Pogrzeb

Był pogrzeb, dziewczyny 15-latki. Zabiła się przez jedną z najważniejszych osób w swoim życiu. Przyszła cała rodzina, klasa, ludzie ,którzy się z niej śmieli i dogadywali jej.Przyszedł nawet On. Ten, przez ,którego straciła swoje życie. Wszyscy płakali... Trumna była otwarta, on podszedł do niej, wziął w ramiona i przytulił na pożegnanie. Kochał ją, lecz ona nie zdołała się o tym przekonać. Kiedy zamykali trumnę nikt nie mógł się opanować. Ona wiedziała, że poświęciła wszystko. Odeszła... na zawsze. On nie mógł wytrzymać dnia bez niej. Nie wyobrażał sobie życia bez dziewczyny, którą pierwszy raz szczerze pokochał. Po kilku dniach zrobił to samo co ona. Leżeli obok siebie. Oboje kochających się ludzi. Może i byli młodzi i nie do końca dojrzali ale kochali się szczerze. A teraz są tam. W niebie... na zawsze. Na wieki.

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (42)

  • Zośka 19.07.2015
    To brzmi jak streszczenie Romea i Julii. XDNie oceniam.
  • Senezaki 19.07.2015
    Masz 5.
    Fajnie, tylko nie zrozumiałam, dlaczego dokładnie ona się zabiła :)
  • Zośka ja to wzięłam z prawdziwego życia.
  • Senezaki dzięki ;) Właśnie o to chodzi żeby nikt nie dowiedział się przez co się zabiła ale przez kogo ;)
  • Chris 19.07.2015
    Niestety w tym wieku wszystko przeżywa się całym sobą (w sumie później też) i podejmuje się decyzje... od których nie ma odwrotu...
  • Amy 19.07.2015
    No a dlaczego przez niego się zabiła?
  • Bo ją zranił do tego stopnia że nie potrafiła już żyć...
  • Chris 19.07.2015
    Mogę wiedzieć, co mógł jej zrobić 15-latek?
  • Chris 19.07.2015
    W sumie to nie wiem czy chcę wiedzieć... Ludzie potrafią być straszni.
  • Marinaaa8 19.07.2015
    Szczerze, nie przypadło mi to specjalnie go gustu , troche to takie zbyt oczywiste . Ona się zabiła ,więc jej ukochany podążył za nią .
    Nie podoba mi się również dobur słów , nie ma takiego,, wow ,, a to bardzo sobie cenie . Wystawiam 3 i mam nadzieje że nie masz do mnie żalu.
    Powodzenia w dalszym pisaniu
    :)
  • Chris nie mogę ci do końca wyjaśnić :/
  • Marinaaa8 Dzięki ;)
  • Lucinda 19.07.2015
    W pierwszym zdaniu przecinek powinien być ewentualnie po słowie ,,dziewczyny", nie przed. ,,przez ,którego" - tu w ogóle nie powinno być przecinka. ,,Trumna była otwarta, on podszedł do niej, wziął w ramiona i przytulił na pożegnanie." - tutaj ten początek ,,trumna była otwarta" zrobiłabym jako oddzielne zdanie, ponieważ dalej jest już inny podmiot, ale zrobisz, jak uważasz. ,,Może i byli młodzi i nie do końca dojrzali ale kochali się szczerze." - brakuje przecinka przed ,,ale". Piszesz bardzo krótkie zdania, a zazwyczaj w takich interpunkcja jest bardzo ważna. Powinnaś nad nią popracować:)
  • Wiem, z interpunkcją zawsze miałam problem :/
  • Anonim 19.07.2015
    Szczerze niezbyt mi się spodobało :( Brak wyjaśnienia dlaczego dziewczyna popełniła samobójstwo, mało opisów. Mogłaby wyjść całkiem spoko historia, gdybyś się bardziej rozpisała, dodała może dialogi, opisy uczuć i wyjaśniła śmieć dziewczyny. Na razie nie oceniam XD Zobaczymy jak ci pójdzie z kolejnymi historiami ^^
  • xnobodyperfectx 19.07.2015
    Wyjdzie na to, że uwzięłam się na biedną dziewczynę, co jest nie prawdą, ale kurtyna w górę.
    Ten temat, a szczególnie fragment jest wałkowany od pokoleń i ciągle na tym samym poziomie, skąd to wiem? Ano wyobraźcie sobie, że siedziałam na wielu stronkach i byłam zapaleńcem do czytania czyiś wypocin.
    Tak jak mówię temat oklepany, jego wykonanie również.
    On- zwroty grzecznościowe w opowiadaniach piszemy z małej, no chyba, że fragment listu wpleciony, to już owszem.
    15- latka się zabiła przez swojego chłopaka? Rly...?
    To albo była gówniarą, która naprawdę nie ogarnia życia albo skończoną... gąbką.
    Chłopak ją bardzo kocha, ona go też więc o co do kur*y chodzi? D:
    Skoro bohater jest zdolny do popełnienia samobójstwa, to wątpię by potrafił, aż tak zranić swoją partnerkę.
    Poziomu tekstu nie komentuję, a może powinnam.
    Chwycił ją w ramiona? Srly?
    Nie wiem czy wiesz, ale jest coś takiego przed pogrzebem, gdzie ciało przygotowują do ceremonii. Tzn. ubranie, umalowanie, uczesanie, ułożenie. Poza tym wątpię by po prostu porwał truchło w swe ramiona i by ktokolwiek mu na to pozwolił. Byłam na kilku pogrzebach i pomimo mocnej więzi rodzinnej nikt takich cyrków nie odstawiał.
    Dziewczyny już pisały o opisach więc sobie odpuszczę.
    Spoczął obok niej? Wiesz jak wygląda organizowanie pogrzebu?
    Trudno jest przeważnie znaleźć miejsce na komunalnym, przeważnie jesteś ściśnięty i nie ma szansy na GRÓB OBOK/WSPÓLNY GRÓB (np. jak są rodzinne). Jak i powątpiewam by rodzice pociech mieli jakiś powód by pochować ich razem, dziewczyna raczej zostawiła jakiś list pożegnalny, a i tak powinno wyjść na jaw przez KOGO się zabiła, więc nie sądzę, by byli tacy siup do przodu dla tego chłopaczka.
    Autorka w moim odczuciu mało doinformowana i na skrzydłach młodości wypisuje podobne nierealne sytuacje.
    Nie oceniam.
  • Mroczhna 19.07.2015
    xnobodyperfectx - W 100% Cię popieram.
    Dodam jeszcze od siebie, że w tekście zwyczajnie nie ma punktu zwrotnego i konfliktu. Po prostu jest wątek "tragicznej" śmierci z miłości i wszyscy zachwycają się, bo to przecież "ciężki temat".
    Nie oceniam. Życzę powodzenia w dalszej pracy.
    Okay - uciekam stąd...
  • Bo te opowiadania nie muszą być takie dokładne. Gdzie? kiedy? jak? po co? czemu? To jest dla mnie niepotrzebne. Piszę po swojemu. Jestem amatorką a nie jakimś zawodowcem.
  • xnobodyperfectx 19.07.2015
    I dlatego wszystko jest usprawiedliwione? Marna wymówka. Opowiadanie powinno zachować realizm, a tu go brak.
  • Anonim 19.07.2015
    albo niech będzie surrealizm ale z jajem ;)
  • Ale ja nie muszę wszystkiego wyjaśniać, trzeba zachować tajemnicę. Pokazywałam to paru osobom i pani od polskiego. Za te wszystkie opowiadania dostałam po 6. Ja robię to po swojemu.
  • xnobodyperfectx 19.07.2015
    To chyba chodzisz do 3 klasy podstawówki. Bo w wyższych klasach szóstki zaczynają być mitem. Chociaż śmierdzi mi kłamstewkiem... c:
  • Ja w 2 gim miałam 6 z polskiego.
  • xnobodyperfectx 19.07.2015
    Hue hue. Polonistka do wymiany. Na ilu konkursach byłaś?
  • Na wszystkich jeżeli o polski chodzi.
  • Chris 19.07.2015
    Nauczanie języka polskiego, jak i jego sposób oceniania, w tym kraju nie jest wyznacznikiem. Uczą pisać pod klucz.
  • Anonim 19.07.2015
    A klucz jest zardzewiały i do wymiany XD Zgadzam się z xnobodyperfectx ;)
  • xnobodyperfectx 19.07.2015
    To ile zakochana masz lat? :>
  • KarolaKorman 19.07.2015
    Tekst może nie jest mistrzostwem świata, ale ładnie napisany. Zostawiam 3 :)
  • Mam 15 lat. Dzięki KarolaKorman :)
  • xnobodyperfectx 19.07.2015
    To twoje "w drugiej gimnazjum" zabrzmiało jakby to było wieki temu. Mam 16 lat, jest między nami mega różnica. ;)
  • Wow ale mi różnica. 16 a 15 no .... spostrzegawcza jesteś.
  • xnobodyperfectx 19.07.2015
    Różnica literacka. :>
  • No i ?! Ja piszę po swojemu. Ja zajmuję się swoimi opowiadaniami a ty swoimi. Koniec tej dyskusji ^^
  • xnobodyperfectx 19.07.2015
    Rozumiem, że nic do ciebie nie dociera. Przecinam łącze, bowiem nie będę tracić czasu na osobę z brakiem chęci do rozwoju.
  • Dociera. Ja po prostu nie liczę się z twoim zdaniem i koniec.
  • Anonim 19.07.2015
    Każde opowiadanie powinno trzymać jakiś poziom. Nie mówię o błędach, bo sama je robię, dlatego po nich nie oceniam. Oceniam po treści. Zgadzam się z Agatą, że tutaj treść była słaba. Ale liczę, że weźmiesz uwagi do serca i napiszesz coś na piątkę ;)
  • Vasto Lorde 19.07.2015
    Kolejna kłótnia xD One są lepsze niż opowiadania xD Za opowiadanie dam 3, gdyż trochę krótkawe, mało wciąga i znów tragedia nastolatki. Ciężko mi tu więcej wywnioskować po paru zdaniach :/ Jedyne co mi się podobało to to, że gość nie bał się trupa przytulić. Poza tym...mało rzeczy :x Tak jak mówiłem, naciągane 3
  • Wena 19.07.2015
    Nie. To takie banalne i oklepane. Nie zauważyłem na szczęście jakichś rażących błędów. Kilkanaście zdań, znanych z setek innych romansideł. Przepraszam. Wiem, że ostro piszę, ale inaczej nie potrafię w tym przypadku. Wymyśl coś dłuższego, oryginalnego. Pomyśl nieco nad słowami, staraj się zaskoczyć trochę czytelnika.
  • NataliaO 19.07.2015
    Troszkę za mało konkretów, szkoda, ze nie poznaliśmy bohaterów. To taki jak dla mnie wstęp do historii. Dziwnie się czytało, w ogóle nie wczułam się w bohaterów, sytuację. Mało emocji. 2 :)
  • Dzięki xD
  • Anonim 19.07.2015
    w sumie pierwszy raz to teraz przeczytałem i...
    prawdę mówiąc roześmiałem się :)
    sory

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania