Pożegnalny list matki.

Podobno każdy z nas, gdy się rodzi, dostaje wolną wolę. Która z biegielm lat nie jest już nasza. Ponieważ gdy dorastamy, znajdują się ludzie, którzy przy pomocy pięknych słów zawracają nas z obranej drogi. Zawracają nas, bo ich też kiedyś, ktoś zawrócił. To ich taka mała zemsta, za krzywdy które w przeszłości im wyrządzono. A my powolutku stajemy się ich zabawkami, lalkami, które wykonają każdy rozkaz. Marionetkami, które gotowe są iść na śmierć w imie czasami bzdurnej idei. Idei, która za rok czy dwa przestanie być cokolwiek warta. Tylko że wtedy nie ma już dla nas odwrotu. A oni jak zwykle są już w innym miejscu. I tworzą kolejne ubezwłasnowolnione lalki. Piszę ten list nie dlatego by się usprawiedliwiać. Piszę, go byś nie popełnił moich błędów, i był wierny sobie. Sobie i swoim ideałom. Byś nie słuchał ludzi, którzy obiecują wielkie bogactwa w zamian za dozgonne posłuszeństwo. Dla mnie jest już za późno, jutro zasnę na wieki. Ponieważ ta marionetka odzyskała siłę i się sprzeciwiła. A ludzie tacy jak oni nie znają litości. Ale moja dusza nigdy nie trafi, tam gdzie chciałam. Piekło zabrało mi ją za życia na własne życzenie. Mam tylko jedną prośbę pomódl się za mnie.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (36)

  • Szudracz 02.08.2017
    Tina, wszystko u Ciebie dobrze? Nie wiem jak mam odczytać ten przekaz.
  • Tina12 02.08.2017
    Nie wszytko oki. Serio nie mam żadnych planów aby zejść z tego świata.
  • Tina12 02.08.2017
    Nie martw się nie znikam. U mnie w rodzinie wszyscy są cali i zdrowi.
  • Szudracz 02.08.2017
    Tina12 Nadinterpretacja z mojej strony, ale wolałam zapytać.
  • Tina12 02.08.2017
    Szudracz
    Mam nadzieję, że Cię uspokoiłam.
  • Szudracz 02.08.2017
    Tina12 tak, lekko mnie wbiłaś w podłogę, ale już się pozbierałam :)
  • Tina12 02.08.2017
    Szudracz
    To całe szczęście. Tak jak pisałam poniżej chyba skupie się na pisaniu moich piosenek. Bo to kosztuje moich odbiorców z byt dużo nerwów.
  • Szudracz 02.08.2017
    Tina12 Nie ma co się ograniczać. Zawsze wszystko wyolbrzymiam i przeżywam. Jestem trudnym przypadkiem.;) Najważniejsze, że wszystko jest ok :)
  • Tina12 02.08.2017
    Szudracz
    To teraz mnie ulżyło.
  • Margerita 02.08.2017
    pięć bardzo ładnie to napisałaś i chwała Bogu że wszystko u Ciebie i Twoich bliskich w porządku
  • Tina12 02.08.2017
    Chyba nie mogę czegoś takiego pisać Xd
    Bo wszytscy sądzą, że coś u mnie się stało.
  • Margerita 02.08.2017
    Tina12
    nie no możesz pisać po prostu nas trochę zaskoczyłaś i tyle
  • Tina12 02.08.2017
    Margerita
    Wszystkich 2 osoby :)
  • Tina12 za prawdziwie Ci wyszło, niektórzy się denerwują dlatego. Dam 5 tylko mi bez głupt :) pozdrawiam
  • Tina12 02.08.2017
    Maurycy Lesniewski
    Spokojnie jutro chyba nie napisze czegoś tak realnego.
  • Pasja 02.08.2017
    To dobrze, że czasem mamy taka chwilę. Wspomnienia są różne, te radosne i te smutne. Trzeba jednak wyrzucić te skrywane słowa które bolą. Cholera jak ja ciebie znam i rozumiem. Szarpnęłaś strunę w moim sercu. Pozdrawiam 5
  • Tina12 02.08.2017
    Cieszę się. Swoją drogą nie wiem co mnie naszło żeby to napisać.
  • Berg 02.08.2017
    Powyższe komentarze oczywiście świadczą o trosce, co godne pochwały, ale z drugiej strony, mam wrażenie, że Twoja twórczość została zinterpretowana w odniesieniu do Ciebie osobiście. Może tak być, ale nie musi. Myślę, że to czasami "przekleństwo" twórczości wrzucanej na opowi.pl ;-)
  • Szudracz 02.08.2017
    Berg Więcej razy nie zapytam, bez obaw.
  • Tina12 02.08.2017
    W sumie to fajne gdy tak jakby obcy boją się o ciebie. Dzięki za wizyte.
  • Berg 02.08.2017
    Szudracz Spoko, Twój komentarz, który był pierwszy pod ową twórczością oceniam na 5 :-)
  • ówczesny 02.08.2017
    Berg, pozwól, że ja ocenię subtelność Twojego poczucia humoru na 5
  • Berg 02.08.2017
    ówczesny subtelność i dyplomacja w słowach zawsze się opłaca. Nie dlatego, że jest się grzecznym, czy przyzwoitym, ale dlatego, że możesz odnieść wielowymiarowe korzyści. Swoją drogą, dzięki za 5, przyda się ;-)
  • Szudracz 02.08.2017
    Berg Nie musiałeś mnie oceniać w żadnej skali. Dwuznacznie to odebrałam.
  • Berg 02.08.2017
    Szudracz :-)
  • Canulas 02.08.2017
    Bardzo ładne. 5
  • Tina12 02.08.2017
    Dzięki. Bo wszycy się o mnie boją ale nikt nie napisze czy te wypociny mają sens. Ale cieszę się, że udało mi się ich zaskoczyć.
  • Berg 02.08.2017
    Tina12 komentarze świadczą o tym, że zaskoczyłaś... ;-)
  • Nie do konca wiadomo o co kuman, bo wiesz, niestety większość listow pożegnalnych to jest odwrócenie swojej osoby o sto siemdziesiąt stopni...
    I ten jest taki sam.
    Zawsze no elo siemanko, a teraz POWAZNIE MUSI BYĆ!
    Jedynka
  • Tanaris 02.08.2017
    Świat jest otworem różnych ścieżek i to my powinniśmy decydować o tym, kim będziemy i gdzie pójdziemy. Tylko że na świecie jest zbyt wiele jednostek, które odciągają nas przed marzeniami, osiągnięciami.
    Czy to, że rozumiemy i chcemy być kimś innym jest złe? Mama podjęła już decyzję, chociaż chyba stało się to za późno. 5 :)
  • Tina12 03.08.2017
    Czasami nie ma wyboru. :)
  • KarolaKorman 02.08.2017
    Realistycznie napisane i nie dziwię się, że opowijczycy zmartwili się o ciebie, pozdrawiam :)
  • Tina12 03.08.2017
    Raz mi chociaż coś wyszło.
  • betti 03.08.2017
    Tina12 i tego się trzymaj. Prozy. Jest trochę błędów interpunkcyjnych, ale do poprawy.
  • ausek 03.08.2017
    Tina, widzę, że dużo na Ciecie wylano lukru. Staram się doszukać pozytywów w Twoim króciutkim tekście. Z powyższych komentarzy wnioskuję, że tekst nie jest osobisty, dlatego postanowiłam Ci napisać moją szczerą opinię. Zacznijmy od tego, że swą formą nie przypomina mi listu. Brakuje mi tu bezpośrednich zwrotów do adresata np.: Ci, Tobie. Treść nie jest zaskakująca ani odkrywcza - brak silnych emocji w poruszanym temacie. Piszesz za bardzo ogólnikowo. Troszkę brakuje mi głębszego wejścia w temat.
    Co do strony technicznej: popracuj nad interpunkcją. Dziwnie masz podzielone niektóre zdania. Zauważ też, ile razy użyłaś wyrazu ''które'' - bodajże w czterech kolejnych zdaniach - powtórzenia. No i tak kropka w tytule... Pozdrawiam i mam nadzieję, że wylanie odrobiny zimnej wody w tak upalny dzień, nie zostanie przyjęte przez Ciebie źle. ;)
  • Tina12 03.08.2017
    Oj w tak upalny dzień owszem. Postaram się poprawić

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania