Pokolenie

Siedzę w XXI wieku. Nie wiem co się wokół mnie dzieje. Zamykam oczy i biorę głęboki oddech. Cisza. Świst powietrza.

Włączam telewizor. Kanał pierwszy, godzina dziewiętnasta. Zaczyna się program informacyjny. Nuda. Wojna tu, bieda tam. Znów ktoś zanieczyszcza środowisko. Krew rozprysła się na modrej trawie. Nudność nudy mnie dobija. To co zwykle, oklepana rzeczywistość. Monotonia ruchów polityków. Krzyk, jęk, debata, strajk. I po co ja to włączyłam?

Nagle dostaję wiadomość. Nie jest to zwykły SMS, oj nie. Przyszedł, rozdzwonił się Facebook. Biegnę z prędkością światła do telefonu. IPhone- bo jabłko to szacunek na ulicy pełnej raperów. Patrzysz na kawałek blaszki i zazdroszcząc myślisz: "Oddam nerkę za to wszystko!"... Dziwne to stulecie...

Wracając. Pędzę. Do głowy przychodzą mi wyrazy, składające się w zdanie: "Ktoś wreszcie napisał i chce się spotkać.". Drżą mi dłonie. Chłodna zabawka tkwi mi w rękach. Pocę się z podekscytowania. Odblokowuję gadżet. Raz, dwa wzór narysowany. Klikam w ikonę aplikacji...

Ach tak- to tylko komentarz pod zdjęciem. Nikt. Nic. Nuda. Mam nudności, ale nareszcie chociaż jedno polubienie. Dobre i to.

Zakrywam twarz i robię sobie nowe selfie.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • literatx 01.10.2017
    piszesz o sobie czy o tym, ze tego nienawidzisz? czy może nienawidzisz siebie? :)
  • nelxia 01.10.2017
    Piszę o tym jak na tym świecie jest dziwnie. Tak szczerze miałam opisać moje pokolenie- pokolenie XXI wieku. Bo chyba przywykliśmy do tragizmu i mało nas to wszystko obchodzi... To smutne, ale jakże prawdziwe
  • Nerd 01.10.2017
    Dobry opis współczesności. :D
  • Violet 01.10.2017
    Tak prawdziwe, ze aż bolesne. Nic dodać nic ująć. Stawiam 5 za w sumie smutne spostrzezenia współczesnego świata.
    Pozdrawiam.
  • Caroline 01.10.2017
    Kurczę co tu innego napisać, jak nie to, że to prawda. Tracimy wrażliwość na ból innych. Stajemy się powoli robotami. Echhhh... 5
  • Pan Buczybór 01.10.2017
    Selfie są błeeee, bardzo błeeee. Znaczy, jak się wygląda jako tako to może sens ma, ale jak ma się aparycję zdechłego kota, to wiadomo... A wiadomości telewizyjne istnieję, żeby psuć samopoczucie i tak ich trza używać. No, tekst dobry.
    Pozdro.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania