-usunięto-

...usunięto... :*

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • wolfie 08.05.2015
    Interesujący początek, choć liczę na to, że w kolejnych rozdziałach wyjaśnisz nieco więcej. Większych błędów nie ma, jedynie przecinki gdzieniegdzie były na niewłaściwych miejscach. Ode mnie 4 :)
  • Neli 11.05.2015
    Podoba mi się jak opisujesz. Tekst przyciąga. Czyta się lekko, dobrze. 5 ;d
  • KainaBref 13.05.2015
    już pierwsze zdanie nie gra" Moja przestrzeń została ogarnięta przez chaos." - ogarnięta? dopiero co czytałam artykuł na temat nie zrozumiałej mody na słowo "ogarnąć", może lepiej zagarnąć, pochłonąć.
    Liczyło się tylko to, co przez Niego zginęło.-„Bezczelny demon.” - to myśl, wypowiedź czy co? :)
    Zbędne epitety, psują całość. Podoba mi się pomysł, ale jeszcze trochę pracy nad warsztatem jest :) Ale na tle nowości wypada interesująco.
  • Kamelia 13.05.2015
    Człowiek śpieszy się, żeby coś napisać, bo chce poznać opinię innych, ale ten pomysł mnie trochę wkurzył, dlatego z niego zrezygnowałam. Powstał pod wpływem chwili i zaraz zdał mi się nudny i nie wart kontynuowania. Może, jeśli będę miała czas i chęci, postaram się coś napisać.(od początku, do końca)Na razie ograniczyłam swoją aktywność do komentowania opowiadań innych.
    Dzięki za opinie. :)
  • KainaBref 13.05.2015
    Mam nadzieję, że zniechęciły cię opinie. Wiesz jak to jest, ZAWSZE znajdzie się ktoś, kto sprowadzi nas na ziemię, znajdzie błędy, wytknie banalność tematu. Zasadniczo zwróciłam uwagę, że dużo komentarzy odnosi się do błędów ( nie mówię, że źle ), ale bardzo mało osób pisze coś o budowie danego utworu i jego fabule. A samo przedstawienie pomysłu to już połowa sukcesu. Tutaj zwróciłam uwagę na sam pomysł, który dla mnie jest ciekawy. Czyli masz już połowę:)
  • Kamelia 13.05.2015
    Dzięki, ale nie mart się. Ja tak mam. Często rezygnuje z swoich pomysłów, a za to, że zwróciłaś mi uwagę na błędy, jestem Ci wdzięczna. :) Krytyka jest u mnie mile widziana. ;)
  • Kamelia 13.05.2015
    *martw
  • NataliaO 19.05.2015
    Nie znam się na błędach, mnie interesuje treść. Od samego początku płynęłam przez historię jaką mi opowiadasz, opis są piękne i namacalne, jest zachowana naturalność. A przede wszystkim ciekawi mnie historia, będzie jakiś wilk i dziewczyna, oj zapowiada się interesująco. Historia fajna, mam nadzieję, że ja dokończysz; co do błędów które inni widzą lepiej poprawisz je na pewno; 5:)
  • MaGiK 22.06.2015
    Kamelio ale ty masz słabe nerwy
  • Kamelia 22.06.2015
    A żebyś wiedział, acz nie dlatego zrezygniwałam z tego opka. Miałam za dużo zajęć i za mało czasu. Teraz już nie miałam ochoty go kontynuować. Krytykę, naprawdę lubię, bo wolę wiedzieć co jest zle, niż myśleć, że jest zajebiście i się pózniej zawieść. XD
  • MaGiK 22.06.2015
    Aha
  • MaGiK 22.06.2015
    Rozumiem

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania