.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • detektyw prawdy 01.05.2017
    slownik
  • Evil Queen 03.05.2017
    Mam użyć słownika ?
  • detektyw prawdy 04.05.2017
    Evil Queen masz go przeczytac
  • detektyw prawdy 04.05.2017
    Evil Queen ps nie stawiamy spacji przed znakiem zapytania
  • Evil Queen 08.05.2017
    detektyw prawdy ale tak wygląda zdanie estetyczniej. Nie rozumiem interpunkcji. Sam też nie piszesz kropek i prawidłowo słów ;P
  • detektyw prawdy 10.05.2017
    Evil Queen po 1 pisze komentarz a nie opowiadanie(w komentarzu ludzie krytykuja,mowiaco jest zle, i w dupie maja bledy) a opowiadane sie tym rozni ze tu juz trza pisac powazniej, bez bledow. Ogarnij se moje opka, to zrozumiesz o czym mowie.
    Po 2: znak zapytania to jednak kluczowa forma opowiadania,nie chodzilo mi tu o twoj komentarz,ale o opko, gdzie po prostu srasz tymi spacjami.polecam ci przeczytac troche o pytajnikach.i w dupie mam to ze zdanie wyglada estetyczniej,to jest blad ktory nalezy poprawic.
    Po 3: skoro nie rozumiesz interpunkcji to nie pisz. Portal z opowiadaniami to nie portal dla analfabetow. Wroc jak sie douczysz. Hey
  • detektyw prawdy 10.05.2017
    detektyw prawdy tylko plis wez te najnowsze, bo te stare to chuj z krolika
  • Evil Queen 26.06.2017
    Mam ciężką dysleksja i dyotografie. Nauczyłam się pisać dopiero w wieku 11 lat (by nauczyć się tej umiejętności musiałam codzienne ciężko pracować. przez to w szkole znecano się nade mną . Wiem teraz sobie myślisz i co z tego po co się za to bierzesz skoro niepotrafisz. Ale dzięki miłości do książek niepodalam się .czytałam książki dla dzieci na głos na początku ale teraz umiem dobrze czytać. A pisanie to jedyna radość w moim życiu dlatego nie porzuce tego. Jestem chora na pewną chorobę gdybym przez nią nie mogłabym pisać chciałam bym by mnie zabito bo tylko dzięki pisaniu mam jeszcze ochotę by żyć. A ten komentarz napisałam trochę dla żartu a ty wziąłeś go na poważnie i mnie obraziles np. Od analfabetów raniąc moje uczucia. Ale w sumie jestem analfabetka. Ale lepiej jest być analfabetka i starać się to zmienić ćwicząc pisanie niż siedzieć na dupie i mówić jak niektórzy mam dysleksje . Tłumacząc tym wszystkie jedynki w szkole zamias wziąść się do pracy.
  • riggs 27.06.2017
    Nie wiem czy piszesz w jakimś programie i później wklejasz, ale dysleksję poprawi teraz prawie każdy program. Ja przeważnie piszę na "żywca" tu na opowi i nie robię ortów, ale połykam przez szybkie pisanie :ą,ę już nie wspominając o moim wiecznym problemie jakim jest interpunkcja. Nie będę wnikał na ile jest to historia autentyczna, bo człowiek chory marzy o zdrowiu, biedny o bogactwie, bogaty o prawdziwej miłości, a i my tu piszący chcemy jakoś zaistnieć. Dzień, w którym przestajemy marzyć lub dążyc do czegoś jest dniem naszej śmierci- dosłownie lub w przenośni. Jestem przewrotny, nie lubię wyuzdanych, górnolotnych bzdetów. Dlatego na przekór całemu światu daję Ci 5. Ale jak mi nie będziesz używać słownika to do pupy nakopię i buraków zasadzę. Nie spiesz się przy pisaniu, nie dawaj pretekstu innym do oceniania Cię przez pryzmat błędów, a nie przekazu.
  • Evil Queen 27.06.2017
    riggs dziękuję Ci za twój komentarz. Dałeś mi siłę do dalszej pracy. Postaram się w czasie pisania czytać teksty o interpunkcji i z tym związane. Może to poprawi jakoś mojej pracy :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania