.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • vhuveknw 25.02.2016
    Niezła niespodzianka na koniec ;) I na pewno bardziej wiarygodna niż w filmie, gdy Rey bez żadnego przeszkolenia wykonuje na szturmowcu Jedi mind trick.
  • Marika 25.02.2016
    Dziękuję :) Chyba się pospieszyłam z tą niespodzianką, mogłam dłużej potrzymać Amitię w niewoli... Ale trudno. Czasami pomysły przychodzą za późno :)
  • Onatoja 26.02.2016
    Hej. Fanfik ciekawy, chociaż bez fajerwerków. Podoba mi się wgląd w osobowość bohaterów, w ich myśli i rozterki. Trochę za szybko moim zdaniem zachodzą te zwroty akcji, trochę to takie .. banalne. Ale czyta się przyjemnie, pisz dalej
  • Marika 27.02.2016
    Dziękuję :) Też zauważyłam, że za szybko to wszystko się dzieje i zamierzam trochę spowolnić akcję :)
  • Onatoja 27.02.2016
    Nie chcę, by moja uwaga została niewłaściwie odebrana. Tekst ogólnie czyta się miło, fajnie rozpisane są przemyślenia i spostrzeżenia bohaterki, jej zaskoczenie na widok Kylo bez maski, jej histeryczna reakcja na wtargnięcie do jej umysłu. To jest przekonujące i takie realne. Nie podobała mi się końcówka tego odcinka, Poe oczywiście powinien pospieszyć koleżance na pomoc, ale już tak szybko, bez żadnych problemów? Tu mi zazgrzytało, za szybko, za łatwo, tak właśnie.. nijako. Ale to twoja opowieść, ty masz wizję jak to się potoczy dalej, a ja jestem tylko czytelnikiem, więc czekam na cd :)
  • Marika 27.02.2016
    Mogę tylko zdradzić, że nie pójdzie im aż tak łatwo, jak teraz się wydaje :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania