Pitekantropus

Kwestionariusz człowieka jest ciągle wszechobecny i aktualny.

Ma wystające kości policzkowe i potężną muskulaturę, podpiera się kijem, w ręku trzyma kamień i pałkę teleskopową.

Wykonuje bardzo poważne zadanie we wspólnocie, wciela się w różne role.

 

Posiada też szczególną pamięć i sentymentalne spojrzenie na staroświeckie lampki łojowe, jak też rozżarzony wolfram w żarówkach.

 

Czasem jest skory wyprawiać dzikie brewerie w życiu i w tańcu. Ot, zwykły człowiek.

Uwielbia też sentymentalne opowieści i sex w samochodzie, jak nastolatkowie. Lubi truskawkowe staniki i różowiutkie sutki.

Od zawsze te same pragnienia.

 

Czasem traktuje swoje istnienie, jak złudzenie, miraż.

W chłonięty w pory skóry i używane koszule, dym z pierwszego ogniska, zostawia w windzie, aż po ostatnie piętro.

Dziś może być perfidnym politykiem, albo tłumem pijawek, wysysające pokrewieństwo genetyczne.

 

W okienkach kalendarzy atawizm różnorodny.

Trwa kreacja człowieka z plasteliny, a nie z najlepszych materiałów.

 

Tak naprawdę on nie istnieje. Jest molekułą w tęczówce oka, umykającego obrazu.

Jest substytutem człowieka, zamieniony w swoisty rodzaj czasu, aż do chwili obecnej.

 

A może życie pochodzi z zewnątrz, z preegzystencji i wszystko otrzymujemy od razu po urodzeniu się. Początkiem myślenia nie jest pierwiastek myślący, a przekaz istniejących już ludzi.

Ogólny pogląd filozoficzny jest taki, że wszystko waha się w jedną, lub w drugą stronę.

 

Jedno jest pewne, że na plażach tego roku, rozepnie parawany i "Jo tu byłem pierwsy"

Średnia ocena: 3.1  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Starszy Woźny 10 miesięcy temu
    Uzasadnij ćwoku, tę pałę.
    Ja daję jedynki, to informuje.
    A otrzymuje jedynie grain.
  • Starszy Woźny 10 miesięcy temu
    Witam pisowską komunę.
  • kamińe 10 miesięcy temu
    na peło nie głosuje
    bo peło to ****
  • Starszy Woźny 10 miesięcy temu
    kamińe
    Kto?
  • kamińe 10 miesięcy temu
    Starszy Woźny

    peło to zło
  • Starszy Woźny 10 miesięcy temu
    Pitekantropus _ uwikłany w walkę o michę, samicę, a jeśli ją ma, to inne mogą zginąć. dostęp do koryta, dachu nad głową (wille+) itd. do dzisiaj tak sobie drepczemy. pisiory są idealnym przykładem tego. No! Matołki, zrozumieli.
  • kamińe 10 miesięcy temu
    Ponad 40% społeczeństwa, które będzie głosować wybierając przyszły rząd jest za ludźmi z natury przeciwnych Polsce suwerennej. Na złość „zacofanym” wybierać będą ludzi „nowoczesnych” czyli politycznie poprawnych, zwolenników LGBTQ, klimatystów, i wszelkich oszołomów których wymyśla lewactwo. Należy się zastanowić jak dotrzeć do tych zaczadzonych oglądaniem TVN potencjalnych wyborców opozycji.
  • Starszy Woźny 10 miesięcy temu
    Debilu. Tobą powinna zająć się specjalna komisja. Ile dostajesz za propagandę. Kurde, że taakie mendy sie produkują. To jest portal poetycki. Ćwoku. Potrafisz po polskiemu zboczeńcu. Co może człowiek dla pieniędzy zrobić..
  • Starszy Woźny 10 miesięcy temu
    Wziąłeś już zaliczkę, czy jutro dopiero. Pisiory rozpowszechszechniają wszędzie gdzie się da swą propagandę. Myslisz, ze cię nie namierzymy? Nie żyłeś w PRL-u to nie wiesz. Pis to bis PRL. Wszystko tak samo. Jedna partia, jedna władza. tak było. Nie jest teraz. Wszystko we władzy pis. Można się nachapać, nie powiem, skoro jest się przy władzy. Wycofaj się lepiej kamine z tej organizacji.
  • kamińe 10 miesięcy temu
    Starszy Woźny piniendzy ni ma i nie bedzie
  • kamińe 10 miesięcy temu
    Starszy Woźny
    ala ma kota
    a kot ma ogonek
  • kamińe 10 miesięcy temu
    Starszy Woźny "Myslisz, ze cię nie namierzymy?" tak napisałeś
    ale ty durny jesteś
  • Starszy Woźny 10 miesięcy temu
    Kamine
    Ile ci płacą za agitacje. dawniej golono głowy. dziś możesz pierdolić faszyzm. bo Wałęsa ci wywalczył wolność.
    A gdzie był twój wódz z żoliboża w tym czasie. Dziś przyszedł na gotowe,, wypracowane przez nas Polaków. J. k. nic dla kraju nie wniósł. Tylko mąci. To komunista. Tak wychowany. Socjalem tylko nie da się rządzić.
  • Starszy Woźny 10 miesięcy temu
    Przecież to kamine to agent rosyjski. No tak lepiej ścigać Tuska. . A w ogole co za kurwa się przypałętała ta kamine.
  • Starszy Woźny 10 miesięcy temu
    ot wielu psycholi tutaj obcuje.
  • Lotos 10 miesięcy temu
    To zapewne Bogumił, człowiek o wielu imionach, czase6 bywa kobietą, Celiną.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania