Pogromcy "wampirów" - Prolog.

Azaela oparła się o ścianę. Z góry dochodziły jęki wykrwawiających się ludzi. Wiedziała, że jeśli uda jej się stąd wydostać, z pewnością nie pożyje długo. Jednak musiała spróbować. Chwyciła torbę z ubraniami i w pośpiechu wybiegła na ulicę. Panował zamęt. Chorzy atakowali uciekających. Nikt nie miał szans wyjść bez szwanku. Nawet ona. Wtem o uszy obił jej się znajomy krzyk:

- Azzie, za mną!

Dziewczyna gwałtownie obróciła głowę i ujrzała swoją mamę z twarzą bladą jak ściana. Także była w szoku.

- Mamo! - wyszeptała i rzuciła się jej na szyję.

Przebiegły kilka przecznic, aż straciły dech. Po drodze mijały umierające dzieci i dorosłych. Każdy z nich wpatrywał się w nie jak w zabójców. Wszystko dlatego, że im nie pomogły. Odkąd pojawił się ten nieznany wirus ludzie zaczęli walczyć. Jedni musieli wysysać krew drugich. W ten sposób ludzkość stała się demonami. Przynajmniej tak twierdziła kobieta.

Wreszcie dotarły do stacji metra. Była dziwnie pusta. Widocznie ludzie woleli zabarykadować się w domach, niż uciekać z miasta. Miały szczęście. W ostatniej chwili dobiegły do wejścia. Samanthy przytuliła córkę po raz ostatni. W jej oczach zabłysnęły łzy. To był jej koniec. Miała nadzieję, że chociaż Azaela ujdzie z życiem.

- Żyj i walcz! - poleciła i wepchnęła ją do środka, po czym opuściła podziemie.

Wzrok nastolatki osiadł na kałuży krwi tuż przed nią. A co jeśli to była krew jej mamy. Może była tam też inna dziewczyna, która próbowała ratować się ostatkiem sił i zginęła będąc u celu? Nie wiedziała. I nie chciała wiedzieć. Położyła ręce na zamykających się drzwiach i zamknęła oczy, chcąc zapomnieć o całym dzisiejszym dniu. Zerknęła na rozkład jazdy. Jechali do Charles, gdzie mieszkali jej przyjaciele wraz z matką. Oby tylko im nic nie było.

Niedługo po wyjeździe ujrzała znajome budynki niedaleko przystanku. Mało tego. Wszędzie panował spokój. Niemowlęcia machały rękoma w wózkach, rozpromienione matki czujnie je obserwowały, a staruszkowie podążali parkowymi ścieżkami. Nagle rozległo się głośne piknięcie i "wrota" wyprowadziły ją na piękną, bogatą dzielnicę. Pozostało jej już tylko znaleźć chłopaków i ostrzec ich przed chorobą.

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Vasto Lorde 02.07.2015
    Nie zaczynamy zdania od i. Jest trochę błędów i temat oklepany. Wirus, epidemia, zagłada, przeżyło kilka osób i próbują uratować świat . Dam 3, gdyż mnie nie porwalo, lecz czekam na pierwsze rozdziały, aby móc się zdziwić i zmienić zdanie ^^
  • Lit 02.07.2015
    Wiem to, jednak często tak piszę xd Faktycznie, temat to żadna nowość, jednak przeżyła cała ludzkość. Chodzi o to, że jej mniejsza część jest zarażona nieznanym wirusem, a główna bohaterka od niego ucieka. Jednakże nie wie, że to właśnie w Charles czeka ją koniec :) Ale dziękuję.
  • Vasto Lorde 02.07.2015
    Nie zdradzaj fabuły xDD Czekam na pierwszy rozdział tak jak juz mówiłem. Zapomnialem dodac: Zmienilbym imię głównej bohaterki :D
  • Lit 02.07.2015
    Dałam tylko taki przedsmak xd To nie cała fabuła. Chciałam, żeby jej imię było oryginalne ^^
  • Angela 02.07.2015
    Temat może oklepany, ale czego to jeszcze nie grano? Jeśli rozegrasz to fajnie,
    może być ciekawe. Zostawiam 4
  • Chris 03.07.2015
    Musisz mieć coś swojego w takiej tematyce. Czasem to postać, czasem zdarzenie, a może podejście, pogląd. Zobaczymy, narazie czekamy ;)
  • Alex 15.07.2015
    Hej, jestem tu nowa i dopiero trafiłam na ten prolog. I muszę przyznać, że mi osobiście na razie się podoba. Może być fajne, lubię tego typu opowiadania. Zostawiam 4 bo mnie zaciekawiło, ale muszę poczekać jak się rozwinie :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania