*****

 

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • ausek 30.10.2015
    A ja liczyłam na więcej mocy! Mam nadzieję, że znajdzie sposób by doładować akmulatory. :)
  • alfonsyna 04.01.2016
    "nie utrzyma mocy(,) jaka się w nim kryje"
    "otrzymał zezwolenie(,) by opuścić klasztor"
    "powiedzieli mu(,) kim jest tak naprawdę" - w zasadzie to "tak" można by wyrzucić...
    "chciał wiedzieć(,) kim jest człowiek"
    "z dala od jedynego kraju(,) jaki znał"
    "postanowił go sprawdzić(,) w czasie czego wydało się(,) jak wielką siłą dysponuje Reevas" - w sumie ja bym to trochę przeformułowała, żeby lepiej brzmiało - "postanowił go sprawdzić i wtedy wydało się, jak wielką siłą dysponuje Reevas", ale to subiektywna uwaga z mojej strony :)
    "mógł zobaczyć każdego(,) kogo poznał(,) na ogromne dystanse"
    "oraz Urshaka, gigantycznego orka" - "oraz Urshakowi, gigantycznemu orkowi" - musi być inna odmiana, żeby zgadzała się z resztą zdania
    "zaatakowali go(,) twierdząc"
    "nie zasługuje na to(,) by żyć"
    "nie popełnił tu żadnych przestęptw" - przestępstw (uciekło "s")
    "do czasu(,) gdy podając się za innego przestępcę"
    "jestem beznadziejny(,) jeśli chodzi o kontrolowanie"
    "musiałbyś czekać(,) by ponownie jej użyć"
    "To(,) co wydobyłem z siebie wczoraj, było dwudziesto-trzy letnim zapasem" - dwudziestotrzyletnim
    "które mogą się przydać(,) po czym ruszymy z powrotem na kontynent i postanowimy(,) co dalej"
    "Kapłan rzucił tylko(:) "Swoją drogą, dobrze ci w czerni i złocie."(,) po czym pogwizdując wszedł do sypialni, zamknął drzwi(,) a zza nich"
    Tu również głównie przecinki, także na to pewnie musiałbyś zwracać większą uwagę. Ale sama historia dla mnie nadal przyjemna w odbiorze, także do fabuły się przyczepić nie mogę :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania