Planeta NIBIRU - oświadczenie 10.7.2023 (Year 77 after Hiroshima)

Szanowni mieszkańcy Planety Ziemia!

 

W związku z pojawiającymi się w mediach i internecie nieprawdziwymi informacjami o rzekomym zagrożeniu ze strony hipotetycznej planety Nibiru, pragniemy zapewnić Państwa, że nie ma żadnych podstaw do obaw. Nibiru to fikcyjna planeta, która nie istnieje w rzeczywistości i nie ma żadnego wpływu na nasz Układ Słoneczny. Nie ma żadnych dowodów naukowych ani obserwacyjnych, które by potwierdzały jej obecność lub ruch. Nie ma też żadnych przesłanek historycznych ani mitologicznych, które by wskazywały na jej związek z Ziemią lub innymi planetami. Nibiru to nazwa boga Marduka lub planety Jowisza w mitologii babilońskiej, a nie tajemniczego ciała niebieskiego.

 

Wszelkie twierdzenia o zbliżającej się kolizji Nibiru z Ziemią są nieodpowiedzialnymi spekulacjami, które mają na celu wywołać panikę i dezinformację wśród ludzi. Nie należy ufać takim źródłom i nie dawać się zwodzić fałszywym zdjęciom lub filmom, które są efektem manipulacji lub zjawisk optycznych. Nie ma żadnego zagrożenia dla życia i bezpieczeństwa ludzi na Ziemi z powodu Nibiru.

 

Zachęcamy Państwa do korzystania z wiarygodnych i sprawdzonych źródeł informacji o kosmosie i astronomii, takich jak oficjalne strony internetowe i publikacje naukowe. Tam znajdą Państwo rzetelne i aktualne dane o naszym Układzie Słonecznym i jego planetach, w tym o Ziemi. Tam też dowiedzą się Państwo o prawdziwych odkryciach i badaniach kosmicznych, które są fascynujące i inspirujące.

 

Nie dajmy się zwariować plotkom i pseudonaukowym teoriom o Nibiru. Cieszmy się pięknem i tajemnicą naszego kosmosu, który jest pełen niespodzianek i cudów.

 

Z poważaniem,

 

Wojciech Grzegorz Domagała

 

oświadczenie

10.7.2023

(Year 77 after Hiroshima)

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania