Po przeciwnych stronach

Usiadłam na ławce cały czas patrząc na wyświetlacz komórki. Jest już 21:04 a Sebastiana dalej nie ma!

- Cholera! Czy on zawsze musi się spóźniać?! Przecież jestem jego dziewczyną! - powiedziałam do siebie.

Kilka minut później usłyszałam szuranie, po dźwięku można myło rozpoznać, że podejrzany obiekt jest blisko.

Wstałam gwałtownie.

- Sebastian? - jakaś część mojej podświadomości wiedziała, że to nie on.

Ktoś się zaśmiał i rzucił mi coś pod nogi. To było ciało! Nie zwracając uwagi na mordercę uklękłam przy nieruchomej postaci spodziewając się najgorszego.

- Twój Sebuś - jeszcze raz zarechotał - nie żyje.

Wstałam na chwiejnych nogach, wykonałam krok w tył. Jenak na darmo, zabójca był już przy mnie trzymając nóż przy moim gardle. Zaczęłam się szarpać ale w ten sposób tylko pogorszyłam sprawę. Ręce zaciskające się na moich ramionach zwarły się jeszcze mocniej. Krzyknęłam. A w zamian za to moją pierś przebiło srebrne ostrze.

- Co-co się dzieje..? - widzę mroczki.

- Niestety już się nie zobaczymy. Będziemy po przeciwnych stronach - znów ten psychopatyczny uśmiech.

Zsunęła się kurtyna ciemności a ja pogrążyłam się w jej falbanach.

~

Po przebudzeniu widzę swój pokój, pachnący tymi samymi perfumami.Moimi perfumami. Uspokoiłam się trochę.

- To był tylko sen - powiedziałam do siebie.

Jednak coś było inne. Niewyobrażalna jasność roztaczała się po pokoju. Również za oknem wszystko wyglądało podobnie. Wszędzie biel. Teraz zrozumiałam.

Umarłam.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Sky300 13.05.2015
    Takie krótkie, niewymagające opowiadania :)
  • NataliaO 14.05.2015
    dobre, krótko i na temat 4:)
  • KainaBref 14.05.2015
    No proszę Cię :) -Jenak na darmo? Im krótszy tekst tym szybciej wypatrzysz takie kwiatki:)
    "był już przy mnie trzymając nóż przy moim gardle." - nie potrzebne to "moim", wynika z kontekstu:)
    Jeśli w jednej ręce trzyma nóż to nie może obu zaciskać na ramionach :)
    "- Co-co się dzieje..? - widzę mroczki." - nagle czas się zmienił?

    Jest trochę błędów, ale całość mi się podoba:) Dobra droga:)
  • zaamotana 14.05.2015
    krótko , zwięźle i na temat , podoba mi się :) jest kilka błędów , ale daje 4:D pisz dalej , ale wstawiaj trochę wiecej :)
  • DuŚka ^.^ 16.05.2015
    Mi się spodobało i zrobiło na mnie dobre wrażenie :) zasluguje na 5 ;*

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania