Pomoc

.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Aisak 10.04.2018
    nie bardzo wiem o co chodzi.
    widzę słowo ciąży i myślę, że ktoś jest w ciąży.
    Niechcianej.
    Kto komu chce pomóc?

    chyba, że peelka chce pomóc komuś tam.
    perlka Odwagi. podejdź, i porozmawiaj.
  • off 10.04.2018
    Dzięki za przeczytanie :) Teraz przez to, że została zwrócona uwaga na ,,ciąży” to też zaczyna mi ono przeszkadzać. Pomyślę co da się zrobić i przy okazji spróbuję coś dodać żeby przekaz był jaśniejszy :)
  • Canulas 10.04.2018
    Choroba, bezradność, niemożność. Podoba mi się i... jednak brakuje mi czegoś. Sam nie wiem, może to tylko ględzenie starego dziada niezdolnego do odczuć.
  • off 10.04.2018
    Nie, nie. Masz dobre odczucie, też mi się tak wydaje. Wstawiłam to tutaj, wiedząc, że nie jest to idealne, ale miałam nadzieję, że komentarze zaczną mi odsłaniać w głowie to ,,coś”. Jak na razie opinie bardzo pomocne, dziękuję :)
  • Anonim 10.04.2018
    Ciekawe, intrygujące, ale zbyt mało jak dla mnie...
    Myślę, że tytuł spełniłby swoją rolę, przy nieco szerszym podejściu do tematu, ale to tylko moje sugestie...
    Nie oceniam, pozdrawiam i powodzenia ! :-)
  • off 10.04.2018
    Też za każdym razem jak to czytam jest za mało, ale po prostu pisałam to pod wpływem chwili i po napisaniu tego kawałka, nagle wszystkie inne myśli zniknęły, więc... mam w planach dopisanie czegoś, ale zgaduję, że muszę się z tym przespać jeszcze. Dziękuję za opinię :)
  • Pan Buczybór 10.04.2018
    dobra, tylko nad interpunkcją się zastanów. Znaczy, czy ją zostawiasz czy nie. Wiesz, wiersze białe zazwyczaj są bez interpunkcje, ale jak autor bardzo chce to może ją zastosować. Twoja decyzja.
    A co do tekstu: jest nieźle, choć trochę mało. Ogólnie całkiem spoko i może się spodobać.
    Pozdro
  • off 10.04.2018
    Tak naprawdę kompletnie nie pasuje mi interpunkcja, ale muszą być znaki zapytania, bo inaczej nie jestem w stanie sobie tego wyobrazić. Chyba, że może być bez interpunkcji, ale razem ze znakami zapytania... (to się chyba wyklucza...?)
    Bardzo dziękuję za opinię i przeczytanie.
    Też pozdro ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania