...

.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Raven18 07.02.2020
    Krótki aczkolwiek ciekawy początek. Czekam na rozwinięcie, a na razie 5 ode mnie
  • ania_marzycielka 07.02.2020
    Dziękuję :)
  • TheRebelliousOne 07.02.2020
    Prolog krótki, ale ciekawy. Post-apokaliptyczny świat i podróże w nieznane części kosmosu? Hmm… No zobaczymy. Na razie łap 5 :)
  • ania_marzycielka 07.02.2020
    Dziękuję ślicznie :)
  • Kocwiaczek 07.02.2020
    Ciemno niebo - ciemne niebo

    Bóg mógł za niedługo ich przygarnąć, a diabeł czekał na daninę w postaci grzesznych ludzi - dziwnie brzmi to za niedługo, pomyśl może uda ci się to zmienić jakoś ładniej.

    Prolog całkiem sympatyczny. Zachęca do dalszej lektury :) czekam na więcej. Pozdrowienia!
  • ania_marzycielka 07.02.2020
    Dziękuję :) Również pozdrawiam :)
  • indri 07.02.2020
    Trochę nie mogę sobie wyobrazić wielkości wulkanu i skali erupcji, które jednocześnie mogłaby zniszczyć całe USA, przy największej nawet hiperbolizacji zagadnienia. Ale no może coś takiego byłoby teoretycznie możliwe, to co zatem z pozostałymi częściami globu, czy też zostały zniszczone.
  • ania_marzycielka 07.02.2020
    Czytałam o tym i właśnie te superwulkany mają taką moc :) Też na początku się zdziwiłam :D
  • TheRebelliousOne 07.02.2020
    A ten wulkan w parku Yellowstone? On mógłby zrobić ogromne zniszczenia...
  • indri 07.02.2020
    TheRebelliousOne no fakt;)
  • DEMONul1234 07.02.2020
    Brzmi ciekawie, czekam na rozwinięcie :)
  • ania_marzycielka 08.02.2020
    Dziękuję :)
  • Pan Buczybór 07.02.2020
    Te zwracanie się do czytelnika sprawia, że w żołądku mi się skręca. Ogólnie takie coś to nie jest grzech ciężki, ale powiedzmy, że taki zabieg narracyjny wygląda dość słabo.
    A fabuła po tym krótkim wstępie wydaje się dość mocno naciągana. Mam nadzieję, że potem będziesz miała jakieś dobre wytłumaczenie na te wysyłanie losowych osób w kosmos.
  • ania_marzycielka 08.02.2020
    Dziękuję za opinię :)
  • Shogun 08.02.2020
    Ciekawy początek. Nie mówi za mało, ani za wiele. Ode mnie 5. Czekam na rozwinięcie akcji.
    Pozdrawiam :).
  • ania_marzycielka 08.02.2020
    Dziękuję :)
  • Opis zbytnio ogólnikowy, a sama fabuła sztampowa. Jestem zawiedziony, gdyż pamiętałem ciebie jako zgolą poetkę. Pozdrawiam!
  • ania_marzycielka 10.02.2020
    Dzięki za opinię, pozdrawiam :)
  • Tjeri 08.02.2020
    Sam temat ciekawy, tym bardziej, że mamy superwulkan także w Europie, który - nie ma bata - w końcu eksploduje.
    Wykonanie natomiast złe. Nie pasuje mi styl wiecowy (to "wyobraźcie sobie"), czy kwestie pracownika muzeum: "jesteśmy teraz w..."
    Ale to dopiero prolog. Zaciekawiłaś, więc pewnie zajrzę, jak coś dalej napiszesz.
  • ania_marzycielka 10.02.2020
    Dziękuję za komentarz i pozdrawiam :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania