*****

 

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • Drassen Prime 29.06.2015
    Jak zwykle - zajebioza! Trochę denerwuje mnie to droczenie się Reevasa z Shuryą, jest zbyt pewny siebie i przypomina mi Jareda, pewną osobę z Opowi :P
    Neverwinter? - Neverwinter Nights, czy IceWind Dale? XD
    Daggerford? - Czyżby Daggerfall? :P
    Wrota Baldura? - Rly, man? W swoim autorskim opku trochę tak nieładnie używać perfidnie wyciągniętych nazw własnych.
    5, oczywiście i czekam! :D
  • MrJ 29.06.2015
    Co do miejsc, masz rację korzystam z Forgotten Realms. Kwestia jest taka, źe FR, jako świat do kreowania RPGów, jest otwarty na stylizację, a Popioły oparte są na jednym z takich RPG prowadzonych przeze mnie. Mam również świat autorski ale jestem na etapie projektowania, a ja jako umysł ścisły robię nawet takie rzeczy jak przeliczanie siły ciążenia.
  • Drassen Prime 29.06.2015
    Ja prowadzę tylko w autorskim, bo Fantasy lepiej mi się w głowie układa. Potrafię wtedy łatwiej przystosować właściwości, dlatego trochę się zdziwiłem, ze ty tak to zrobiłeś. No nic, wychodzi, jak na razie, fajnie :D
  • MrJ 29.06.2015
    Powiedzmy, że FR mam tak ogarnięte, że daję radę naginać je do własnych celów, ale jeśli pozostaniesz tu aż do końca Popiołów(czyli jakieś 20 lat) to zafunduję autorkę. Chyba, że stracę wenę czasowo do Popiołów, wtedy trochę wcześniej.
  • Drassen Prime 29.06.2015
    Mam jeszcze jedną uwagę... Rozdziały masz trochę bardzo za krótkie ;_; Serio, dałoby radę wyciągnąć z tego coś więcej ;) Życzę powodzenia, bardzo fajnie byłoby ujrzeć "Popioły" w księgarni, bibliotece, etc. etc., albo na półce :D Mam nadzieję, że wyciągniesz z tej historii coś więcej, bo ma potencjał ;)
  • MrJ 29.06.2015
    Niestety, jest to moje pierwsze opowiadanie więc jest tu mało pewności pisarskiej. Co do księgarni i półek, cóż jak miłe by to nie było, jest niemożliwe, ponieważ jak zauważyłeś nie jest to autorski świat, a ja nie chcę się użerać z WoTC.
  • MrJ 29.06.2015
    A i co do "czegoś więcej" mam około 80 stron tego czegoś, a końca jakoś nie widać.
  • Drassen Prime 29.06.2015
    Dobrze, że przynajmniej nie zaplanowałeś 12 tomów swojego dzieła z zaplanowaną dokładnie fabułą, chociaż masz dopiero 77 stron B5 pierwszego tomu, jak, nie przymierzając, pan Drassen Prime XD
  • MrJ 29.06.2015
    Cóż ja używam A4(maszynopis wymiata) a "tomów" mam jakby 2, chociaż 50 stron to trochę mało na powieść
  • Drassen Prime 29.06.2015
    Bardzo mało XD Ja jako powieść uznaje dopiero 200 stron, ale to moja subiektywna opinia...
    Maszynopis, to znaczy? XD Nie wiem, czy dobrze myślę :P
  • MrJ 29.06.2015
    Znaczy to tyle, że pisane na kompie. Nie trzeba się tak marttwić o ortografię.
  • Drassen Prime 29.06.2015
    Aaaaaa... Pff... Kto pisze opowiadania na kartkach? XD
  • MrJ 29.06.2015
    Znam takich ludzi.
  • Lucinda 30.06.2015
    W rozdziale VI brakuje przecinka po ,,to" pomiędzy zdaniami składniowymi (,,brakującym elementem układanki jest jej pasek i to dlaczego biegał") i drobna literówka w słowie konwersacja. Wiem, że znowu się czepiam, ale ocena i tak 5:)
  • Chris 03.07.2015
    Jesteś naprawdę dobry w te klocki! 5:00
  • ausek 29.10.2015
    Podoba mi się, choć nie jestem fanką takiegi gatunku. Strasznie wciąga i cieszę się, że mam więcej rozdziałów do przeczytania za jednym zamachem. :) 5
  • alfonsyna 14.12.2015
    Jakby nie było, dialogami mnie kupujesz, wyszły naturalnie i "z polotem", co bardzo lubię. Zdarzały się gdzieś braki w przecinkach, są też niepotrzebne myślniki na początku zdań odnoszących się do myśli bohatera. Ale tak w ogóle to chyba nie wspomniałam wcześniej, że podoba mi się sam pomysł Kapłana Popiołu - oryginalny i z potencjałem. Opisów może i za bardzo rozbudowanych nie ma, ale nie zawsze są one koniecznie potrzebne, i bez tego można się wciągnąć, a przy tym szybko się czyta :) Bohaterów lubię coraz bardziej i zapewne się to nie zmieni. Dodam jeszcze jedną piątkę do tych, które już tu padły. Pozdrawiam :)
  • MrJ 15.12.2015
    A dziękuję, dziękuję, dawno już piątki nie dostałem.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania