Popęd ku śmierci

W żyłach rwąca rzeka, w klatce piersiowej zamiast serca reaktor atomowy. Krople potu wielkości ziaren grochu, przez które przepływa parę tysięcy woltów, wprawiały Remusa w ekstatyczny stan nieważkości. Skoczył na bungee, potem w miarę żądzy większych uniesień, zrobił krok w przestworzach ze spadochronem. Teraz marzył jedynie, by potraktować Księżyc jak wyskocznie na basenie.

 

Kochał zanurzać się w objęcia śmierci. Spoglądając jej w oczy widział bezkres kosmosu i jego bogactwa. Lecz stara, zasłużona matka Ziemia kochająca do granic swoją latorośl, wołała za nim.

 

-Hola, hola, synku nie zapominaj o powinnościach wobec rodzicielki- Nieśmiało miała odwagę rzec, wręcz ze wstydem, że miała czelność mu czynić uwagi.

 

Na próżno, jak się niedługo okazało, popęd ku śmierci ogarnął go całkowicie. W oczach miał dymiące kratery wulkanów, erupcja była kwestią czasu.

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Dekaos Dondi 03.03.2021
    Vincent Vega↔Taki kosmiczny wymiar jakby.I "małość" człowieka w nim
    Lub metaforycznie.
    Pęd do czegoś za wszelką cenę, nie zważając, że coraz bardziej "zęby piły wgryzają się w gałąź, na której człek siedzi"
    Obadaj po swojemu:
    "Krople potu wielkości ziaren grochu..."
    ''...parę tysięcy volt, wprawiały Remusa...''
    ''przestworzach ze spadochronem''.
    Na próżno. Jak się niedługo...
    Pozdrawiam:°↔5
  • Vincent Vega 03.03.2021
    Dziękuję bardzo, niesamowicie cenię Twoje wskazówki i interpretacje. Pozdrawiam serdecznie :)
  • Narrator 04.03.2021
    Pisane przez człowieka, o człowieku, dla ludzi, ku przestrodze życia bez bojaźni bożej.

    Jeden detal.
    Chyba powinno być: „parę tysięcy woltów”, tak samo jakbyśmy nie napisali „parę tysięcy kilogram”. Do tego pisane przez 'w'. Jednostką napięcia elektrycznego jest wolt, nie volt.
  • Vincent Vega 04.03.2021
    Dziękuję bardzo, już poprawione. :) Pozostawiam serdecznie
  • Piotrek P. 1988 02.04.2021
    Niezły, kosmiczno-hardkorowy klimat, 5, pozdrawiam :-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania