Pomysł na program telewizyjny pt. Szczęśliwa gosposia

Pomysł na program telewizyjny z listopada 2007 r. ukończony 13 stycznia 2008 r.

Wypadł z obiegu :)

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Prue 29.03.2015
    Interesujący i bardzo dobry pomysł. Ode mnie 4
  • KarolaKorman 29.03.2015
    Dziękuję :)
  • NataliaO 30.03.2015
    Ciekawe co na to gosposie, ale świetne masz pomysły. Skąd ty je bierzesz? 5:)
  • KarolaKorman 30.03.2015
    To pomysł, że tak powiem stary jak świat i sama się dziwię, że coś takiego kiedyś napisałam. Dziękuję, że poświęciłaś czas :)
  • NataliaO 30.03.2015
    Fajne, masz te pomysły. Na prawdę :) Czekam na następny.
  • KarolaKorman 30.03.2015
    Ja mogłabym Ciebie o to samo zapytać :)
  • NataliaO 30.03.2015
    Mnie?!
  • NataliaO 30.03.2015
    Za dużo filmów, czytania książek i za dużo życia w życiu :) Dobranoc :))
  • KarolaKorman 30.03.2015
    Ciebie :), Coś taka zdziwiona? Śpij dobrze, żebyś jutro wstała prawą nogą, a nie jak dziś lewą. Dobranoc :)
  • NataliaO 31.03.2015
    No i wstałam lewą nogą ahh :)
  • KarolaKorman 31.03.2015
    To niedobrze :(, może dzień przyniesie coś miłego i poprawi Twój nastrój :)
  • Robert. M 08.07.2017
    To już za chwilę będzie dziesięć lat, jak spisałaś swój pomysł na kartce, a ile on kiełkował w Twojej głowie, to tylko Ty wiesz. Może jestem przesiąknięty tymi programami, zbyt wiele ich przewija się od lat w telewizji, ale wydaje mi się, że to zbyt długo przeleżało i może być problem ze świeżością materiału. Scenariusz filmowy rządzi się swoimi prawami, tam czas nie gra roli, jest umowny i w razie potrzeby regulowany w zależności od potrzeby.
    Taki jednak teleturniej to już teraźniejszość i w erze walki o równouprawnienie kobiet, feministki mogłyby mieć pożywkę na wysunięcie wniosku o kolejnym zaszufladkowaniu. Oczywiście, że nic niby się nie zmieniło, tacierzyńskie nie przewróciło świata do góry nogami, ale jednak czas się zmienił i dziś już te młode mamy chyba inaczej patrzyłyby na taki program. Bo jak sądze to one są najczęściej przebywającymi w domu, zwłaszcza od kiedy nastało 500+, przynajmniej ja tak to widzę. Nie mówię, że to nie ma już poparcia, ale mam wrażenie, że te telewizje śniadaniowe, programy kulinarne, powielają Twoje pomysły. Twój produkt (przepraszam za takie nazewnictwo) w tym momencie zostałby chyba uznany za łapanie okazji. Na zasadzie trendu, tego, co lansuje telewizja, jakaś kobieta stwierdziła, że sobie zrobi teleturniej.
    To moje subiektywne zdanie i muszę przyznać, ze ja to mało zaglądam w telewizję, więc nie bierz tego jako wykładnik popularności, bo taką osobą może być ktoś, kto uwielbia teleturnieje i zabawy. Ja wolę książkę i łatwiej mi wczuć się w Twoje opowiadania, powiedzieć, czy to jest warte kontynuacji, zagłębienia się w treść itp.:
    Wiem, że jedzenie to rozkosz, na tym świat stoi, ale ja po kilku latach lansowania osób, które pichcą i to w taki sposób, że ja nie chciałbym ich słodkich mięs czy kwaśnych sałatek skosztować. Wymyślają takie przepisy, że moja babcia by pewnie zlapala się za głowę. Twoje są, że tak się wysłowię są konserwatywne, czyli jak lubię, bez wymyślania, zbędnego eksperymentowania, ale chyba się spaczyłem na ten wariant rozrywki.
    Oczywiście te porady, listy, jak zadbać o siebie, wywabić plamę, rozmowy, telefony, sms, nagroda dla telewidzów, to jest argument. Być może do mnie to nie trafia bo nie jestem kobietą, a wystarczy, że któraś to ma na co dzień i już inaczej na to spojrzy. Chciałbym, by tu obecne kobiety, - myślę o tym portalu – wypowiedziały się o tym, co dla nich jest w tym interesującego, a co by zmieniły, dodały. Jakby nie patrzeć to jest dla Was program, tematy i styl programu, przemawiają za żeńskim odbiorcą.
    Pewnie Cię osłabiłem takim komentarzem, dlatego ptrzepraszam, ale chciałem być jak zwykle szczery, choć pewnie w tym wypadku mogłem sobie darować. Pozdrawiam.
  • KarolaKorman 08.07.2017
    Twój komentarz jest jak najbardziej na miejscu. Sama zdaję sobie sprawę, że ten twór jest przestarzały i dawno nieaktualny, ale chciałam go mieć na swoim profilu. Dziękuje za szczerą opinię, pozdrawiam :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania