.

.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • LinOleUm 18.09.2014
    Ludzie, czytano sześć razy, żadnej oceny, żadnego komentarza. Miło mi.
  • Ludzie są zbyt zmęczeni by czytać. To pewnie niezalogowani.
  • Nikey 18.09.2014
    Dokładnie. Teraz dopiero przeczytałam i oceniłam, ale komentować nie mam siły... Czy ktoś może wybiera się na koncert One Republic 22.10? :D
  • Wiem że to nie miejsce ale nie mogę. Tengen Toppa GUREEN LAGANN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kiedy zobaczyłem twojego nowego awatara Lin aż sobie przypomniałem jak to anime bardzo pokochałem i jak bardzo znienawidziłem zarazem za zabicie Anikiego (najbardziej kozackiej postaci ever) i za najbardziej skopane zakończenie w historii.
  • LinOleUm 19.09.2014
    Jak bardzo ryczałam przy śmierci Kaminy. Jeszcze najlepsze było to, że umarł w swoim Gammenie. Ale za pierwszym razem, wydawało się, że umarł, ale podniósł się... "Jeszcze nie skończyłem!" Ryczałam ;_;
  • Ekler 20.09.2014
    Zamiast stworzyć jedną porządną serie, a od czasu do czasu wrzucać jakieś pojedyncze opowiadania, niezwiązane z serią, to zaspamowałaś nas ogromną ilością serii, które no nie oszukujmy się...
    Serio postaw na jakość nie na ilość, bo gdybyś zaaplikowała wszystkie pomysły jakie masz do jakiejś jednej, porządnej serii mogłoby wyjść wtedy coś fajnego z tego, a wracając do tego za 5-6 lat, nanosząc poprawki ect, ect mogłoby postać nawet jakieś dzieło literackie, tak użyjmy tego słowa.
    A tak z tego co widzę twój profil to jeden, wielki chaos, do którego cały czas dorzucasz coś nowego.
    A ludzie komentują Ci to tylko dlatego, że odwdzięczasz się komentarzami.
    Nie odbierz mojego komentarza, jako hejt tylko jako zachętę do ogarnięcia chaosu.
  • Mi się szczerze podobają jej opowiadania. Niewiedzę problemu
  • LinOleUm 21.09.2014
    W żadnym wypadku nie potraktowałam tego jako hejt. Jestem szczęśliwa, że ktoś pisze mi otwarcie o tym co powinnam zmienić. Dzięki temu mogę dążyć dalej do celu. Tylko teraz pojawia się pytanie, jakie serie zamknąć, bądź też wstrzymać? Bo nie mam pojęcia, a wszystkie są czytane przez określone grono czytelników, nie wiem więc, co zrobić.
  • NataliaO 23.09.2014
    Słuchaj siebie, nikt się specjalnie nie odwdzięcza po prostu dobrze piszesz. fajnie. Sensownie a nie jak ja czasem na żywioł. Podoba mi się :) Pozdrawiam daje 5
  • LinOleUm 24.09.2014
    Ehh.. Dzięki

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania