.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • Kim 13.05.2018
    Ładny tekst, ale trochę mię puenta ominęła rykoszetem. Może to kwestia później pory? Jutro (dzisiaj) rano jeszcze tu wrócę i pomyślę na świeżym mózgu.
    Pozdrówka.
  • Hypokryta 13.05.2018
    Wzajem.
  • Tjeri 13.05.2018
    Bardzo fajnie przemycone informacje... I w ogóle dobra miniaturab budzi przemyślenia na kilku poziomach.
    Z przyjemnością przeczytałam. :)
  • Hypokryta 13.05.2018
    A ja z przyjemnością przeczytałem Twój komentarz (hmmm... czy to znaczy, że pozytywnymi komentarzami lubię sobie pompować grafomańskie ego? No cóż - zdecydowanie tak ;-) )
  • Tjeri 13.05.2018
    Hypokryto, ego twórcy - rzecz święta. Trza dopieszczać, dokarmiać i dbać żeby się nie przeziębiło :D
  • Hypokryta 13.05.2018
    O! Tak mi mów :D
  • kalaallisut 13.05.2018
    Jest w tym Twoim pisaniu/stylu coś fajnego :) na pewno w jakiś sposób porywa, czy jak zacznie się czytać ,samo płynie słowo za słowo przez tekst, lekko i przyjemnie. Fajne są domysły, refleksje, miejsca gdzie czytelnik sam musi sobie dopowiedzieć o czym był tak naprawdę tekst i co w nim porusza i dlaczego. Wiesz ja nawet te perełki "grafomanskie" z chęcią bym poczytała...skoro masz już 'czas odnaleziony' to pewnie będziesz wrzucał więcej różnych Twoich tekstów. W miarę możliwości będę zerkać.
  • Hypokryta 13.05.2018
    Niedawno dopiero wpadłem w ten stan błogosławiony,
    że długo poszukiwany mój czas stał się odnaleziony,
    efektem więc stanu tego musi być masowy poród,
    skłębionych głupot i grafomańskich potworów...

    I choć pewnie bana za to na "opowi" dostać mogę,
    do reszty potworów mogę wskazać drogę,
    gdzie gnieździ się me potomstwo szkaradne,
    bo ostatnio z utworami, raz tu, raz tam wpadnę

    A imię jego czterdzieści i cztery
    minus dwadzieścia
    lol
  • kalaallisut 13.05.2018
    Hypokryta nie nabijaj się ze mnie ;))
  • Hypokryta 13.05.2018
    kalaallisut Oj jakże bym śmiał. W tym moim częstochowskim wierszyku zaszyta jest po prostu nazwa portalu, na którym można jeszcze znaleźć moje teksty - do pisania wróciłem w majówkę, po wieloletniej przerwie i najpierw trafiłem tam, a stamtąd dopiero tutaj - i teraz dodaję teksty i tu i tam. Znaczy dziś nic nie dodam, bo jestem pod wpływem, a jak to mówią: piłeś, nie jedź!
    Podpowiem, że zaszyta jest w ostatniej, nierymowanej strofce i ostatnie 3 litery są znaczące :)
  • kalaallisut 13.05.2018
    Hypokryta jej a ja kiedyś rozszyfrowywalam Boguslaw44 i dałam tam właśnie cytat od Adasia co ty teraz i tak mi się skojarzyło. A tamto to jutro się pobawię. Dziś robię porządek w mojej galerii wnętrz, później pokażę.
  • kalaallisut 13.05.2018
    ps doceniam dostosowanie zagadki jeżeli to dostosowanie.
  • Hypokryta 13.05.2018
    kalaallisut przeglądałem dyrdymały bogusławowe po prawdzie, ale jeśli mignął mi tam Twój komentarz, to Adasia tam wplotłem nieświadomie albo podświadomie - prymitywnie i brutalnie powiem - do obliczenia mi po prostu pasowało, by nie wpisać wprost 24 (no chyba, żebym się odniósł do jakiejś stacji telewizyjnej? Wiele ma 24 w nazwie - lub może do tego, skąd się te 24 w tych wszystkich nazwach bierze - że to 24h/dobę 7 dni/tydzień itp.) :)
  • kalaallisut 14.05.2018
    Hypokryta lol24.com ? Czy co?Bo trochę już późno na zagadki umysłowe.
  • Hypokryta 14.05.2018
    kalaallisut bingo :)
  • Hypokryta 14.05.2018
    Hypokryta wygrałaś nieco moich grafomańskich opowiadań, które tam się znajdują :P Tylko tam - Hipokryta przez "i" a nie przez Y
  • kalaallisut 14.05.2018
    Hypokryta Ananke :)) nie dam rady już dzisiaj ale wrócę. ożesz deja vu
  • Hypokryta 14.05.2018
    kalaallisut Uważaj na kontakty ze mną, bo deja vu to najmniejsze co Ci grozi... tam cały portal zapadł na jakąś szczególną odmianę zespołu Fregoliego :D
  • kalaallisut 14.05.2018
    Hypokryta wiem zerklam przerażające no nie ?jest ich wielu -stary zblazowany łotr to nie moje słowa ale same się cisly ;)
  • Hypokryta 14.05.2018
    kalaallisut Może i stary i zblazowany ale jaki uroczy ;-)
    A tego łotra, to sobie poczytuję jako komplement. Kobiety kochają łotrów :)
    Swoją drogą tamten portal ma jedną maleńką, acz istotną wyższość nad tym - można tam deprawować niewinne dusze (i ciała) na privie ;-)
  • kalaallisut 14.05.2018
    Hypokryta Zaraz postaram się coś poczytać tam. Ps jak takie masz potrzeby cóż... ;)
  • Pan Buczybór 13.05.2018
    No, tekst do pomyślenia. Ładnie napisany. Zwięzła forma i coś zostaje po przeczytaniu. Dobra miniaturka :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania