Pokuta #OneShotChallenge (nominuję: Johnny2x4, dainty, BeiRaa)

Wyjaśnienie http://www.opowi.pl/forum/oneshotchallenge-w575/

 

Nominowała mnie kochana Szalokapel:

http://www.opowi.pl/zeby-oneshotchallenge-nominuje-a20386/

 

Od silnego uderzenia upadłam na podłogę. Straciłam samokontrolę i nie wiem, co się dzieje, wszystko stało się zamazane. Całe moje życie zostało ukazane w jednej taśmie. Budzę się ze wspaniałego snu, w którym choć przez chwilę nie czułam nic. Podnoszę się z ogromną pustką, nie mam pojęcia, gdzie jestem. Robię powolny krok w tył, przez co wpadam na wysoką postać w ogromnym czarnym kapeluszu.

- Witaj

Rzekł mężczyzna, odsłaniając swoje ogromne, ciemne jak otchłań oczy. Powinnam się bać - nie czuję nic. Pustka. Rozglądam się po pomieszczeniu, jest białe jak kartka brystolu. Wzrokiem próbuje odnaleźć drzwi, niestety to mi się nie udaje. Odwracam się i moją uwagę przykuwa, czerwona ciecz, która spływa po ścianie. Niepewnie podchodzę do niej, czując wzrok mojego towarzysza. Tak, to była krew. Tylko kogo? Zaraz po tym pytaniu, skierowanym do siebie, poczułam ogromy ból w prawym udzie. Energicznie ściągłam białą koszulę oraz tego samego koloru szorty. W mojej nodze, znajdował się wbity scyzroyk. Tak głęboko, że nie dało się go wyjąć. Krew na ścianie była moja, upadłam i zwijałam się z bólu.

- Proszę, pomóż!

Krzyknęłam do mężczyzny, który z uśmiechem opierał się o ścianę. Był wysoki wręcz ogromny! Siwe włosy opadały mu na barki, które były pełne ran. Na sobie miał czarną koszulkę z napisem "SPRAWIEDLIWOŚCI STANIE SIĘ ZADOŚĆ", a spodnie były idealnie dopasowane, do ciała. Na to wszystko miał nałożony czarny płaszcz, aż do stóp i czarne glany. Podszedł do mnie i wtem zapadła ciemność. Usłyszałam tylko cichy głos.

- Teraz odpokutujesz wszystko, co zrobiłaś innym. Za każdą łzę ludzi, których raniłaś, czerpiąc z tego przyjemność. Giń! Przepadnij! Tak jak twoja czysta dusza!

Po tych słowach poczułam ostry przedmiot wbity w moje podbrzusze, a zaraz ból, który wypełniał się po moim ciele. Nagle ujrzałam jasność, ściany były umazane krwią, na których przywieszone były ciała moich bliskich. W nich znajdowały się wbite noże, a na twarzach gościł ogromny smutek, troska i wołanie o pomoc.

- PRZEPRASZAM! - Wrzeszczę, zatapiając się w kolejnej dawce bólu.

 

**********************

OD AUTORA: Oczywiście, osoby nominowane nie są zmuszone do pisania tekstów. Powodzenia! :-)

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Szalokapel 29.07.2016
    Cudowne. Od początku w napięciu. Temat trafiony, myślałam, że obudzi się że snu, a tu takie urealnienie. Super. 5
  • Zagubiona 29.07.2016
    A dziękuję :* Gdyby obudziła się ze snu, było by to takie normalne. Poza tym już był jeden tekst o śnie, a nie lubię się powtarzać ^^ Dziękuję, miło, że ci się podoba. Bo jak zaczęłam pisać to nie miałam kompletnego pomysłu. :*
  • Szalokapel 29.07.2016
    Zagubiona, wiem co czujesz. Jak swój tekst pisałam to też nie mialam. Haha.
  • Zagubiona 29.07.2016
    Szalokapel Pionaa :D Jeszcze ja przeżyłam zawał, bo piszę na telefonie (tak mi lepiej), miałam już większą połowę, a tu mi się wyszło -,- Ale na szczęście, udało mi się cofnąć bez żadnych zmian. XD Prawdę mówiąc, bardzo dobry pomysł z tym Challenge'm :D
  • lea07 29.07.2016
    Świetne. Trzyma w napięciu. Mimo, że nie gustuje w takich opowiadaniach bardzo mi się spodobało. 5 :)
  • Zagubiona 29.07.2016
    Dziękuję kochana :* Cieszę się bardzo.
  • Zozole 29.07.2016
    Wow. Mój gust. Świetne *-* Myślałam, że się obudzi ale będzie miała rany. No cóż innego mogę sąd niż 5? :)
  • Zozole 29.07.2016
    Dac*
    (Telefon) xd
  • Zagubiona 29.07.2016
    Bardzo serdecznie dziękuję kochana :*
  • dainty 29.07.2016
    Bardzo dobry OneShot :) Podoba mi się, 5 ;)
    A za nominację jeszcze raz dziękuję :D
  • Zagubiona 29.07.2016
    Dziękuję i proszę :D
  • Julsia 30.07.2016
    Fajny pomysł, 5 :)
  • Zagubiona 30.07.2016
    Dziękuje
  • Alicja 05.08.2016
    Ciekawy urywek. 5 :)
  • Zagubiona 05.08.2016
    Dziękuję :*
  • Afraid13 07.08.2016
    Świetny. Wpadł w moje uznanie. 5
  • BeiRaa 06.09.2016
    Dziękuję bardzo za nominację :) bardzo ładny tekst

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania