Planeta Quarck

Jak wylecieliśmy nad ziemię miałem głębokie uczucie opuszczenia domu. Niebieska kropka była już zawsze z tyłu. Obserwowałem ją jeszcze przez chwile. Nie mam kontroli nad komputerem w tej fazie lotu. Pozostaje delektować się widokiem. Sprawdzam sensory, temperaturę, oderwanie się trzeciej części i obserwuje jak nasza kapsuła odpaliła ostatnie silniki. Za chwile osiągniemy prędkość maksymalna i będziemy mogli odpiąć pasy. Tutaj chwila to inne pojęcie.

Jack ?

Co ?

Masz papierosa? - zażartowałem

Yhehyyyyhee - rozesmial się Jack.

Wiesz … przypomniala mi się piosenka, zaspiewamy ?

Jaka

Odę do radości.

Ok

O . . .

 

Niebieska kulka robiła się coraz mniejsza. Mogłem obserwować ją już tylko na moich monitorach. Przepiękny widok, który niedługo przywieziemy z powrotem z wyprawy po innych planetach. Tym razem plan zakładał 54 lata lotu na ziemi, w takim przyspieszeniu że my odczujemy zaledwie 54 dni ziemskich. Na monitorach widać kąt pod jakim jest wyznaczana najlepsza trajektoria lotu obliczana na podstawie temperatury słońca w tym momencie. Nasza kapsuła znajduje się w samym stożku całej konstrukcji. Widać na monitorach odliczanie 1 - 2 -3 PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA OSIĄGnięta. Możemy odpiąć pasy, przejść do stożka i rozebrać kombinezon. Gdy sciagnelismy kombinezony przeszliśmy do programu, który został dla nas napisany. Jest to zapis zadań jakie ma wykonać astronauta na pokładzie, żeby nie musiał się zastanawiać co zrobić w takich chwilach. My wiedzieliśmy doskonale co mamy robić. Schyliłem się żeby otworzyć właz z ultralekkiej ale super wytrzymałe konstrukcji jaką jest nasz statek Quark 1. Czemu tak się nazywa ? UWAGA bedziecie się smiac. Naukowcy odkryli planetę na której rośnie naturalnie serek biały twaróg. Wysłano więc w jego terytoria nasz statek żeby zbadać te terytoria, oszacować złoża i jeśli to możliwe przywieźć dużo tego sera. Wzięliśmy najlepsza technologie na pokład tego statku jaka istnieje. Polacy mają przed sobą dużą szansę udowodnienia światu że są czegoś warci. Nie bez powodu nas wybrali.Pierwsze więc co mieliśmy zrobić na tej liście to był właśnie serek, który kupiliśmy jeszcze w polsce w biedronce. Do paczek szczelnie zapakowanych został zapakowany szczypiorek i rzodkiewka. Należało tylko zmieszać składniki. Zrobiłem swoja porcje i usiadłem przed stołem z materialu z ktorego wszystko było zbudowane i był szczytem techniki.

-To dziwne uczucie, jeść serek tutaj nie ? - spytam Jack

- Co ty ! Nic nie czuje. Mi się wydaje ze ja jestem u Grażyny ( mojej teściowej ) na imieninach - zażartowałem.

- poważnie ?

- żartuje przecież !

Dobra po serku mamy 35 minut na sen ale JACK mówi, żeby odpuścić ten etap i pograć w karty. W karty w takich chwilach ?

żartowałem - roześmiał się JACK

Teraz rozumiem już o co ci chodzi z tym śmianiem się. Uwierzcie mi lub nie ale czujemy lekki stresik lecąc w tak odległe galaktyki - w związku z tym - staramy się rozluźnić atmosferę przeróżnymi pierdołami, podtekstami a może i nawet obraźliwymi hasłami , czasami aby wpływać na siebie emocjonalnie i dawać sobie sygnały, nie tylko słowne.

Po drzemce pakujemy się do sterowni i sprawdzamy czy komputer nie napotkał żadnych problemów. Wszystko w porządku. Mamy więc teoretycznie piętnaście minut wolnego czasu, który nie możemy wykorzystać bezproduktywnie. Wyciągnąłem telefon z kieszeni i rozpocząłem połączenie wideo z ziemia. Próba jaką podejmujemy to pierwsza w historii świata transmisja danych na tak dużą skalę. PRZYPOminam, że statek porusza się z taką prędkością , że na ziemi upłynie 54 lata podczas gdy my odczujemy jedynie 54 dni. Jak będą wyglądać nasi bliscy ? Czy będą się starzeć na wizji ? Czy połączenie się uda ? Niestety!Nie udało się!

OK CHESTER ! Chodź - krzyczy JAck

Idę za nim. Przechodzi do sekcji B, gdzie możemy prowadzić badania nad jakością serka. Możemy robić z nim eksperymenty w różnych temperaturach. Znów musimy się przebrać. Białe jak serek kombinezony, siatka na głowę. Na planie zajęć mamy dokonać analizy 10 dniowego serka wolno stojącego w kuchni na blacie. Jak szybko zachodzi fermentacja, opisac dokladnie wszystkie fazy i tak przez trzy godziny. Fajnie ? Nie ? A niektórzy myślą, że astronauci nic nie robią na takich wyprawach. Tak wyruszamy bez przygotowania, bez opracowania każdego szczegółu. Tak po prostu co bedzie to bedzie. Mój partner jest z zawodu rybakiem. Znów się śmialiście ? No niestety. Ludzkość osiągnęła taki stan, że rybacy zaczęli badać inne planety. Jack nawet myślał, żeby zostać zawodowym rybakiem ale jego zycie potoczylo się zupelnie inaczej i został kosmonauta. Trudno - mówi Jack - jak go o to pytam. Ja to co innego. Ja tu przyjechalem walczyć z depresja. Znudziło mi się życie na ziemi. Był w pewnym momencie plebiscyt w ktorym wygrana jest lot samemu na marsa ale jednak odwołano misje. Okazało się, że latanie na marsa jest nieopłacalne gdy wynaleziono ten materiał z którego to tutaj wszystko jest zbudowane. Lepiej polecieć na inne planety i zdobyć jakiś kruszec. Dziwicie się pewnie czemu serek biały stał się takim rarytasem żebyśmy musieli go sprowadzać z innych planet. Otóż przez to, że ludzie przestali robić samodzielnie serek, oddając te zadanie maszyną, które nie posiadając uczuć nie potrafią włożyć w ten serek miłości i po prostu jest nie dobry. Mało jacy ludzie dzisiaj poświęcili by swoje życie dla serka. Jedynie polacy wymyślili grafen, zbudowali z niego całą maszynę, wynieśli ją w powietrze i będą przywozić serek. Podejrzewa się, że na północy i południu będzie zupełnie inny kolor serka - mówi Jack.

Wiem, no i co ? Podniecasz się czy co ? To prawda ! Będziemy prawdopodobnie jeść jako pierwsi ludzie naturalnie stworzony serek biały twaróg ze szczypiorkiem i rzodkiewką. A na północy i południu planety będzie to wyjątkowy serek, jaki jeszcze ludzkość nie jadła. Mamy z tyłu naszej maszyny specjalnie zbudowane pojemniki z tego najlepszego na świecie materiału które będą przechowywać serek. W razie W zostanie wysłany inny statek który zbierze pozostały serek bądź przygotuje ziemię pod uprawę serka. Nie minął jeszcze nawet cały ziemski dzień. Musimy w tym czasie jesc duzo serka i badać go. Proste jak drut ? Być może ale nikt już tego na ziemi nawet nie robi - poza nami Polakami. Uratujemy naszą planetę od zagłady serkowej - mówię do Jacka - tak - odpowiada. Myślisz, że napotkamy jakieś problemy ? Program przewiduje wszystko co się dzieje na zewnątrz statku i w środku. Co masz na myśli - teraz nie byłem pewny czy żartuje czy mówi poważnie. No mam na myśli, jakichś obcych czy coś wiesz … mruknął Jack - hmm - odpowiedziałem - być może. Kto wie … To jedyna ewentualność na jaką się nie mozemy przygotowac w związku z czym to nie może się stać - a przynajmniej tak mi się wydaje. Na zegarze minęły 3 godziny idziemy umyć ręce i przechodzimy do pokoju wewnątrz, gdzie mamy już przygotowane narzędzia do robienia serka. Jemy je w ciszy. Nie mamy o czym gadać i nie chcemy psuć widoku przed nami opuszczania naszej galaktyki.To tez było wpisane w nasz plan. Posuwamy się do przodu. OPanowuje płacz. Znów mi smutno ale mam nadzieje na zbawienie nas w czasach serkowej apokalipsy i zwalczenia w końcu swojej depresji. Muszę się wam przyznać, zawsze miałem przeświadczenie, że zrobię coś wielkiego dla ludzkości. Udało się. To uczucie nieporównywalne jest z niczym innym. Teraz lecę na planetę quark. Wiem ze będziecie się z nas śmiać. Wy po prostu tego nie zrozumiecie. Patrzę na Jacka a on ma całą bluzę uwalona serkiem. Mówiłem ze jest czarny ? Zreszta nie ważne. Nie uwierzylibyście co się stało z polską po tym jak nie chcieliśmy przyjąć uchodźców. Karma wraca. Dlatego tak desperacko potrzebujemy zdobyć tę planetę pełną serku. Przelatujemy obok galaktyki Osteoporozy. Nazwaliśmy ja tak poniewaz charakteryzuje się postepujacym ubutkiem masy kostnej. Planet ta jest zbudowana z tego samego z czego zbudowane sa nasze kości. Przez jakiś czas społeczność Ethereum, na międzynarodowej giełdzie internetowej firmami Firma Bones chciała zająć się wydobywaniem i transportowaniem kości na nasza planete ale ostatniecznie uznano to za głupi pomysł. Nie przydadzą nam się kości w drodze do nieśmiertelności. Wynaleźliśmy inteligentne roboty. Wspominałem, że mamy jednego na pokładzie ? Nie umie czytać i pisać a jednak dużo szybciej i sprawniej liczy dokonuje precyzyjnych pomiarów i szybkich napraw. Jest w pełni programowalny i przepramowywalny. Nie muszę chyba wspominać o tym co dzieje w tej chwili na ziemi w tej branży. Pamiętacie rozrost internetu. Tam też był moment w którym pornografia była najczęstszym powodem wchodzenia do internetu. Z lalkami podobnie. Czysto teoretycznie nasza Ann jest również w pełni przepramowywalna w tzw. k u r ( w ) e domowa. My mieliśmy jednak dla niej teraz zaplanowane inne ciekawsze zadania. Będziemy wykorzystywać ją w sytuacjach w których my musielibyśmy zaryzykować życiem. Ann - krzyknąłem na cały statek. W mgnieniu oka wynurzyła się z naszego statku, przede mna staneła postac bialej blondynki ubranej w strój ludowy polski, wybrany w ramach plebiscytu.

Ann, musisz wyjsc na zewnatrz i sprobowac podlaczyc telewizje, internet i prad na statku. Na razie ilość energii pozwala tylko na najważniejsze rzeczy. Nie osiągnęliśmy widocznie jeszcze pełnego naładowania akumulatora. To znaczy ze nie minął jeszcze cały dzień wylotu z ziemi dla nas. Niestety nie dla naszych bliskich. JEst awaryjne wyjście z tej sytuacji. Po co nam światło we wszystkich pomieszczeniach i prąd ? Dlatego, że chcemy pooglądać Amazon Prime zanim pójdziemy spać. Jestesmy swiadomi tego, że jak przyjedziemy na ziemię będziemy odrobinę do tyłu z nowościami dlatego przed wyjazdem obiecaliśmy sobie ze będziemy oglądać wszystkie odcinki serialu LOST. PROSZę Żadnych Skojarzeń. My lecieliśmy tam na własne ryzyko. W dobrej wierze wysłał nas narod polski. Polska Akademia Nauk stworzyła prototyp na bazie materiału który sami produkujemy jako jedyni na świecie i nikt nie wie jaka jest jego prawdziwa struktura i technologia tworzenia. Ann - jest tak zaprogramowana aby przypominać na początek psa. Chce się ze mna zaprzyjaznic, zyskac moje zaufanie. Nie mamy na to czasu. Minęło już kilka godzin od Amazon prime a to okazało się jedyna nasza pozytywnym przyzwyczajeniem jakie podaliśmy w ankiecie aby dostać te prace. Nie muszę mówić dlaczego taka błaha czynność stała się tak wyjątkowa ? Jak wprowadziliśmy kryptowaluty do życia państwo upadło, nastąpił anarchokapitalizm, każdy rozpoczął wydobywanie własnej waluty, kazdy mial kanał na platformie YT, każdy . . . uciekał w przeróżne zboczenia i wynaturzenia. Śmialiście się z ludzi którzy mają tatuaże ? W naszych czasach nie było ludzi bez operacji plastycznych, środowiska specjalnie zaprogramowanych robotów do wychowywania dzieci. Świat wirtualnej rzeczywistości widocznie zatarł się z internetem po wynalezieniu opaski 69. 6 dla kobiet i 9 dla mężczyzn co zostało uznane za równouprawnienie przez NATO razem z Nagroda Nobla. To nic jednak nie znaczyło. OStatnie podrygi organizacji - państw. Na nic jednak ludziom potrzebne były państwa gdy zniknęły problemy z bieda i pojęciem bezpieczeństwa. Nie to jednak jest najważniejsze. Chciałem wam tylko dać obraz okoliczności w jakich się znaleźliśmy. Lecimy po serek. Gdy przywieziemy go do polski, będą nas witać miliony a ja prawdopodobnie wylecze swój kompleks zrobienia czegoś wielkiego dla swiata. Tak mi powiedzial moj terapeuta. Jeśli się nie uda to … znajdę go .. zreszta nie ważne. Wiedziałem, że się będziecie śmiać. Niejaki Kuppels Kopernikus wynalazł tę planetę we wszechświecie, my mu zaufaliśmy. Pan stworzyło ten statek i lecimy.

Chester ?

-Co ?

- Zawiesiles się.

- powiedz Ann żeby włączyła Amazon Prime

- Aha, no fakt.

Ann wyszła na górę i zrobiła coś co pozwoliło włączyć retro laptopa i oglądać pierwszy odcinek LOST. A co wy myśleliście kosmonaucie pewnie tylko jakieś eksperymenty robią. To nie sa zwykli ludzi a tu psikus. Najwyżej nam się przyśni nawet. Wazne zeby Ann ogarniala jaka pizze w kuchni albo jajecznice. Trudno jej wytłumaczyć żeby zrobiła cokolwiek. Trzeba jej powiedzieć konkretnie. Ona nawet umie lody robić. Bez skojarzeń. Wszystko dobrze ale poziom serka spada. Powinniśmy coś zrobić pytam mnie Jack. A bo ja wiem. To ja robiłem ten statek w PAŃ. Tak jak nam powiedzieli tak robimy. Teraz jest czas na amazon prime nic nie zrobisz.

Zasnąłem na drugim odcinku. Gdy się obudziłem zjadłem serka i poszedłem na siłownie. Naukowcy odkryli tuż po tym jak wasza cywilizacja upadła ze co jesz tym jestes w zwiazku z tym my polacy jemy cały czas serek. Francuzi piją cały czas wino. Niemcy cały czas piją piwo. Hiszpanie jedzą non stop arbuzy. Skandynaowie i ruscy razem z ukraina i biolurusia pija wodke. Rozkoszuja się wszyscy zyciem. Kultura stał się styl życia online, w którym każdy wymieniał się na kryptowaluty. Przestalismy obracac pieniedzmi, zaraz po tym jak korea południowa zaczela uzywac na co dzien kryptowalut. Polska nie była ostatnia ale i pierwsza w tym wyścigu więc wyszliśmy nie najgorzej. Przedewszystkim nie jestesmy pijakami, tylko uzaleznieni od serka. Mamy inny haj niż wszyscy. Bezalkoholowy, czysty i świadomie wywoływany przez przodków polaków, czujemy pod skórą ich szepty. Nie możemy pozwolić na brak serka w sercach polskich. Poza tym sa szanse ze podbijemy w ten sposób inne narody. Zamieniając ich dna aby najlepiej przyswajali serek. Nasi mężczyźni, pełni serka - poniewaz tak jak naukowcy odkryli - jesteś tym czym jesz a w związku z tym ze my polacy jemy tylko serek, powinnismy zaczac również zapladniac inne rejony europy. Takie jak hiszpania. Ciepła, mięciutka hacjenda i wtedy byc moze serek mógłby zapanować nad światem. Najpierw oczywiście w łóżku. Zapedzilem się troszke. Probuje nawiazac polaczenie z polska na telefonie i nie działa. Dziwne. PRoducent zapewniał ze poradzi sobie nawet w takich warunkach i co teraz ? ODeślemy mu produkt amazon logistics ? NIe sądzę. Badzmy dobrej mysli ze chociaż programiści, którzy robili ten statek znali się na rzeczy. Poświęciliśmy się dla naszego kraju i świata. Widzę ze Jack oglada jakies Porno, zanim zasnął. Obawiam się ze wziął tabletkę na sen a to sprawia ze ja mam dla siebie kolejne osiem godzin samotności. W dzienniku zadań jest napisane żeby oszczędzać siły na planet quark. Na telefonie wyświetla mi się temperatura na quark. Mówiłem wam ze jest chłodniej troszke niz na ziemi ? Troszkę chłodniej. Idealna temperatura dla serka. Jeżeli udałoby nam się przywieźć go wystarczająco dużo. Być może udałoby nam się skolonizować cały świat i zrobić dużo dobrego dla niego. Serek już sam w sobie, jak udowodnili holenderscy naukowcy, ma właściwości uspokajające, oczyszczające, syte i pełne witamin. Mowilem ze bedziecie się smiac. Serek ma szansę stać się naszym sztandarowym produktem. Już od zawsze Polska będzie kojarzyła się z serkiem. My juz o to zadbamy - podkreslij prezydent najpospolitszej rzeczy Polskiej Jan Wiewior. Gdy kilka lat temu odkryto ze serek jest robiony bez miłości a w związku z tym bez najlepszych właściwości, wprowadzono prohibicję. W takich warunkach serek najpierw przeszedł do świata podziemia. Robili go tylko starsi ludzie, roboty nie mogły oferować więcej już tego produktu. Mogłeś go dostać, tylko u swojej babci, na wiosce, wyprodukowane ze swiezych produktow. Dość tego pisania. Idę zjeść serek.

 

Jak powszechnie wiadomo, już dzisiaj potwierdzone przez holenderskich naukowców - plecy same się nie zrobia. W związku z tym programiści zamontowali nam tutaj siłownie. Powinniśmy przez te 54 dni codziennie ćwiczyć żeby utrzymać formę i przygotować się na najgorsze na planecie Quark. Jak zaczalem to na monitorach w okol mnie pokazuje mi się aktualny stan serka twaróg we krwi. Ile starczy siły na trening, jakie partie miesni beda rozwijac się najlepiej w takim stanie. Biore hantelki zrobione ze słoików pełnych musztardy. Mowilem juz ? Wszystko to do czego najlepszy na świecie materiał który wymyśliliśmy się nie nadaje zrobione jest z jedzenia. Na koniec ćwiczenia musze zjesc trzy łyżki musztardy, dwie saszetki z mcdonalda keczupu, wypić karton mleka i zadzwonić do matki. Kto taki trening wymyślił ? No coz. Wybieram połączenie z matka.

Halo Mamo ?

Cześć synku. Wszystko ok ?

Tak. JEstem cały i zdrowy a u ciebie ?

Robie serek w stoliki, wysłać ci Amazon Prime ?

Myśleliście ze to była moja prawdziwa matka ? Nie to była reklama Amazon Prime. Odkryto ze reklama działa najlepiej kiedy jesteś po treningu wiec tak skonstruowano treningi ze musisz na koniec usłyszeć nazwę jakiejś firmy a do tego głos swojego bliskiego żeby móc utożsamić się z tym produktem. Głupie ? Nie ! W moim planie na dalsza czesc dnia jest ogladania AP. Zmęczyłem się tym treningiem. Muszę być na bieżąco a w waszych domach czas leci dużo szybciej. Dużo oglądania przede mna. To nie jest takie łatwe. Najchętniej w takich chwilach robilem zawsze jakieś zadania z matmy albo rysowałem statki kosmiczne ale teraz nie mam wyjścia. Na monitorach widać brak amazon prime we krwi. Musze wiecej ogladac. Znudzily mi się seriale przyznam szczerze. Przypomniałem sobie ze mamy kapsule, która może odlecieć na kilka kilometrów od statku. Nagrałbym dla was fajne widoki, jak wrócę byłoby co pokazywać. Ciekawe czy … spadłem z łóżka. Idę do sterowni na czworaka żeby nie obudzili się Jack. Włączam Ann i każe jej uruchomić tratwa ratunkowa w celach przejazdowych. Yes Ser odpowiedziała. Trochę jestem spiacy przyznam ale zaraz się obudzę. Możesz Ann zrobić mi kawę na podroz ? Yes Ser . Dobrze ze przynajmniej się rozumiemy. Ze względów bezpieczeństwa muszę założyć kask i skafander. Ann wkłada mi wielka rurkę do skafandra i kubek umieszcza w kapsule ratowniczej, w miejscu gdzie powinny być kubki. Ready to Go - krzyknęła Ann i odleciałem od niej. Czemu ona do mnie mowi caly czas po angielsku ? Nie mogli zrobic naszego robota. Dziwne. Bede widzial na komupoterach gdzie leci moj towarzysz.Na pewno jesszcze bedzie spal kilka godzin. Mogę udać się spokojnie w podróż. Widze ogromny meteoryt. Może uda mi się na nim wylądować.

 

Meteoryt Stary

 

Drzwi kapsuły otworzyły się do góry, Wylądowałem na meteorycie. Pierwszy raz w historii ludzkości, oprócz tych z filmu armageddon, komus udalo się cos takiego. Mówiłem do mikrofonu i nagrywałem obraz z kamery w kasku. Meteoryt jest ogromny. Nie widze całej jego połaci. Wydaje mi się coś jakby ruszało się między szarymi skałami. Czyżby to ? Jeti ? Co ty tutaj robisz - chciałem powiedzieć ale ugryzłem się w język. Jeti na planecie meteorycie nie mówi do nas. Przypomniały mi się jednak wszystkie filmy z Jeti. Czyzby ucieklo z naszej planety ? Tak naprawdę to co widze to poruszające się w takim samym kolorze jak skały postacie. Dzieli nas bezpieczna odległość. Odwróciłem się, żeby zobaczyć jak daleko jest kapsuła. Dzieli mnie od niej kilka kroków. Wzialem ze soba laser, który normalnie używamy do krojenia serka. Teraz można go inaczej wykorzystać.Czyżby oni równierz lecieli, żeby zabrać nam serek ? Jakie jest prawdopodobieństwo, że obcy też odkryli fantastyczne właściwości serka białego twaróg z rzodkiewką i szczypiorkiem i też chcieliby zająć tą planetę w tym samym czasie co my. Chyba nie możliwe. Kto leci na planetę meteorytem. To muszą być jakieś prymitywne stworzenia - myśle i idę w ich kierunku. Ich postać coraz bardziej przypomina jeti. Takiego człowieka ale osiemdziesiąt razy większego i kudłatego. Tak męskie osobniki miały penisy a damskie pochwy. Aż się bałem, że mnie będą chcieli zjeść. Ostatecznie sytuacja wyglądała prawie tak samo jak w podczas spotkania kota z kotem. Dużo ciekawości na początek i wielki zawód na koniec. Nie rozumiem gościa , także poleciałem do statku a meteor minął nas w drugą stronę. Na statku Chester wciąż śpi a więc i ja pójdę spać. Gdy się obudziłem został jeszcze jeden dzień do planety docelowej. Przez te 52 dni spałem w komorze a serek był podawany dożylnie. Pewnie się dziwicie jak mogliśmy tak polubić serek twaróg ze szczypiorkiem i rzodkiewką ale zdziwilibyście się ile pozytywnych endokannabinoidów znaleźli. Samo zdrowie. To po co jesc cos innego ? Jestesmy już nad miejscem wyladowania. Za chwile rozpocznie się procedura I. Czy my coś musimy robić Chester zapytałem gdy patrzył lumixem na 10 zumie na planetę. Nie wiem. Nie pamiętam. Mam jakies zacmienie. To chyba efekt uboczny sprania tak długo. Ja nic nie czuje. Może miałeś popsute podawanie serka dożylnie ? Nie ważne. Za chwile wyladujemy na tej pieknej planecie. Z góry widze największa gore tej planety - Najebe. Podejrzewam, ze tam sa najlepsze składy serka poniewaz tam jest najlepsza temperatura. 100 KM na powierzchnia planety. Obniżamy i zaczynamy spadać. Naszym oczom ukazuje się niesamowita planeta. Na czytnikach widze ze na zewnatrz jest - 5 Stopni a Atmosfera zbudowana jest z Azotu i tlenu. Tlenu jest bardzo mało dlatego na wszelki wypadek na zewnątrz mamy zamiar nosić skafandry. Tak ze sobą ustaliliśmy bo nasza Polska agencja kosmiczna nic nam na ten temat nie powiedziała. Troche dziwne, ze oni tylko w sumie zapłacili za ten projekt a polecieć mógłby każdy. Wspominałem, że oni nam przysłali ten statek z tego tworzyła co jest najbardziej wytrwale na świecie i polacy je zrobili. To my żeśmy ten statek ze szwagrem zbudowali. Chyba nasa wystawiła na E-Bayu i jako pierwsi bo każdy się bał go zrobić a my zrobiliśmy i okazało się ze działa. Zanim tutaj przylecieliśmy NaSa wysłała tutaj bazę dla nas do badania serka i podjęcia decyzji o wysłaniu dodatkowego transportera jeśli serek będzie tak dobry jak nam się wydaje.

zo 1 minuten nastąpi ładowanie. Jesteś gotowy ? - Czester pytam ? Co ? Ty wiesz gdzie jesteś - pytam Co? Słyszę. Chyba Chester zwariował przez to spanie i chuj bede musial całą misje zrobić sam ale trudno zawsze powtarzałem ze zrobię coś dobrego dla ludzkości.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania