-

-

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Prue 30.07.2015
    To zdanie ma fajne brzmienie. Chodzi mi o kontrast zielono zgniłego z soczystej zieleni. "Czerwone maki na przemian z kobaltowymi chabrami tworzą jeden aksamitny dywan na tle zielono zgniłego życia w odcieniach soczystej zieleni tworzy się nad życie".
    Kolejne ciekawe zdanie, to białych okruszkach.
    "Niebo otula swoim błękitnym szalem ostatnie chwile radości całego istnienia, który gaśnie w pierwszych zimno białych okruszkach pojawiającego się śniegu. I w końcu nadchodzi pora egzystencji."

    Świetny tekst. I pełen smutnych emocji. Uwielbiam to jak dajesz odczuć czytelnikowi, że to nie tylko puste słowa, ale prawda płynąca od człowieka. Od Ciebie. Dam 5
  • Anonim 30.07.2015
    Mnie się najbardziej podobało to zdanie: "Szum górskiego potoku na przemian ze śpiewem ptaków tworzy piosenkę dla nadchodzącej jesieni, która rozłoży ciepły koc utkany z tęczowych liści." - Wyobraziłam to sobie ;)
  • NataliaO 30.07.2015
    Bardzo dziękuje Prue, miło to słyszeć :)
  • NataliaO 30.07.2015
    Dziękować Shiro :*
  • Angela 30.07.2015
    " Niebo otula swoim błękitnym szalem ostatnie chwile radości całego istnienia, który gaśnie w pierwszych zimno białych okruszkach pojawiającego się śniegu. " to zdanie wzbudza nostalgię. : ) 5
  • NataliaO 30.07.2015
    Angela, Dziękuje Bardzo :*
  • 50shadesofblonde 30.07.2015
    Masz piękną składnie i uwielbiam sposób w jaki tworzysz zdania D:
  • Niebieska 30.07.2015
    "Szum górskiego potoku na przemian ze śpiewem ptaków tworzy piosenkę dla nadchodzącej jesieni, która rozłoży ciepły koc utkany z tęczowych liści." - to zdanie mnie urzekło :)

    Twoje teksty choć są krótkie to mają coś takiego w sobie, że hm... nie wiem jak to opisać. Są po prostu piękne. Pełne emocji i uczuć. Nie są przepełnione słodyczą ani zbytnim pesymizmem, są takie realistyczne, naturalne i prawdziwe. Wręcz mądre. Od pierwszego zdania oczarowywują czytelnika i zabierają w całkiem inny wymiar. Czytając to opowiadanie z łatwością potrafiłam wyobrazić sobie to wszystko.

    Bardzo mi się podoba sposób w jaki opisujesz i patrzysz na świat. Zarzucasz mnóstwem epitetów i metafor - wspaniale *-*
    5! :)
  • NataliaO 30.07.2015
    Miło, ze zajrzałaś 50shaderofblonde :) Dziękuje :))
  • NataliaO 30.07.2015
    Niebieska, dziękuje za piękne słowa. Ciesze się, że tak wszystko odbierasz. O to mi chodzi. Dziękuje, Kochana :))
  • Cherryl 31.07.2015
    Cały tekst jest jedną wielką, przewspaniałą metaforą. Wszystkie słowa układają się w piękny obraz, który pobudza zmysły. Oddaję piąteczkę, pozdrawiam.
  • NataliaO 31.07.2015
    Bardzo mi miło, że Ci się podobało :)) Dziękuje :)
  • KarolaKorman 02.08.2015
    Pełno obrazów i kolorów w tak krótkim tekście, pięknie 5 :)
  • NataliaO 02.08.2015
    dzięki :))
  • Chris 05.08.2015
    Krótko, a tak obrazowo. Zdania z odrobiną magii ;) 5
  • NataliaO 05.08.2015
    Dziękuje :))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania