Poprzednie częściPod światem - Prolog

Pod światem - Rozdział 2

Rozdział 1: http://www.opowi.pl/pod-swiatem-rozdzial-i-a8427/

 

Alex zacisnęła dłonie w pięści. Tak właśnie teraz wyglądało ich życie – ciągły strach, walka i ucieczka. Dan mógł ją irytować, ale tutaj mieli tylko siebie.

Z ulgą odwróciła się, gdy usłyszała, że ktoś wchodzi do ich kryjówki. Jaskinia, w której obozowali, była dobrze ukryta, tylko Alex i Dan wiedzieli, gdzie mieści się wejście do niej. Jakże się więc zdziwiła, gdy w wejściu do jaskini zamiast ciemnych włosów jej przyjaciela pojawiła się jasna czupryna jakiegoś obcego. Nawet kiedy i Dan w końcu się pojawił, Alex nie odrywała wzroku od nieznajomego.

- Jestem James – oznajmił chłopak wesoło, jakby chciał powiedzieć ''przychodzę w pokoju''.

Alex jednak zignorowała go i zwróciła się do Dana.

- Kto to? - zapytała nerwowo.

- James – odpowiedział Dan. - Na razie wiem o nim tyle, co i ty.

- Powiedziałem ci jeszcze, ile mam lat – zauważył James.

- I ma szesnaście lat – dodał brunet.

Dziewczyna zirytowana zmrużyła oczy.

- Bardzo mi to, cholera, potrzebne.

James wyszczerzył się głupkowato. Alex pokręciła głową.

- Po co zapraszałeś tu tego idiotę – odezwała się ponownie do Dana.

Chłopak momentalnie spoważniał.

- Okazuje się, że może mieć ciekawe informacje – powiedział.

Szmaragdowe oczy Alex rozbłysnęły zaciekawieniem. James widocznie ucieszył się z uwagi i zaczął jej opowiadać.

- Słyszeliście pewnie o Rzeszy. To grupa ludzi, którzy żyją na tej samej wyspie, co ja.

- Za Małym Morzem – przytaknął Dan.

Nie znali może tego świata zbyt dobrze, ale wiedzieli, że woda otaczająca ich od południa to Małe Morze, a ta, która była z północy to Wielkie Morze. Za tym pierwszym znajdował się Kontynent i kilka innych wysp, za drugim – wielka niewiadoma.

James pokiwał głową.

- Ostatnio do Rzeszy doszło paru nowych członków – kontynuował. - I dodatkowo połączyli się z inną grupą, z Łowcami. Oni są z dalszych części kontynentu, możecie ich nie kojarzyć. Tak czy inaczej, teraz jest ich naprawdę sporo.

- A jak to się ma do nas? - zapytała Alex.

- No więc widzisz…

- Alex – odpowiedziała dziewczyna niechętnie.

- Alex – przytaknął James. - Więc, Alex... Rzeszy bardzo się spodobała wasza wysepka.

 

***

A poza tym Alex to niezbyt kobiece imię - dodała Ichi w myślach.

Ichi pisała głodna, śpiąca i zachęcana przez Shiro i zespół Łzy do popełnienia samobójstwa.

Więc jest po prostu źle.

https://www.youtube.com/watch?v=xxfqzx-sowI

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Wąs 27.08.2015
    xD... Underworld xD no to yyyyh będzie ciężko... 5
  • Rasia 19.07.2016
    "tyle, co i ty." - bez przecinka
    "Po co zapraszałeś tu tego idiotę" - znak zapytania
    "tej samej wyspie, co ja." - bez przecinka, porównanie proste
    Nie było pierwszej części, więc przeczytałam drugą ;_; Mam same luki u Ciebie, aż pluję sobie w brodę, że nie poczytałam szybciej, zwłaszcza że mi się tak spodobało. A co tam, dam pięć - na pocieszenie dla Ciebie i dla siebie :(

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania