..

.

Średnia ocena: 2.6  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • jolka_ka 07.09.2019
    To nie jest recenzja, a streszczenie filmu. Jedyne z czym się zgadzam to ocena końcowa, bo dałabym 4=/10.
  • betti 07.09.2019
    Tomek, znakomicie streściłeś film. 5
  • Tomasz Bordo 07.09.2019
    Dzięki, betti.
  • Bogumił 07.09.2019
    Fajna recenzja. Nie idę. Film gniot.
  • Tomasz Bordo 07.09.2019
    Mimo wszystko warto pójść chyba że szkoda kasy na bilet
  • Bogumił 08.09.2019
    Tomasz Bordo
    Tomku, obejrzę jak będę w necie, tyle recenzji, których przeczytałem przekonuje mnie, że to dno. Ty lubisz Vegę, więc musiałeś być, ale ja już niekoniecznie.
    Pozdrawiam ciepło
    Bogumił
  • Bogumił 08.09.2019
    Errata: jak będzie w necie
  • Cześć Tomku,
    Muszę przyznać, że całkiem zgrabnie ci wyszła ta "recenzja ze streszczeniem" ;)) Fajne porównania i odnośniki.

    betti miała rację (gdzieś tam pisała, kiedyś o tym, że jesteś inteligentny, bo nie robisz błędów w tekstach - skrót myślowy - sorki, jeśli przeinaczyłam, chodzi o sens).
    Więc przyznaję, to nie może być przypadek. Wcześniej nie zwróciłam na to uwagi, ale ty faktycznie nie robisz błędów. Do tego poprawna składnia, fajne opisy.

    Miewasz odloty i jesteś skrajnie ukierunkowany, ale poza tym, myślę, że jesteś ok.
    Czasem zbyt pochopnie oceniamy innych.
    Pozdrawiam :)
  • Tomasz Bordo 07.09.2019
    Dzięki za opinię, Aga
  • Nuncjusz 07.09.2019
    Jedynka ode mnie za reklamę na forum
    Baj
  • Tomasz Bordo 07.09.2019
    nie przejmuję się twoimi jedynkami
  • pkropka 08.09.2019
    Bardziej streszczenie, niż recenzja, ale przeczytałam z zainteresowaniem. Piszesz poprawnie, potrafisz uargumentować swoje zdanie. Podoba mi się też pomysł z tym, jak mógł być poprowadzony rozdział 2 (przypowieść o synu marnotrawnym).
  • Widzę, że nie wiesz czym się różni streszczanie od recenzji. Z zasady nie czytam streszczeń filmów, których jeszcze nie widziałem, wiec twojego tekstu nie doczytałem. Może przeczytam, jak obejrzeć. Tylko jednak uwaga co do wstępu; co ma sprawa aborcji wspólnego z sporem PIS PO, skoro obydwie partie w tej sprawie mają takie sama stanowisko? Ale mimo wszystko dobrze, że wreszcie napisałeś coś dłuższego.
  • fanthomas 08.09.2019
    No to już nie muszę oglądać

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania