc lepiej'' odnosi sie w zasadzie tylko do tego,co stworze 'piórem'.
  • Znam ten ból :D Kurde, ale to jest okropne uczucie kiedy czytamy własny twór, a potem myśli się coś w stylu "Ale to wygląda. Jak ja to mogłem napisać?", albo chce się napisać coś całkowicie od nowa xD To serio aż boli haha :D
  • oxygen 03.01.2015
    I ja pozdrawiam, pierwszy raz w 2015 roku! :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania