Nic

Tu NIGDY nic nie było... ;(

Średnia ocena: 2.4  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (23)

  • Senezaki 28.08.2015
    4, bo baaardzo krótkie. Ogólnie pomysł fajny, ale szkoda, że tak krótko byli w tym "Końcu" :) Mimo to, chyba tutaj jeszcze zajrzę.
  • Wąs 28.08.2015
    Ale nie wyszliśmy z "Końca", nadal tam siedzimy iw dodatku mają tam wi-fi
  • Senezaki 28.08.2015
    SERIO? WI FI?! :D Weź, ja tam też chcę, bo u mnie słąbe D:
  • Wąs 28.08.2015
    w Końcu Wi-Fi mają xD... pozwalam na parodię tego tekstu xD
  • Senezaki 28.08.2015
    Mogę napisać coś śmiesznego związanego z tym? :3 Tylko napisz drugą część, bo parodia będzie ze mną XD
  • Wąs 28.08.2015
    Możesz to parodiować a w drugiej części wbijesz na party xD
  • Senezaki 28.08.2015
    Napiszę parodię, jak będzie drga część XD Chcę być nieogarem ( ͡° ͜ʖ ͡°) I będę cały czas się tulić do Haruu XD
  • Wąs 28.08.2015
    OMWSHIWPKS
  • Senezaki 28.08.2015
    Wut ;-;
    Ej, ale bez skojarzeń z tą Haruu XD
  • Wąs 28.08.2015
    o czym ty gadasz?
  • Senezaki 28.08.2015
    "I będę się cały czas tulić do Haruu". O to :')
  • Wąs 28.08.2015
    Hahahahahaahahahhahahahahahahahhahahahahahahahhhahahahhaahhahahahahahahahahahahaahahahahahhaahahhahahahahahahhahhaahahahhahaahhahahahahaha )( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°)
    xD)( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°) Ta czekolada mocarna)( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°))( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Senezaki 28.08.2015
    Ile ty tego musiałeś kopiować, gościu ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Neli 28.08.2015
    Hym, jeśli chodzi o treść: w tak krótkim tekście znajdują się powtórzenia. Sens w tym opowiadaniu jest nijaki. Nie wiem, co mogę jeszcze dodać. Na koniec została mi ocena. I tak się zastanawiam.... Stawiam 2. ;)
  • levi 28.08.2015
    do dupy nie obraź się ale wydaje mi się że na siłe chcesz się zkumplować z Opowijczykami, sory takie mam odczucia czytając ten tekst
    samo opowiadanie słabe, daje 1
  • levi 28.08.2015
    zachowujesz się jak obrażalska damusia ale skoro tak lubisz robić z siebie ofiare i nieudacznika to proszę bardzo
  • Anonim 28.08.2015
    levi :D daj mu żyć! bo w końcu zapuści wąsa
  • levi 28.08.2015
    to niech się tak nie zachowuje do cholery
    dobra daje sobie już na wstrzymanie :)
  • Wąs 28.08.2015
    Wąs ma wąsa xD w podpowiedziach mam ignorantem xD
  • Senezaki 28.08.2015
    Ej, Wąsie ty! D: Nie zawiedź mnie, proszę...! Dodaj tutaj z powrotem opko, przecież miałam tu być... D:
    Proszę :(( Sezamek ładnie prosi
  • Wąs 28.08.2015
    Nie mam już tego :(
  • Senezaki 28.08.2015
    To prosze nowe!
    :C
    Nie rób tego Sezamkowi!
  • Wąs 28.08.2015
    Sezamek, nie widzisz że "ja na siłę zkumplować (słowotwórstwo) z opowijczykami" skoro tak jest po co mam coś takiego pisać?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania