XXX

XXX

Średnia ocena: 2.9  Głosów: 19

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (28)

  • Bogumił 14.09.2019
    Wspaniałe wydarzenie, świadectwo żarliwej wiary Polaków. Cieszę się że udało mi się zdąrzyć na megaenergetyczną Drogę Krzyżową na płycie włocławskiego lotniska. Piękne świadectwa młodych ludzi.
  • Keraj 15.09.2019
    Oby więcej takich wydarzeń, pokazują jedność chrześcijan
  • Bogumił 15.09.2019
    Pamiętam z 2017 roku piękną inicjatywę "Różaniec do granic", która zgromadziła na wspólnym spotkaniu modlitewnym wiele milionów Polaków.
  • Zaciekawiony 15.09.2019
    Pisane na szybko? Miałeś już lepsze rymy.
  • puszczyk 15.09.2019
    Literacka porażka.
    Agitka gorsza niż za komuny.
    Natychmiast na śmietnik.
    Już wiadomo, gdzie cokolwiek drukujesz, ale na wszelki wypadek daj tu namiary, aby wiedzieć, co omijać.
  • Bogumił 15.09.2019
    To krótka wierszowana rymowanka z Wielkiego Wydarzenia Chrześcijańskiego, przykro że nie stworzyłem arcydzieła miłego Twojej duszy.
  • puszczyk 15.09.2019
    Bogumił A byłoby fajnie, gdyby tak ważne wydarzenie, podparte było ważnym i dobrym tekstem.
    Stworzyłeś rymowankę agitacyjną dla idiotów, ale zawsze jest szansa, że tacy są w większości.
  • puszczyk 15.09.2019
    Aha, "dziś" na "dzisiaj" w kwestii rytmiki.
  • Zaciekawiony 15.09.2019
    puszczyk To by dodawało jedną sylabę ze dużo, tu mamy pięciozgłoskowiec, tylko po prostu bardzo nierówny.
  • puszczyk 15.09.2019
    Zaciekawiony Ale rytmicznie byłoby dobrze.
    Problem leży nie w ilości sylab, tylko na którą pada akcent.
  • Bogumił 15.09.2019
    Zaciekawiony sześcio
  • Marsjasz 15.09.2019
    puszczyk Się rozhukałeś. Tu masz siłę i moc. Jokoś u JacamPacam siły Cię opuszczają - pewnie dlatego ze bełkot trudniej analizować. Tu sie możesz popisać. hehe
  • puszczyk 15.09.2019
    Marsjasz Twój na pewno, kloniasty.
    Ile tu się takich śmieci jeszcze przewinie?
  • betti 15.09.2019
    Oglądałam. Szczerze mówiąc, po raz pierwszy takie świadectwa głębokiej wiary... jednoczą się ludzie, jak za czasów Jezusa.
  • Bogumił 15.09.2019
    Betti To wielki znak protestu przeciw ofensywie barbarzyństwa i cywilizacji śmierci. Później napiszę więcej.
  • betti 15.09.2019
    Bogumił pomyślę nad tym wierszem, mogę?
  • Bogumił 15.09.2019
    Oczywiście Betti, proszę.
  • betti 15.09.2019
    Potępieńczy skowyt podłych ludzi na nic,
    dziś kontynuacja różańca bez granic.

    Polacy pod Krzyżem znów się zgromadzili,
    o naszą ojczyznę wspólnie się modlili.

    Gdy trwamy przy Bogu, zło nas nie dosięgnie.
    Szatan cios dostanie i jak balon pęknie.

    A Ty usiądź w ciszy i wsłuchaj się w siebie,
    możesz oddać Panu to, co dręczy ciebie.

    Mniej więcej tak mi wyszło, rym mi się nie podoba, bo gramatyczny, ale jak zaczęłam przerabiać, to zupełnie inny wiersz, a nie o to tu chodzi. Dopisałam coś, żeby zamknąć.
  • Bogumił 15.09.2019
    Dziękuję, zaraz poprawię.
  • puszczyk 15.09.2019
    To już można czytać choć przy siebie - ciebie jet zgrzyt.
    Podobnie jak przy natłoku rymów czasownikowych, czyli częstochowskich.
  • stefanklakson 15.09.2019
    Końcówka jest zabawna, a nie o to chyba chodziło :D
  • Jacom JacaM 15.09.2019
    ponieważ komentujesz moje teksty to i ja skomentuję twój
    Co do formy, to nie ma czego komentować , Częstochowa , nic zero.
    Co do treści, w 1939 Polacy modlili się chyba bardziej niż dzisiaj, z jednej strony przyszli ci z "gott mit uns" na pasach a z drugiej od sierpa i młota . Efekt wiadomy.

    "Po­bożność jest niez­wykle ważna, ale ro­zumu nie zastąpi. "
    hm....i tyle
  • Bogumił 15.09.2019
    Wiesz, nie odpowiadam za to, co ktoś napisze sobie na odzieży, wielu zakłada sobie koszulki z lewackim mordercą Che Guevarą i się dobrze czują. Jakoś tego nie krytykujesz. Poborowy żołnierz zakładał taki mundur jaki mu dali, wiesz, nie miał żadnego wpływu na żadne napisy, które tam były.

    Wiesz, Pan Bóg nie spełnia w automatycznie wszystkich próśb, choćby tych zanoszonych w strachu, ale tylko te, które są żarliwe i z wiarą wypowiadane. Być może jako Polacy mamy zbyt słabą wiarę, być może za dużo grzechów popełniamy, skoro po niecałych 20 latach wolności odebrał nam ja na kolejne kilkadziesiąt lat.
  • Jacom JacaM 15.09.2019
    Bogumił Nie wiem jakie prośby spełnia Bóg i też tego nie wiesz a pycha o ile pamiętam to grzech główny. Niektórzy noszą koszulki z Pinochetem a on o ile pamiętam święty nie był.
  • Bogumił 15.09.2019
    Jacom JacaM ja akurat cenię Che za jedno, był fanatykiem, nie bał się śmierci, ale jako lewak niestety służył głupiej sprawie. Cenię, to może za dużo powiedziane, ale jako we wrogu ideowym widzę ten plus, który rzadko kto ma.

    Co do Pinocheta, skoro już zmieniłeś temat, to nie potępiam go, za jego rządów zginęło coś około 3 tysięcy ludzi, gdyby zwyciężyli jego oponenci Chile utopiliby we krwi, jak wcześniej Kambodżę, Kubę, Rosję i szereg innych krajów które wpadły w łapy bolszewii.
  • Jacom JacaM 15.09.2019
    Bogumił.. to się nazywa relatywizm moralny , na tej samej zasadzie powinieneś usprawiedliwić Jaruzela , bo przy Sowieckiej interwencji mogłoby zginąć więcej ludzi
  • Bogumił 15.09.2019
    Jacom JacaM no nie, chyba nie masz wątpliwości, że zwycięstwo sił lewackich dałoby w Chile już nie tysiące a miliony trupów i udrękę dla wszystkich bez wyjątku Chilijczyków, poza lewakami. Tu sympatia każdego uczciwego człowieka może być tylko po jednej stronie. Tak samo nikt nie potępia Sobieskiego, za to że zabijał muzułmanów. Zwycięstwo islamu oznaczałoby zniszczenie całej Europy.

    Jaruzelski walczył z narodem polskim, a nie z lewakami, którzy go niewolili. Tu na ma więc absolutnie żadnej analogii. Nawet rzekoma groźba sowieckiej interwencji była kłamstwem propagandowym, Już za Jelcyna pokazano dokumenty, że nie było żadnych planów sowieckiej interwencji, a Jaruzelski zadziała jedynie na zasadzie prywatnych rad towarzyszy sowieckich, wicie rozumie, zróbcie coś towarzyszu z tym, bo my będziemy musieli się tym zająć. Poza tym bronil interesów swoich i własnej komunistycznej kliki.
  • stefanklakson 16.09.2019
    Bogumił, ile mam jeszcze czekać? :DDDDDDDDDDDDD

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania