*****

 

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Marzycielka29 29.06.2015
    Ciekawe i lekkie dialogi;) Fajnie rozwijasz ta historiie ode mnie 5 ;)
  • Drassen Prime 29.06.2015
    Przemyślana historia, MrJ... Tutaj, na Opowi, się nic więcej nie nauczysz, piszesz naprawdę dobrze, a ja chętnie to poczytam, a wiedz, że nie czytam byle czego... Zwłaszcza tekstów Opowijczyków ;)
    Urshak? - Gothic
    Imię przy numeracji rozdziału? - Czyżby "Pieśń Lodu i Ognia"?
    Czytam dalej, 5 :)
  • MrJ 29.06.2015
    Drassen czy ty nie jesteś detektywem? Numeracja faktycznie z "Pieśni" jako, że jestem wielkim fanem Martina, a co do Urshaka nie pamiętam czy był taki w samym Gothicu, stylizacja jednak jest, ponieważ u mnie orki zawsze mają imiona wymagające krztuszenia się.
  • Drassen Prime 29.06.2015
    U mnie też, to ich cecha wrodzona XD
    Aha, i czy nie powinno się mówić orkowie, zamiast orki?
  • Anonim 29.06.2015
    Ur-Shak szaman z gothica 1 byl tez z nim quest w 2 :p
  • MrJ 29.06.2015
    Dzięki Jared za przypomnienie. A co do "orkowie i orki" u mnie to zależy. Orkowie to nieco bardziej cywilizowani, orki to raczej barbarzyńcy i bandyci.
  • Lucinda 30.06.2015
    Dzisiaj jestem strasznie szczegółowa, jeśli chodzi o jakieś błędy, nie wiem z czego to wynika, ale jedyne co dało się zauważyć to nieładnie pisze się razem, jako że ,,nie" z przysłówkami w stopniu równym pisze się razem. No i może ,,Wymagało by to ode mnie talentów, których nie posiadam jako, że zapewne widziałaś", przecinek przed ,,jako", a nie ,,że". Przepraszam, że tak ci to wytykam, mam nadzieję, że nie będziesz miał mi tego za złe. Ciekawie się rozwija. Idę dalej:)
  • MrJ 30.06.2015
    Nie mam za zle, wiekszosc z tego to kopia z Ggogle Drive'a więc błędy często giną w bloku tekstu
  • Chris 03.07.2015
    Bardzo fajne!! Oby tak dalej! :) 5
  • Slugalegionu 11.07.2015
    System już znasz.

    Wygląd tekstu: 5.
    Postacie: Śmiechłem przy dialogu, mają osobowość, ale wyczuwam "nadbohatera". Nie miej jednak 5
    Opisy: Było ich dość dużo żeby wyobrazić sobie dosyć szczegułowo sytuację. Pewnie taki masz styl opisów, mam rację? 5
    Fabuła: Jak już mówiłem, śmiechłem przy dialogu, jestem zainteresowany. 5

    Średnia. 5.0

    Ocena 5
  • ausek 29.10.2015
    Fajnie się czyta. ''Gołodupcu?'' Uśmiałam się. :) 5
  • alfonsyna 02.12.2015
    Z jakichś błędów to chyba najbardziej rzuciły mi się w oczy braki w przecinkach, przed "które", "ale", "co", "gdzie", "jak", "by", "żeby". Gdzieniegdzie też brakuje spacji po lub przed myślnikiem, albo kropki na końcu zdania. Czasem jest też o jakąś kropkę za dużo w dialogach, np. tutaj: "Nigdy nie wiesz jaka jest ich sytuacja. – odpowiedział" - w takich wypadkach kropek nie stawiamy. Czasem, również w dialogach, brak wielkiej litery, np. "może stać się twoim przeciwnikiem – w tym momencie" - powinna być kropka po "przeciwnikiem", a kolejne zdanie wielką literą.
    Dodam jeszcze:
    "To było nie zrozumiałe" - niezrozumiałe
    "Nie chce Cię jeszcze" - chcę cię
    "Wymagało by" - Wymagałoby
    "To(,) co wydarzyło się później(,) trwało ledwie sekundę"
    "Chłopak, jakby się tego spodziewał(,) uniknął pocisku" - wtrącenie wymaga przecinków na początku i na końcu
    "Reevas(,) patrząc na młodą elfkę w rozchełstanej tunice(,) siedzącą"
    "9 lat a ja nie mogę" - dziewięć słownie oraz przecinek przed "a"
    "Swoją drogą(,) kultura nakazuje(,) żebyś"
    "był sporym mężczyzną(,) do orka"
    "inne bakterie(,) jakie można" - mam tutaj taką wątpliwość, czy w przedstawionym przez Ciebie świecie mogło istnieć pojęcie "bakterii", ale w sumie Twój świat - Twoje zasady, więc równie dobrze istnieć mogło :)
    "w torbie(,) jaką siepacz miał przy sobie(,) znalazł" - wtrącenie
    "-“Na razie zajmijmy się Shuryą.”-pomyślał Reevas nie zwracając uwagi" - zbędny myślnik na początku i zbędna kropka po "Shuryą", plus powinien być przecinek po "Reevas"
    "ryknął Reevas(,) niemal zginając się"
    "Tak czy inaczej(,) przepraszam za zniszczenie twojej broni(,) ale to był prawdopodobnie jedyny sposób na rozwikłanie impasu(.)"
    "że ta(,) jak się okazuje(,) Pół-Elfka, zgodzi się na jego propozycję"
    Wybacz tą małą litanię :) Dialog wyszedł fajnie i w miarę naturalnie, krótkich zdań w opisach ja się osobiście czepiać nie zamierzam, sama takie kiedyś stosowałam, bo lubiłam, to jest też chyba kwestia indywidualnego stylu. Dam 5, bo się przyjemnie czytało :)
  • MrJ 02.12.2015
    Dzięki, jak będę miał z deka wolnego to wszystko postaram się dopracować.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania