Pocałunek - Drabble

Zbliż swe usta, swe ciepłe, rozkoszne usta. Niech grają czerwienią na mych wargach, niech przeleje się morze uczuć, by zalać mnie falą namiętności. Będę smakował słowa, które schowały się na skraju twojego ciała, utknęły, tak blisko mnie. Co one mówią? To wyznanie? A może pytanie? Niech je poczuję, niech mówią do mnie barwą smaków, dźwiękami uczuć, czułością ciepła. Zatraćmy się w połączeniu naszych ust, pozbądźmy się zbędnej przestrzeni między nami. Przyspieszmy puls, oddech, czujmy wspólny rytm serc, wybijany na naszych wargach. To moje serce tak szaleje? Czy twoje? W tej jednej chwili, szaleje nasze serce. Szaleje podczas naszego, rozkosznego tańca.

 

Nigdy nie pisałem w takiej formie, czy mi się udało, oceńcie sami. Jest sto słów, bez tytułu. Spróbowałem pod impulsem Slugilegionu ;)

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Slugalegionu 06.08.2015
    Kurde, w dwie minuty napisałeś lepszy opis pocałunku niż ja przez parę godzinXD Leci piąteczka: )
  • Chris 06.08.2015
    Dzięki wielkie! :)
  • Haruu 06.08.2015
    No Chris, wyszło bardzo dobrze^^ 5 c:
  • Prue 06.08.2015
    Przyjemny pocałunek. Można było go poczuć w wyobraźni. Ode mnie 5
  • Angela 06.08.2015
    Urocze : ) 5
  • Marzycielka29 06.08.2015
    Dla Ciebie nia ma przepaści nie do przeskoczenia! 5
  • Sky300 06.08.2015
    No, no! Widzę, że masz doświadczenie......w pisaniu xD Piąteczka leci :)
  • NataliaO 07.08.2015
    Ładne, całkiem dobry pocałunek. 4:)
  • Galthar01 07.08.2015
    Niby zwykłe całowanko a tak poetycko, 5!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania