Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Poezja toaletowa 2 - Oda do klozetu

usunięte

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • LeeaThorelli 25.04.2020
    Z przymrużeniem oka, jak najbardziej. Lekko się czyta. :)
    A to prawda, kibelek to jeden z lepszych wynalazków ludzi. :D
  • cos_ci_opowiem 25.04.2020
    To jest nie tylko utwór o kibelku, ale też o tym, jak dobrze jest żyć w cywilizacji zachodniej - nie trzeba kucać, można siadać. :)
  • Clariosis 25.04.2020
    Kolejna część jakże wspaniałej i wyniosłej sagi, wreszcie opublikowana!!! Te wybuchy, te zwroty akcji, a główny bohater... co byśmy bez niego zrobili? ;_; Nie dziwię się, że aż odę dla niego napisali!! Gromkie brawa!!!!!!!!!!!!

    Poezja kauowa, a jednak jak się weźmie ją z dystansem to umie rozbawić. Bo właśnie o to chodzi. x)
  • cos_ci_opowiem 25.04.2020
    Dziękuję :)
  • Clariosis 25.04.2020
    cos_ci_opowiem Proszę bardzo. x)
  • Szpilka 25.04.2020
    Śmieszny jest, technicznie nie najlepiej, rymy gramatyczne, raptem męskie wyskakują jak filip z konopi. Poza tym, gdy się zastosuje rym dokładny, to nie można sobie polecieć niedokładnym: "W końcu czeka upragniona Moja muszla klozetowa".

    W klasyku reguły trzeba znać, nie wystarczy krzywo, prosto, aby ostro ?
  • cos_ci_opowiem 25.04.2020
    To tylko poezja kaowa, za nic głębszego się nie biorę, bo nie znam się dobrze na prawidłowym pisaniu wierszy. :)
  • Jarema 25.04.2020
    Prawo do muszli klozetowej prawem człowieka.
  • cos_ci_opowiem 26.04.2020
    tak jest!
  • Infernus 25.04.2020
    Niby pośmieszkuję, lecz prawdę wywnioskuję. Śpiewająco o rzeczach ważnych :)
  • Pan Buczybór 30.04.2020
    No, poezja kaowa to poezja kaowa, więc treści się nie czepiam, a nawet pochwałę nieco za kreatywność i odwagę w podejmowanej tematyce. Formę jednak możnaby dopracować. Interpunkcję - albo wywalić całkowicie albo wprowadzić całą. Momentami też rytm szwankuje.
    Tyle ode mnie.
    Pozdro
  • illibro 30.04.2020
    albo do lasu, w których susza:) No, to jest twórczość:)
  • Honzik 04.05.2020
    Ów przedmiot codziennego a także nierzadko conocnego użytku, o którym tak łatwo zapominamy w ferworze spraw pozornie ważniejszych, doczekał się wreszcie laurki rymowanej na swoją cześć :)

    Podobało mi się, owszem, podobało :) Ode mnie 5.
  • cos_ci_opowiem 05.05.2020
    Dziękuję :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania