*****

 

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Anonim 30.06.2015
    Trochę w tym było chaosu, ale może dlatego, że czytam to jako pierwsze z twojej serii. Dialogi w IX były trochę sztywne, zabrakło mi klimatu, a w miejscu z burdelem wiśenką na czubku była by jakaś sprośna anegdotka ;) X zaczął się o wiele lepiej, opis odniesionych ran pobudził wyobraźnie, a wstawka z magią popiołów zaintrygowała mnie. Widać że chcesz wykreować ciekawe uniwersum, a nie tylko story bo story.. Kolejną ciekawą rzeczą są Słowa Mocy, fan Neverwinter? PIONA! :D Podsumowując: fabuła ok, dialogi w miarę ok, easter eggi? Są. Rozbuchane uniwersum je? JE! Moja ocena to 4.3/5, postaram się na bieżąco śledzić rozwoj wydarzen :) pozdrowionka!
  • MrJ 30.06.2015
    Chaos akurat był zamierzony. Esven nie dość, że był roztrzęsiony, to jeszcze jest pijakiem i wspomina wydarzenia ktore dzialy sie pomiedzy rozdzialami. Sztywnosc dialogu, troche sie zgodze, ale pasowalo mi do konwencji niechcianej rozmowy z krewnym. Jesli spojrzysz na pozostale i tak wiele to nie pomoze. Dodatkowo postac Esvena nie byla moja ulubioną, była mi jednak potrzebna w celach introdukcyjnych.
  • Anonim 30.06.2015
    Ok rozumiem, chodziło mi o to, że sarkazm fajnie wzbogaca dialogi i jakieś tam humorki bohaterów. Ale rozumiem, że rozdzial mial byc raczej powazny i wtedy faktycznie ma to sens.
  • Johnny2x4 30.06.2015
    Fajnie mi się czytało ;) Zostawiam 4 :)
  • MrJ 30.06.2015
    Milo mi. Taka mala prosba jednak, jesli zostawiacie nizsze oceny, mowcie co wam nie pasowalo, zebym wiedzial co naprawic.
  • Johnny2x4 30.06.2015
    Dołączam się do tej prośby przy okazji moich tekstów :)
  • ausek 29.10.2015
    Podobał mi się fragment o burdelu. Skojarzył mi się z starym kawałem, w którym dziadek wchodzi do domu uciech i mówi wskazując palcem: ta i ta wsadzi mnie na tą. :) 5
  • alfonsyna 25.12.2015
    Tu już znowuż lepiej, to i za dużo się nie będę czepiać :)
    "smoczęciach" - nie wiem, czy ja bym tego nie zmieniła na "smoczętach" - to mi jakoś lepiej i sensowniej brzmi, ale w zasadzie to moja indywidualna intuicja jest
    "mógł znów mieć wizje tego gdzie jesteśmy" - wizję
    Z tymi czasami to w szumie może zamysł masz taki, że tylko perspektywa Reevasa jest pierwszoosobowa... Tak czy inaczej, fragment z magią bardzo ciekawy, fajnie, że trochę odkryłeś przy tej okazji. Akcja się rozwija, zobaczymy jak będzie dalej :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania