Powieki

Moje ciężkie powieki

Opadają opornie

Zamykają się wreszcie

I już naprawdę nigdy

Się nie otworzą

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Rasia 26.04.2016
    Wiersz moim zdaniem niestety nie jest na tyle dojmujący, by te parę krótkich wersów wystarczyło. Powiedziałabym nawet, że jest przewidywalny, a obraz śmierci w nim ukazany dość typowy. Zostawiam bez oceny, raczej rozpisałabym jeszcze tę myśl, bo jak na zejście z tego świata, to jednak nie wzbudziło we mnie zbyt wielu emocji. Nie zrażaj się jednak, do tak krótkich form trzeba być bardzo wprawionym i mieć jednak świetny, niekonwencjonalny pomysł. Do ukazania tematów, które są często poruszane, w nowym świetle, kilka słów to jednak za mało. Trzymam kciuki i pozdrawiam :)
  • the_endrju 26.04.2016
    Chodziło mi o to, żeby ukazać to, że żyję, bo długo mnie nie było, krótkim i oczywistym tekstem na temat kontrastujący z tym, co miałem na celu ukazać.
  • the_endrju 26.04.2016
    Jak chcesz coś na serio, to przeczytaj "Nie wiem"
  • Rasia 30.04.2016
    W porządku, chodzi mi po prostu o to, że zapewne nikt nie odebrał tego wiersza tak, jak chciałaś. To musiałaby być naprawdę głęboka interpretacja żeby powiązać temat śmierci z tym, że znów wróciłaś na opowi. To nie ma być żadna doczepka, ale też po prostu nie wymagaj od ludzi, żeby odczytywali intencje niezawarte w wierszu, tylko w Twojej głowie. Tak naprawdę wystarczyłby jakiś mały dopisek od Ciebie, żeby tekst był postrzegany inaczej, a bez niego wszyscy ocenili jedynie formę. I nie musisz mi nic polecać, bo już kiedyś czytałam Twoje wiersze i mniej więcej orientuję się, jak piszesz, dlatego tutaj powiedziałam, co myślę, bo zdarzały Ci się dużo lepsze teksty i na ten też popatrzyłam jedynie jak na zwykły tekst.
  • Rasia 30.04.2016
    wróciłeś*, przepraszam :(
  • persse 26.04.2016
    Więcej się nie dało? XD
  • Niepasteryzowany 26.04.2016
    Amen
  • Łowczyni 26.04.2016
    Zgadzam się z Rasią. Sama jeszcze nie potrafię tworzyć krótkich dzieł, które potrafią przyciągnąć czytelnika, ale wciąż kombinuję. Tobie też to radzę, nie oceniam. :)
  • KarolaKorman 26.07.2016
    To jest przykre :(
  • tribia 30.07.2016
    Zamykanie nieszczęśliwej powieki.
    Piątka :).

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania